Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2099
noe usikker hvor jeg skal putte denne. bare å flytte på den om jeg tenkte feil

Forrige uke prøvde en kompis noe han mente var noe "nytt" han beskrev det som pepper/amf lignende konsistens og det gav ham en rus som minnet han om cola, ghb, mdma form, altså det føltes litt som alle på en å samme rus sa han.... han sa selv det het Mephedrone, methodone.... jeg ble usikker men nysgjerrig som jeg var så prøvde jeg selv noen dager senere....

fikk beskjed om at det var fort gjort å ta for mye av stoffet så jeg tok først en liten stripe men ingen funk tok så litt til og mens de andre mente de var rimelig tura på dette så kjente jeg fortsatt ingen ting, etter 5 minutter så gynget gulvet i kanskje 3 sekunder så forsvant rusen igjen. for meg var det bare en kjempe skuffelse... Den brant litt i nesa og smakte nesten litt mdma bare litt mere kjemisk. våknet dagen etter med helt fullstendig tett nese og sleit skikkelig resten av dagen.

når jeg hørte hva dem kalte det så blei uttalelsen som metadon på engelsk liksom, men de sa flere ganger at det ikke var det. jeg anet jo ikke hvordan de ville stavet dette griseriet. som for øvrig hadde en stiv pris i forhold til rusen det gav meg i allefall tror det var en 900kr gr.

kan det være Mephedrone? og methodone er jo bare en misstavelse fra methadone?

det var altså hvitt pulver med ganske heftig smak... Hva pokker kan dette være? jeg tenker så det knaker for jeg synes hele greia er litt merkelig...? klarer ikke helt å tenke meg frem her...
Sikkert mephedrone som du sier.Dog en jævla stiv pris,når jeg brukte og kjøpe det betalte jeg aldri mer enn 200kr g.
Men synes det er rart du ikke merket mer,mephedrone er en heftig stimulant.Stoffet er sykt avhengihetsskapende og nedturene som kommer etterhvert er helt forjævlig.Men rusen er veldig god,og alle jeg har testet det med har digga det.
Viss du tar en linje på 100mg og det er rein mephedrone,så vil du oppnå ett sykt rush.Funker dobbelt så bra viss man drikker litt først.Ganske likt mdma viss det tas oralt,bare at man blir mye mer speeda på meph.En god dose oralt er 200-250mg.
Mephedrone ja, var det jeg hadde troa på.
jeg tok mere enn de andre og jeg så på dem at de hadde det rimelig greit liksom.... men jeg klarte ikke finne den rusen jeg altså.... Kan den være litt som cola, at man må liksom finne den selv, for cola har gitt meg liten funk selv med det reneste liksom...
eller kan det ha noen innvirkning at jeg hadde tatt litt mdma tidligere på kvelden?

prisene i telemark er stive på mye i forhold til Oslo. det har jeg merket flere ganger. men 900 spenn var dette virkelig ikke verdt :P hahaha.
ArbeidsledigProletar
Mephedrone, også kjent som "Meow Meow". MEOW MEOW. (god engelsk utdanningsvideo som sikkert kan nå de riktige massene med denne framstillingen) Om du forstår grunnleggende engelsk så beskriver dette godt hva jeg mener om det.
Hvorfor putte i seg et RC som man ikke kjenner til langtidseffektene av? Dette som mange andre RC er veldig potente og har kraftige korttidseffekter, grøsser ved tanken på hva langtidseffektene kan være.
Sist endret av Batabusa; 4. januar 2012 kl. 03:26.
takk Batabusa den skal vises til et par venner jeg for min del gidder ikke ta det igjen.
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
når jeg hørte hva dem kalte det så blei uttalelsen som metadon på engelsk liksom, men de sa flere ganger at det ikke var det.
Vis hele sitatet...
Er det methedrone(PMMC) du tenker på? Hørt at det har lik null effekt. Tviler ivertfall på at det er mephedrone, for hadde det vært det hadde jeg garantert at du hadde merka det, etter min mening det mest ekstreme og deigligste stimulantet/empatogenet ever.

http://en.wikipedia.org/wiki/Methedrone
Sist endret av twisted shroom; 4. januar 2012 kl. 16:02.
Rimelig sikker på at det er Meph. Utifra det jeg har lest nå og utifra hvordan folk rundt meg skrøt av en super tur.... Jeg fikk knall pupiller og kjente det gynge litt i gulvet en 3-4 sekunder men det var det. Mulig jeg ikke tok nok men jeg tok samme som de andre og de var tydelig i god form... Mdma'n (50mg) jeg tok tidligere pÅ kvelden var bedre liksom... Og den tok jeg fordi den ble til overs av noe jeg fikk. Kanskje jeg ikke traff den rette dagsformen eller noe men jeg fant rett ogslett ikke den formen de andre fikk. Men men etterå ha lest masse om det i dag så frister det ikke til gjentagelse heller trives med mdma'n til "spesielle" anledninger
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Tviler ivertfall på at det er mephedrone, for hadde det vært det hadde jeg garantert at du hadde merka det, etter min mening det mest ekstreme og deigligste stimulantet/empatogenet ever
Vis hele sitatet...
Sant,mephedrone er det råeste party stoffet jeg har prøvd,og jeg har prøvd de fleste.Men det er og den mest avhengihetsskapende stimulanten jeg har prøvd.Syk craving etter mer,mye verre enn cravingen på kokain.
Sist endret av JayHova; 5. januar 2012 kl. 22:23.
er PMMC noe tilsvarende PMMA? stoffet som så mange døde av ifjor ell når det var...
Alt stemmer med mephedrone, utenom prisen og det faktum at du ikke digget det.

Så tror du har blitt kjipet litt og betalt overpris for utbøffet mephedrone. Få pengene dine tilbake, finn en ny dealer, og prøv igjen. Som flere andre sier her, meph er awesome

EDIT: Må bare skyte inn at når jeg tenker meg om, så er det faktisk et par av de jeg har introdusert stoffet for som av en eller annen merkelig grunn ikke har likt det i det hele tatt. Kan være du rett og slett bare er en av de.
Sist endret av Tøffetom; 8. januar 2012 kl. 17:47.
heldigvis ikke jeg som brukte penger på det jeg fikk av en kompis. nå var det ennå flere som prøvde i helga og de fleste liker det veldig godt... jeg prøvde en gang til for å sjekke ut om jeg bare tok for lite sist, men nei jeg klarte ikke helt å finne formen denne gangen heller jeg.
skal sies at de blei litt skuffa når jeg sa at prisen de hadde fått var rimelig stiv :P hehehe.
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
heldigvis ikke jeg som brukte penger på det jeg fikk av en kompis. nå var det ennå flere som prøvde i helga og de fleste liker det veldig godt... jeg prøvde en gang til for å sjekke ut om jeg bare tok for lite sist, men nei jeg klarte ikke helt å finne formen denne gangen heller jeg.
skal sies at de blei litt skuffa når jeg sa at prisen de hadde fått var rimelig stiv :P hehehe.
Vis hele sitatet...
Vet du hvor mange MG du tokk? Hadde vært enklere å guide deg viss jeg visste hvor mye du inntokk.
tatt den i nesa... første gang rundt 100 tenker jeg.... i helgen tok jeg kanskje 150. (jeg er 169-170 høy ca og 58kg)
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
tatt den i nesa... første gang rundt 100 tenker jeg.... i helgen tok jeg kanskje 150. (jeg er 169-170 høy ca og 58kg)
Vis hele sitatet...
150mg i en stripe uten effekt? Oh my god, du må være superhuman eller noe sånt.
de andre som har tatt det samme og er rimelig store gutter hele gjengen flyter skikkelig.... why not me?
men jeg har samme greia med cola.... andre sier de er rå fine i formen mens jeg klarer ikke finne cola rusen.... hvorfor det? å kan det ha sammenheng med at jeg tar mye pepper og mdma ellers?
jeg vet jeg har høy toleranse på alkohol og div andre stoffer.
kan det ha sammenheng med at jeg er VELDIG deprimert hele tia, at kroppen "er tom for go'følelser" prøver å forstå detta her... *nysgjerrig

jeg får jo DE STORE pupillene av den Meph... men det er vel det jeg klarer å finne frem i meg
Sist endret av Rusketulla; 9. januar 2012 kl. 12:39.
Jeg er skeptisk til mephedrone. Denne intense "cravingen" folk beskriver kan jo umulig være bra. Er dette veldig individuelt, eller er det noe de fleste opplever?

Rusketulla, kanskje du bør roe ned inntaket litt? Det kan da umulig være noe hyggelig å gå rundt å være såppas nedfor? Samt at rusmidlene tapper deg fullstendig for serotonin de få timene det varer. Du vil også selvfølgelig bygge toleranse, og lengte tilbake til "gode, gamle dager" da du fikk den ønskede effekten. Ja, det er gøy i øyeblikket. Men det er viktig å ha det fint resten av tiden også, syns du ikke?
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg er skeptisk til mephedrone. Denne intense "cravingen" folk beskriver kan jo umulig være bra. Er dette veldig individuelt, eller er det noe de fleste opplever?

Rusketulla, kanskje du bør roe ned inntaket litt? Det kan da umulig være noe hyggelig å gå rundt å være såppas nedfor? Samt at rusmidlene tapper deg fullstendig for serotonin de få timene det varer. Du vil også selvfølgelig bygge toleranse, og lengte tilbake til "gode, gamle dager" da du fikk den ønskede effekten. Ja, det er gøy i øyeblikket. Men det er viktig å ha det fint resten av tiden også, syns du ikke?
Vis hele sitatet...
absolut...! og jeg er smertelig klar over problemet, og jeg vet jeg ikke vil få samme gledene som jeg fikk før. men det er veldig vanskelig å la være når jeg går super deppa hele uka lang og blir innvitert til venner en fredag kveld. så tar jeg det jeg får i meg sånn at jeg får ork til å hvertfall ha et smil om munnen. ingen vil ha noe og gjøre med en person som sitter og depper i et hjørne så lenge man smiler antar folk at man har det bra så slipper man å hele tiden svare på spørsmålet -åssen har du det? for jeg er litt lei av å juge å si -bare bra (som jeg har gjort i 10 år er fryktelig oppgitt over meg selv. men jeg tør ikke snakke meg hverken venner eller sykolog om det.

det hørtes jo veldig lykkelig ut NOT.
meph gir et helvetes rush men er jo ikke mye bra for hue :P
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
absolut...! og jeg er smertelig klar over problemet, og jeg vet jeg ikke vil få samme gledene som jeg fikk før. men det er veldig vanskelig å la være når jeg går super deppa hele uka lang og blir innvitert til venner en fredag kveld. så tar jeg det jeg får i meg sånn at jeg får ork til å hvertfall ha et smil om munnen. ingen vil ha noe og gjøre med en person som sitter og depper i et hjørne så lenge man smiler antar folk at man har det bra så slipper man å hele tiden svare på spørsmålet -åssen har du det? for jeg er litt lei av å juge å si -bare bra (som jeg har gjort i 10 år er fryktelig oppgitt over meg selv. men jeg tør ikke snakke meg hverken venner eller sykolog om det.

det hørtes jo veldig lykkelig ut NOT.
Vis hele sitatet...
Tror du svarer degselv her egentlig. Noen stoffer får du "uansett" digg effekt av, mens med noen er du mer avhengig av å ha positiv sinnsstemning i utgangspunktet for å få god effekt. Særlig kokain er slik for min del, men også alkohol, mephedrone og methylone opplever jeg slik.

Ville anbefalt deg en liten pause uansett.
Tøffetom: ja det var det jeg lurte litt på om kanskje meph var som cola at man ikke får en gratistur uten å jobbe litt for det...

men etter alt jeg har lest om meph så tror jeg rett og slett jeg lar det ligge.... like greit