Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1170
hei !
skal kjøre hjem fra Estland, og har med et par artige ting, og jeg har endel spørsmål ang. tollbehandligen.


har gjemt i sekken med paracetamol(500mg), og kodeinfosfat(8mg).400piller.
Dette er gjemt ganske godt i baggen, og lurer derfor på; Hvis jeg skal være så uheldig at bilen blir stoppet i tollen/grensen. åpner tollerne sekken, og gransker den godt ? Kan også legge til at jeg/vi kjører med hele bagasjerommet fult, og er en hel familie. Så det er mange begger/kofferter, og at jeg har med en del pyrotekniske kjemikaler. Kaliumnitrat,ammoniumnitrat, og svovel.

Takk for svar ! ^^
Ville vært mer bekymret for AN. Ikke det at det er ulovlig, men vil gjette på at de kan overreagere litt. Er et er sprengstoff kan jo det sprenge når som helst!
Sitat av Sinken Vis innlegg
Ville vært mer bekymret for AN. Ikke det at det er ulovlig, men vil gjette på at de kan overreagere litt. Er et er sprengstoff kan jo det sprenge når som helst!
Vis hele sitatet...
Er ikke sprengstoff. Er et vanlig oksiderende hovedkomponent i en rekke forskjellige sprengstoff, som f.eks Anfo.
Så det kan ikke bare sprenge når som helst.
Ironi funker så fantastisk bra på nettet.
Sitat av baadpyro Vis innlegg
Er ikke sprengstoff. Er et vanlig oksiderende hovedkomponent i en rekke forskjellige sprengstoff, som f.eks Anfo.
Så det kan ikke bare sprenge når som helst.
Vis hele sitatet...
Joda, men fyren passer på grensen, for han er AN en kjempefarlig bombe. Og ja, jeg vet godt hva stoffet er, og brukes til.
joda. viste også at de kan overreagere, men var mere på om de leter nøye, og "gransker" i sekken ?
8 mg kodein og 500 mg paracetamol.. øh.. paralgin forte er vel 30/400. Tror ikke du får brukt kodeinet til rus, i allefall, det er for lite av det.
Han har 400 piller, 8 mg er innhold per pille.