Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1727
Hvor lenge før Temgesic slår inn?

Tester 0,4mg nå.

Felleskatalogen sier bare i vene eller intramuskulert innen 15 min, men ikke oralt.

Noen som vet?

Takker !
Sitat av mercen Vis innlegg
Hvor lenge før Temgesic slår inn?

Tester 0,4mg nå.

Felleskatalogen sier bare i vene eller intramuskulert innen 15 min, men ikke oralt.

Noen som vet?

Takker !
Vis hele sitatet...
Legges under tungen for og smelte. 20-30 min.
Kicker vel raskere inn vist man snorter ...

Oralt .. nja ... kommer ann på hvor mye du har i magen fra før ... Kan variere mye.

Effekten er vel høyere og raskere når man snorter går jeg ut fra.

http://en.wikipedia.org/wiki/Buprenorphine

Vært bort i Subutex, men ikke Temgesic.
Temgesic fungerer ikke oralt.Må legges under tunga eller snortes.
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Temgesic fungerer ikke oralt.Må legges under tunga eller snortes.
Vis hele sitatet...
Ja, var det jeg mente..
Den var "annerledes" enn andre opioder...!
1 time så slår den inn på meg, men de komrer an på om du har andre stoffer i deg
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
De gangene jeg har tatt subutex, så har jeg snortet 0.2-0.5mg for å så ha lagt meg etter 20-25 min fordi jeg ikke kjenner noe der og da. Dagen derpå derimot, er etterfulgt med intens kvalme, kløe, sløvhet og døsighet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så lenge som en time til halvannen på meg. Jeg har feilberegnet noen ganger og fyllt på etter en time, og blitt nærmere hinsides
Sitat av Muradi Vis innlegg
De gangene jeg har tatt subutex, så har jeg snortet 0.2-0.5mg for å så ha lagt meg etter 20-25 min fordi jeg ikke kjenner noe der og da. Dagen derpå derimot, er etterfulgt med intens kvalme, kløe, sløvhet og døsighet.
Vis hele sitatet...
Spis mye og sørg for å ha et ok blodsukker før du tar Subb, da slipper du kvalmen osv.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Spis mye og sørg for å ha et ok blodsukker før du tar Subb, da slipper du kvalmen osv.
Vis hele sitatet...
Røyker bare cannabis, men spyr som regelt 5-6 ganger før jeg klarer å rulle ferdig jointen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tar nøyaktig 60min for meg.