Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 804
http://www.dagbladet.no/2012/02/09/n...svar/20156275/

Kort fortalt; Audun Lysbakken (SV) bevilget penger til selvforsvar for kvinner, utlyste det ikke og tipset en gruppe med tilknytning sitt eget ungdomsparti om det, de leverte en søknad som ble innledet med deres tilknytning til SU og fikk 154 000 kroner.

Slik jeg da forstår det bør de involverte betale tilbake de skattepengene de på urettmessig vis har fått. En slik tilbakebetaling er ikke nevnt med et ord i de avisartiklene jeg har lest om det. Om det skal være en slik tilbakebetaling, noe jeg ser på som selvsagt, bør ikke da avisene skrive dette for å unngå å provosere folk unødig på SVs vegne? Prøver Dagbladet å demonisere SV?
▼ ... noen uker senere ... ▼
DB prøver nok ikke å demonisere SV, en overvekt av DBs ansatte er jo gjennomførte rødstrømper. De prøver nok heller å bevise for Norge at de faktisk er en avis, og ikke et ukeblad. De fikk faktisk skryt av VG for journalistikken rundt denne saken.

Angående Lysbakken bør han bli etterforsket for korrupsjon, og plasseres der han hører hjemme; et sted der han ikke har noen som helst mulighet til å påvirke mitt liv.
Ja må si jeg ble positivt overasket over DB. Håper Lysbakken tar til vettet og går av snarest...