Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1066
Leter etter noen som er BRA på å lage slanger..ikke chineese men vanlig slange.

Noen som vet om noen helst på østlandet?
Ta turen til Electric Linda så skal nok hun klare å mekke opp en slange til deg.
Mer
Sist endret av moret; 2. august 2013 kl. 09:53.
Som Alphamale er inne på bør du ha litt bevisst forhold til hvilken stil du vil ha. Sjekk litt portfolioer etc.

Personlig mener jeg at det er en bjørnetjeneste å holde seg innenfor et geografisk område. Du skal leve med den i opp til åtti år. Er en flybillett mye for å få den rette?

Sjekk ut folk for å finne hva du liker. Eletric Linda er et veldig godt tips for naturalistisk. Jeg støtter også oldschooltipsene til Alphamale.

Jeg vil oppfordre deg til å i tillegg sjekke ut Thomas på Let's buzz i Bergen. Og kanskje kunst med puls i Fredrikstad for en helt anna stilart. Og diverse andre. Let litt selv, se på arbeid. Se på masse arbeid.

Belag deg også på at de beste folka stort sett har venteliste. Det er fordi de er verdt å vente på.
Anbefaler Charlie på Leading Light i Drammen, hvis du skal ha en BRA realistisk tattoo av slange
Alkoholisert gamer
Timeless Tattoo på pilestredet, har i mine øyne veldig flinke artister. Ta en tur innom og snakk med dem, veldig hyggelige folk.
Sist endret av ekoli; 2. august 2013 kl. 13:33.