Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1845
Jeg var usikker på hvor jeg skulle poste dette, men jeg puttet den her så får noen flytte den hvis de mener den burde plasseres ett annet sted..

Til saken.. Jeg er ikke noe spesielt flink med nettshopping, og tidligere når jeg har bestilt ting på nettet, så har pappa hjulpet meg. Men nå har jeg sett på ett par "strippersko" på ebay. Problemet mitt er det at jeg bare er 15, og det ville blitt jævla kleint om pappa skule bestilt de for meg.

Jeg tror ikke jeg kan betale med kortet mitt over nett, har bare standar bankort, sånn alle får. Men er det noen som helst mulighet for meg å betale uten kortet? med postoperkrav eller noe i den duren? Jeg trodde ikke det var mulig på ebay, men man vet aldri
Eneste muligheten er vel Spendon?

Har du tilgang til nettbank? Isåfall tror jeg du kan overføre penger til paypal, og så ta det derfra.
Gå på Narvesen å kjøp deg et SpendOn kort med en verdi som er nok til at du får kjøpt varen fra e-bay, bare husk at du må ta hensyn til porto også.

SpendOn kort kan brukes på samme måte som Visa, så handlingen gjør du på samme måte, men du betaler med SpendOn kortet isteden for med et Visa kort.

Dette spørsmålet er en typisk gjenganger og du hadde raskt funnet svar om du hadde brukt søkefunksjonen her på forumet

EDIT: Darn these Ninjas ...
Sist endret av Mantuz; 10. august 2012 kl. 04:34.
Hvilken bank har du? Vet at DNB tilbyr kort til bruk på nett til personer over 15 år. Det heter intro og koster null og niks
mantuz: Søkefunksjonen funker ikke for meg, har prøvd flere ganger tidligere også.. Kan det være noe med nettleseren jeg bruker? Bruke Google chrome..

Jeg har Dnb, så kan sjekke ut det! Har hørt om flere som har blitt svindla med Spendon kort (eller jeg tror det var de korta i hvertfall)
Sist endret av Like a Stone; 10. august 2012 kl. 04:45.
Mer info om Intro har du her: Intro - DNB
Hvordan kan man bli svindlet med VISA Spendon, når kortene fungerer nøyaktig som et legitimt VISA-kort...?
Sist endret av tlien; 10. august 2012 kl. 14:13.
Sitat av tlien Vis innlegg
Hvordan kan man bli svindlet med VISA Spendon, når kortene fungerer nøyaktig som et legitimt VISA-kort...?
Vis hele sitatet...
Når kortet funker på samme måte som vanlig VISA funker jo også de mange millioner ulike former for kredittkortsvindel.
Lag en paypal konto og bruk den. Tror ebay aksepterer det.
Sist endret av robojot; 10. august 2012 kl. 14:37.
True phreak.
Sitat av robojot Vis innlegg
Lag en paypal konto og bruk den. Tror ebay aksepterer det.
Vis hele sitatet...
Du må fortsatt ha tilgang til et bankkort for å kunne bruke paypal.
Sitat av nietS Vis innlegg
Når kortet funker på samme måte som vanlig VISA funker jo også de mange millioner ulike former for kredittkortsvindel.
Vis hele sitatet...
Ja selvsagt hvis man gir fra seg CCV-koden osv, men poenget er altså at Spendon ikke er mer utsatt for svindel enn vanlig VISA.
Syntes jeg hadde hørt om så mange som ble svindla sånn jeg, men kan godt hende jeg blander to forskjellig ting. Uansett så har jeg fått svar på det jeg lurte på, så takker for det!!
Har nesten samme problem. Har spendOn kort og paypal konto, men hvordan setter jeg spendon pengene over til paypal?
HøyRisiko Psykopat
Sitat av random71455 Vis innlegg
Har nesten samme problem. Har spendOn kort og paypal konto, men hvordan setter jeg spendon pengene over til paypal?
Vis hele sitatet...
du knytter til kortet med kontoen