Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3395
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Kort varsel som alltid. Det blir øl og grilling i Frognerparken fra 16:00 i dag, værmeldingen har spådd 17-20 varmegrader. Du kan finne oss ved hekkene som er plassert seksti meter nedenfor Monolitten. Vi sitter mest sannsynlig på et lilla pledd. Jeg har på meg en grå bukse, svart t-skjorte, svart vest og har ikke hår på hodet. Send meg PM med nummeret ditt hvis du er veldig usikker, men husk at det kan ta litt tid før jeg svarer. Hvis stemmningen blir over snittet animert er det fare for at vi fortsetter vorset i kåken min på Torshov, om det skulle bli for kaldt ute.

Akkurat nå er det GoT Exhibit som gjelder! Sees i parken..
Jeg prøver å reparere meg så godt jeg kan med pils og pizza nå. Satser på at formen kommer smygende sånn i 15:00-tiden. Ses i parken.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Har preparka i Slottsparken siden køen til GoT opplegget var lengre enn muren ved Castle Black. Farter snart opp til Frognerparken med grillen. Vi er åtte folk i skrivende stund.

Er i parken nå, omtrent 100 m ved siden av Monolitten og førti meter ovenfor den lange hekken.
Sist endret av Cappy; 26. april 2014 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.