Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1873
Jeg har en bank konto i Voss Sparebank.
Tingen er at Sparebanken som befinner seg ute på landet her hvor jeg bor, er stengt imorgen. Og det er denne banken sparekontoen ble opprettet i.

Men Voss Sparebank har også en bank i sentrum, som derimot er åpen imorgen.
Kan jeg ta ut penger i denne banken, eller kan dette bare gjøres i den banken som kontoen ble opprettet i?
Heisann Vossakar. Hvis det er banken på vossestrand du har oprettet konto i? Isåfall kan du ta ut penger i sentrum


God kveld!
Hahaha dagens spørsmål flirer... ja seff du kan ta ut penger på alle banker så lenge du har med deg leg og bankonto. Good luck
Trådstarter
31 0
Sitat av Tokis Vis innlegg
Hahaha dagens spørsmål flirer... ja seff du kan ta ut penger på alle banker så lenge du har med deg leg og bankonto. Good luck
Vis hele sitatet...
Er det ikke nok med bare legitmasjon?
Sitat av Tokis Vis innlegg
Hahaha dagens spørsmål flirer... ja seff du kan ta ut penger på alle banker så lenge du har med deg leg og bankonto. Good luck
Vis hele sitatet...
Rettelse: Alle banker innenfor samme bankkjede.

Og ja, det holder med kun legitimasjon.
Holder kun med leg ja.

Om du har bankkort på kontoen, så kan du ta ut penger i hvilken som helst minibank i norge og utlandet =)