Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1025
Heisann, har relativt nylig anskaffet meg The Witcher 3 til PS4 og nettopp lastet ned updates til spillet. Har ikke kjøpt DLC'ene ennå, men la merke til at 1.22 patchen sto oppført som 17-ish gb mens jeg lastet ned(sto på over natten, var på 15-ish da jeg våknet i dag).


Det jeg da lurer på er om updates'a sammenlagt faktisk er så store, eller om jeg har lastet ned innholdet til HoS og Blood and Wine, selv om jeg ikke har kjøpt det ennå, og om det blir tilgjengelig med en gang jeg kjøper de, eller om jeg må laste ned ytterlige 17-18gb med innhold?
Virker litt rart at bugfix patcher alene skal være hele 17gb?

Hadde vært fint om noen kunne oppklart dette for meg, da jeg har mobilt bredbånd og lurer på om jeg da burde vente til neste mnd for å laste ned DLC'ene(datakvoter osv) medmindre jeg allerede har gjort det, og bare ikke har tilgang til de ennå siden jeg ikke har kjøpt de.

Juliaan
Ene oppdateringen som kom i august 2015 var på 14 gb alene, oppdateringen som kom denne uken var på 3 gb. Så det gir mening at bugfixen alene er på ca 17 gb.
Så du må nok laste ned dlce'ne utenom
Sist endret av eyecandy654; 22. juni 2016 kl. 20:13.
det spørs på hvor mye bugs som har blitt rapportert inn og som utvikleren har rekket og fikse, hvis du kjøpte det fra PS Store som nedlasting er det litt rart at du måtte laste ned denne oppdateringen separat i etterkant, derimot hvis du kjøpte blueray versjonen så er det en annen sak