Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 9425
Hala mine kjære freaks!
Har et spørsmål som jeg har tenkt litt på. Hvordan blir det om man ruller en joint med kun brunt? Altså, ingen tobakk eller noe annet, kun brunt.
Blir effekten dårlig? Blir det waste of hasj? Noen som har erfaring med det?
Vet at man lett kan rulle med kun grønt, men brunt er jeg litt usikker på.


-Cats
Vanskelig å få fyr på. Sløseri.
Ikke vanskelig, umulig.
katt
Trådstarter
Noe annet en tobakk som kan være fint å bruke ?
Den blir dønn tett.
Det vil oppstå mye hulrom i jointen om du pakker den løst, så den vil brenne veldig ujevnt. Om du ruller den stramt vil det ikke bli noe godt trekk.
Mulig du kan prøve på Dette om du har myk hasj.
Sist endret av Aaatcho; 12. mars 2012 kl. 15:34.
her har du en guide

det krever en god del hasj men tror at resultatet blir bra hvis du får det til skikkelig

Sitat av Cats Vis innlegg
Noe annet en tobakk som kan være fint å bruke ?
Vis hele sitatet...
nesten alt. Te, oregano, tørket gress osv. bare det går ann og få fyr på det og blande det ut

i nød så funker vell sikkert tre flis også. men sikkert ikke optimalt
Sist endret av StålSkuff; 12. mars 2012 kl. 15:41.
katt
Trådstarter
Takk for tipset folkens!
OT: StålSkuff, whats up med at du så å si har samme avstar som meg ? xD 420
Her er en metode jeg tenker å skrive en utfyldende rapport om senere.
Hasjen trenger ikke å være myk, men lettere da. Om den er hard så varmer du den delevis og starter å rulle en pølse.
Om den er myk nok, skipp varminga. Rull den relativt tynn, omtrent som en fyrstikk, bare LITT tykkere. Lag den omtrent 1 cm lang. Dette virker veldig lite, men trooo meg, dette gir funk. Jeg har røyka i 4-5 år nå, og dette puncher like mye hver gang.

Ta den lille pølsa og fest den i noe, lag en fot til den av aliminiumsfolie, tyggis, lærertyggis etc.
Tenn på toppen og la den brenne litt, blås forsiktig, og hvis du ser toppen gløder, under flammen så blås ut flammen og sett et vanlig kjøkkenglass over. Om den derimot IKKE gløder, så la den brenne litt til.. Brenninga pleier ikke å ta mer enn 5-6 sec. La glasset fylle seg mens du gjør sirkelbevegelser med glasset for å fordele røyken bedre = plass til mer i glasset. Når det er helt tåkete, løft opp den ene siden av glasset nok til at du får dratt inn røyken. Repeat for profit! (man trenger bare å tenne èn gang. Dersom den slukker så må du tenne på nytt.. Ikke bekymre deg over asken, la den stå^^

Vil også legge til at denne metoden er HELT luktfri dersom man blåser røyken ut vinduet sitt..
Det som er spesielt viktig med denne metoden, er at du ikke må jage rusen. Den kicker litt tregere, men varer like lenge.
På denne metoden sparer du MASSE hasj, OG du slipper lukta, dersom du har foreldre osv osv..

Er det noen spørsmål eller har jeg gjort meg selv uklar på noen som helst måte så spør gjerne

Skal lage en video/bilde tutorial av dette, for jeg finner ingen som jeg virkelig liker på youtube..

Thanks.
Sist endret av elytsmoorhs; 12. mars 2012 kl. 16:35. Grunn: Type 'o
Parkettetterligning
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
her har du en guide

det krever en god del hasj men tror at resultatet blir bra hvis du får det til skikkelig



nesten alt. Te, oregano, tørket gress osv. bare det går ann og få fyr på det og blande det ut

i nød så funker vell sikkert tre flis også. men sikkert ikke optimalt
Vis hele sitatet...
TE? seriøst har du røyka sokka dine igjen nå da. Husker du ikke når jeg røyka te i bong? Aldri og jeg gjentar aldri røyk te. Det er ikke absolutt alt som det passer å blande med. Du kan sikkert prøve gressløæk/timian elelr oregano men da vil jeg annbefale deg bong eller pipe. Joint er helst for de som liker tobakken.

Når det kommer til bare brunt så kan du prøve å røyke et stearinlys. Det blir helt tett, vankelig å få fyr på og du sløser uhorvelig. Det går an å røyke reint i bong men dette blir også sløsing da du ikke har noe som lager masse røyk som fører oljen med seg. Hasj er jo komprimert olje for det meste. Brenner fort men lager lite røyk.
Sitat av tristen799 Vis innlegg
TE? seriøst har du røyka sokka dine igjen nå da. Husker du ikke når jeg røyka te i bong? Aldri og jeg gjentar aldri røyk te. Det er ikke absolutt alt som det passer å blande med. Du kan sikkert prøve gressløæk/timian elelr oregano men da vil jeg annbefale deg bong eller pipe. Joint er helst for de som liker tobakken.

Når det kommer til bare brunt så kan du prøve å røyke et stearinlys. Det blir helt tett, vankelig å få fyr på og du sløser uhorvelig. Det går an å røyke reint i bong men dette blir også sløsing da du ikke har noe som lager masse røyk som fører oljen med seg. Hasj er jo komprimert olje for det meste. Brenner fort men lager lite røyk.
Vis hele sitatet...
har ikke svetta nokk i sokka mine enda... men det blir til helgen

men skjønner, glemte helt den episoden din med te :P ikke røyk te!
katt
Trådstarter
Haha! Hva skjer om man røyker te?
Litt off-topic, men føler det er unødvendig lage ny tråd... Noen som vet hvor mye gram man trenger for å lage en ren joint med grønt? Har bare 1g og lurer litt på hva jeg sitter igjen med om jeg mekker en joint av dette med vanlig rizzla.
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Litt off-topic, men føler det er unødvendig lage ny tråd... Noen som vet hvor mye gram man trenger for å lage en ren joint med grønt? Har bare 1g og lurer litt på hva jeg sitter igjen med om jeg mekker en joint av dette med vanlig rizzla.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke en spesiell mengde. 1 g funker fett, men rull tynnt
Sitat av Cats Vis innlegg
Haha! Hva skjer om man røyker te?
Vis hele sitatet...
hosting og harking og kvalme, i verste fall ødelegger det kvelden.

tristen799: genial den der: jeg vill røyke te, det skal vistnokk smake godt xD

anyway, kan anbefale te i bong vannet. luktet veldig godt og lukten av weed satte seg ikke så veldig i rommet.
Parkettetterligning
Ja te i bong vannet smaker godt. Men jeg ble ekstremt kvalm utover hele kvelden. Jeg røyka 4 røde frukter tror jeg det var. Grusomt, tror magen ble var i flere dager etterpå for dagen etterpå lå jeg å spydde i evigheter etter litt svart og grønt.
Å røyke en joint med brunt uten tobakk er slettes ikke umulig, der er ikke mange ukene siden jeg og ett par kompiser gjorde nettopp dette.

La en liten cone, smuldre opp hasjen og hell pulveret/bitene i conen. Jointen kommer til å brenne sakte og den kommer ikke til å brenne optimalt. Men skakk blir du.
Parkettetterligning
Sitat av Mekistic420 Vis innlegg
Å røyke en joint med brunt uten tobakk er slettes ikke umulig, der er ikke mange ukene siden jeg og ett par kompiser gjorde nettopp dette.

La en liten cone, smuldre opp hasjen og hell pulveret/bitene i conen. Jointen kommer til å brenne sakte og den kommer ikke til å brenne optimalt. Men skakk blir du.
Vis hele sitatet...
Ikke optimalt? Du kommer til å bruke flere tusen på en småskakk kveld.
Ghettopipe: binders og glass opp-ned på en bordkant.

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9667&stc=1&d=1331644346
hm du kan. men den blir tell å brenne dorlig. anbefale at du lage dæ en custom bonge eller tobakk. du kan også tenne på en liten klump ha ett glass over å bruk sugerør tell å trekke røyken. har ikke prøvd den siste men har hørt at det funke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan prøve som i denne karen her ---->>>> http://www.youtube.com/watch?v=JHaUJ...eature=related

Good luck
^ Skulle til å nevne Hashbean. Og den geniale pure-hasj rør joint oppfinnelsen hans.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du må virkelig kunne rulle joint hvis du skal klare å røyke en joint med bare hasj. Hajsen må være av litt tørrere, men samtidig litt myk type. Riv opp små biter i passe størrelse og ha i papiret. Det vil brenne dårlig, men det skal funke.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hahaha, lønner seg å lese hele tråden før man svarer.
Sist endret av Felixer; 30. mai 2012 kl. 15:11.
▼ ... flere år senere ... ▼
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg skal teste det timian tipset over her nå, oppdaterer straks



Dette var overraskende behagelig! Søtlig smak, lett og trekke, minimalt med hosting.
8/10 vurderer og droppe tobakk nå
Sist endret av Carmex; 5. mai 2018 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
kamill-te rekommenderes sterkt hvis du ikke vil ha tobakk.
Naturlig avslappende, lett angst-dempende, og smaker deeeeeeeilig med hasj.