Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1352
Hei!

For en liten stund siden, ble lyden i høytaleren (earpiece) veldig lav og "komprimert" slik at jeg har vært nødt til å bruke den andre høytaleren når jeg snakker i telefon, noe som er veldig upraktisk. Jeg tenkte at speakeren hadde tatt kvelden, så jeg kjøpte en ny og byttet, men samme problem vedvarer! Jeg har også prøvd å resette telefonen uten virkning.

Jeg er nå tom for ideer om hva som kan feile den, any ideas?
Har du prøvd å rense det gitteret/nettingen som ligger over høyttaleren?
Hei! Jeg har hatt det samme problemet med min iPhone 6 i noen dager nå også. Jeg googla problemet tidligere i dag, da ble det påstått at det kunne være softwarerelatert og at det kan løses ved neste update, men hvem vet? Det var forøvrig mange som tipset om at man kunne sette telefonen i høreapparatmodus, jeg har ikke prøvd, men det kan være verdt et forsøk. :-)

Edit; sjekk også denne https://www.youtube.com/watch?v=pux7RR9QeCA
Sist endret av Snaphance; 14. januar 2017 kl. 14:07.
Okei, jeg prøvde å rense gitteret nå, og det funker som bare det.. :P Det enkleste er ofte det beste!