Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1340
Drugs har mye negative sider, men det er jo noe som driver så mange til å ta det!

Om vi visker ut det negative for denne tråden. Jeg mener man må ha oppmerksomhet på de siden du oppfatter som så positive med dop, at du gidder å ta de. For at du skal gå kunne være oppmerksom på hva som driver deg.

Jeg vet etter en lang uke på jobb, når du ikke har tatt noe på 5 dager.Den første justeringa som fenger rett etter du kommer hjem. Den skinner faen meg lys over dagen. Jeg blir hypp på finne på ting. Godt humør får jeg.

Eller de gangene du er fyllesjuk, og du har en god, stinkende bud liggende. Da vet jeg at det blir god frokost og masse xbox spilling
Sist endret av Voodoo Docta; 22. november 2012 kl. 22:36.
Kanskje ikke fyre så jævli rett før du skal poste et innlegg, men jeg skjønner hva du mener

På grunn av svært travle dager har jeg måttet kutte ned en hel del. Kanskje like greit, for det hadde en tendens til å bli litt mye. Det er desto fetere de gangene jeg tillater meg en liten "sprekk" Når jeg først har en fridag og har anledning til å kaste bort hele dagen på å røyke og være fyllesjuk er det faktisk lite som slår den følelsen.

Det er litt tabu å snakke om de positive sidene ved rus. Det kan være godt, morsomt, avslappende, stimulerende og lindrende, gjerne om hverandre og uten særlig anstrengelse. Kanskje er det at er så "enkelt" noe av det som gjør det så farlig også?

Selv om det til tider har gått litt hardt for seg, tror jeg ikke at jeg angrer på noen av mine ruserfaringer, positive så vel som negative. Det er opplevelser som har vært med å forme meg som person, og jeg ville ikke vært de foruten.
usertitle import
bleh's Avatar
Det kan være godt, morsomt, avslappende, stimulerende og lindrende, gjerne om hverandre og uten særlig anstrengelse. Kanskje er det at er så "enkelt" noe av det som gjør det så farlig også?
Vis hele sitatet...
Absolutt enig i dette, du summerer det ganske kort og enkelt. Det er, som du sier, så enkelt.

Uansett hva som plager deg, alvorlig eller ikke, vil du alltid kunne innta [insert favourite drug here] og alt vil være ok. Iallefall hvis du bruker litt sterkere saker. En blås vil neppe forandre stemningen totalt, men en håndfull ryppere og du er lykkelig resten av dagen. You get the point. Du vil selvfølgelig ikke drepe de originale problemene helt, men her skulle vi kun fokusere på det positive så jeg setter punktum der.

Det er fantastisk - på sin sadistiske, syke måte. (Det er hardt å bare være positiv om noe som er så mørkt, men vi får prøve i denne tråden)
Sist endret av bleh; 22. november 2012 kl. 23:11.
Sitat av Voodoo Docta Vis innlegg
Om vi visker ut det negative for denne tråden. Jeg mener man må ha oppmerksomhet på de siden du oppfatter som så positive med dop, at du gidder å ta de. For at du skal gå kunne være oppmerksom på hva som driver deg.
Vis hele sitatet...
Røyket cannabis i en lengre periode hver kveld, etter at dagens gjøremål var unnagjort. Fungerte som en motivasjonsfaktor, så vel som et generelt gledesmoment i dagen min. Det lindret også i stor grad flere av de fysiske smertene jeg har, hvert fall under tiden jeg var påvirket. Både direkte ved å slappe av musklene mine og indirekte ved å få fokuset mitt vekk fra smertene. Fant cannabis til å være et fint tillegg til hverdagen, og kommer til å ta opp igjen røykingen i fremtiden. Akkurat nå sparer jeg på pengene og har vært nykter i en seks-syv dager.

Psykedelika er noe jeg anvender en gang i blant og da hovedsaklig for å få noen spesielle erfaringer som jeg kan høste ting ut av. Enten det er rent visuelt og bare vakkert, eller tanker jeg sitter igjen med etter en tur. Livet er som regel ekstra godt tiden etterfølgende et dykk i det psykedeliske havet.

Rusmidler gir meg glede, og glede er positivt, derfor velger jeg å ruse meg. Høres vel en smule naivt ut, mtp. at det også finnes negative momenter omkring rusmidler, men de positive effektene overstiger de negative for min del, og da ser jeg ingen grunn til å stå i mot det jeg har lyst til å gjøre. Alt kommer an på hvordan det spesifikke rusmiddelet påvirker det spesifikke individet. Det er allikevel ikke sunt å bedrive med rus på daglig basis, så det er opp til en hver å finne ut av hvorvidt det er verdt det.
Sist endret av Tawon; 22. november 2012 kl. 23:34.
Cannabis har gitt meg mange fantastiske stunder med venner, utrolig mye latter og ikke minst morsome ting som har skjedd under påvirkning. Det var også en motivasjon igjennom dage, at når jeg er ferdig på jobb så kunne jeg dra hjem og røyke, spise mat og slappe av. Det lille lyspunktet i dagen. Men så til slutt at dette ble litt farlig, det at man ser frem til å ruse seg, og ingenting annet. (Ble litt negativt der.)

Andre rusmidler som psykedelika, mdma osv, har også gitt meg mange gode stunder. Psykedelika har lært meg mye om meg selv, som jeg faktisk ikke visste, og ikke minst om mine omgivelser. Det ga meg et friskt og nytt syn på livet mitt og verden.
Den følelsen jeg satt igjen etter å tatt psykedelika og mdma er ubeskrivelig. Alt ble så klart, alt ble bedre, tanke mønstrene forandret seg til det positive. Så rett og slett lysere på livet generelt, hvor fantastisk alt er, istedenfor å fokusere så mye på de negative tingene i livet.

Alt i alt så er rusmidler morsomt, avslappende, et verktøy hvis man bruker det riktig, en mood lifter.