Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1031
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
da er worms 3D sluppet. satt nylig og nikoste meg med multiplayer. et virkelig fett spill, vil anbefale alle å skaffe seg snarest.
Jeg synes kontrollen var litt slitsom, men ellers et meget morsomt spill
very impotent freak
Delusional's Avatar
Nei, fysj! Worms 3d dreper hele den gode gamle worms atmosfæren. Det er like dum ide som å ha C&C spill i 3d
Enig, mister den "gode gamle" worms stilen. Personlig synes jeg Worms world party er en av de beste.
worms 1 er definitivt det beste. etter det kommer worms 2 med sin overlegne editor der man kunne endre alt i detalj. F.eks hvor mange kuler minigun'en skyter, hvor stor spredning, skade pr. kule, hvor mye kulene graver når de treffer bakken osv.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Nichotin
worms 1 er definitivt det beste. etter det kommer worms 2 med sin overlegne editor der man kunne endre alt i detalj. F.eks hvor mange kuler minigun'en skyter, hvor stor spredning, skade pr. kule, hvor mye kulene graver når de treffer bakken osv.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at worms 3d er på en solid bunnplass, så kommer worms armegeddon. så WWP og worms 1 og 2 på delt første
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av Nichotin
worms 1 er definitivt det beste. etter det kommer worms 2 med sin overlegne editor der man kunne endre alt i detalj. F.eks hvor mange kuler minigun'en skyter, hvor stor spredning, skade pr. kule, hvor mye kulene graver når de treffer bakken osv.
Vis hele sitatet...
Du hadde jo fiddle editoren til Worms Armageddon der du kunne lage egne våpen DET var fett... husker jeg lagde en mole launcer
hogs of war sier jeg, det er jo rottesurt å spille dette spillet.
Så jeg er enig med de fleste av dere om at de første var best.
Synes 3d var bra jeg, veldig slitsomt i begynnelsen men du må bare spille det litt for og bli vant med det nye gameplayet og kontrollene.

EDIT*
Opprinnelig postet av Delusional
Jeg vil si at worms 3d er på en solid bunnplass, så kommer worms armegeddon. så WWP og worms 1 og 2 på delt første
Vis hele sitatet...
også han....

Opprinnelig postet av Nichotin
worms 1 er definitivt det beste. etter det kommer worms 2 med sin overlegne editor der man kunne endre alt i detalj. F.eks hvor mange kuler minigun'en skyter, hvor stor spredning, skade pr. kule, hvor mye kulene graver når de treffer bakken osv.
Vis hele sitatet...
TOPP 5 WORMS???
1. Worms 1
2. Worms 2
3. Worms Armageddon
4. WWP
5. Worms3D

Desto flere våpen og bedre grafikk desto dårligere?

Forstår ikke hvordan dere kan like worms 1 best... kan så vidt se våpnene der jo. I tillegg har en nesten ingen våpen å velge mellom.
Sist endret av damned banshee; 4. desember 2003 kl. 22:36.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Heh, det er ikke meningen at du skal spille Worms 1 i dag, det er akkurat som med C64 spill: Man skal huske spillene, ikke spille de. De var kanskje grisekule når de var moderne, men i dag er de ikke fult så spreke. Da er det greit å holde seg til hukommelsen og heller spille en nyere og underlegen variant av spillet, med mangfoldige ganger bedre grafikk.
Worms 3d ødelegger alt som heter worms. Elendig cameravinkel og styring ødelegger! Nei, holder med gode gamle worms 1 og 2..
1. Worms 1
2. Worms 2
[DRIT]
3. Worms Armageddon
4. WWP
5. Worms3D
[/DRIT]
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
1. Worms 1
2. Worms 2
[DRIT]
3. Worms Armageddon
4. WWP
5. Worms3D
[/DRIT]
Vis hele sitatet...
Viss du snur den lista er jeg enig....
Worms3D car en enorm nedtur.
Kontrollene suger, gjør det helt jævlig å sikte f.eks. med bazooka.
Selve perspektivet, og at det er i 3D ødelegger _hele_ den gamle worms-stemninga... Pluss stemmene på markene.... De suger også!

De skulle heller laget nye versjoner av gamle spill, med bedre grafikk(og kompatiblitet), men der _selve spillet_ er akkurat det samme.
Mine kandidater:
Worms 1/2 (usikker hvilken)
PlaneScape Torment
Diablo 1

3D-versjoner av bra 2D-spill har alltid sugd... Bare se på Monkey Island... Huff, vonde minner fra siste der ja...
plz har dere ikke lagt merke til?:
/INVERTMOUSETP
hva med worms+ og worms til amiga (tror jeg det var) de suger.
hakke prøvd w3D enda