Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1177
Hei. Jeg har drevet med ritalin fra jeg var 16 år gammel, men jeg slutta på detta for jeg fant ut at det var enkelt og bli "glad i"

Siden har jeg sniffa og spist ritaliner, concerta, meth og amfetamin. En liten del av meg har insett at dette har blitt et veldig stort problem over tid, men jeg føler fortsatt ikke at dette er et stort nok problem til og si ifra om til fastlegen, for om jeg sier ifra. så får jeg vel ikke dette preparet ever again? Jeg går på skolen, jeg trenger det. Men det er veldig vanskelig og starte på 1 ritalin og ikke slutte på 30 og 40. Og dette kan fortsette flere deger, uker. så lenge det er noe og knuse opp. Amfetamin, kan være det samme for meg om det er det eller ritalin . men ofc , amfetamin er bedre. Men selveste problemet er Ritalin, min avhengighet av ritalin. faktisk.

dont judge, takk til alle . Og jeg får det eller ikke av legen min lenger, har mast men han får ikke fingeren ut av -. For dyrt på gata også, selvom dette er et stort problem så hjelper det meg å fullføre det jeg trenger av fokus & konsentrasjon.

Og akurat nå begynner jeg og få et veldig stort "sug" eller Lysten på det, men jeg drukner den bort i øl. noe som gjør det mildere, men ikke hjelper. Det er så sterkt at du kan nesten ville ruse deg på hva som helst, dass spray er no problema men jeg er for smart. Drug-sick som en annen idiot. Trenger sikkert hjelp, men jeg er ung og jeg tror jeg har helse nok til å kunne fullføre utdanning på ritalin avhengighet, men fortsatt trenger jhelp. Dette ble mye usammenhengende prat, men jeg har sett såpass mange lokhoder her inne at dette må være en smule forståelig hvertfall. : )
Sist endret av Cookiem0nstar; 24. oktober 2011 kl. 16:10.
Er du blitt diagnosert ADHD?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kontakt legen! hvis det er ett så stort problem, ville jeg heller fått diagnosert AD/HD så du kan får rettledning angående bruk av ritalin.
og ja, seff er det enkelt å bli "glad" når du tyr til mengder med speed og meth, men du kan da umulig tro at du kan fortsette med dette?
gi beskjed til legen om dette før det eskalerer. jeg sier ikke dette fordi jeg synes rusmidler er noe dritt (nå skal det sies at speed lignende substanser er noe av det som går under dritt) men fordi rus er noe du burde ha en god grunn til å bruke.

lykke hjem
Sitat av Fishduck Vis innlegg
Er du blitt diagnosert ADHD?
Vis hele sitatet...
Ja jeg har blitt testet for adhd.

Sitat av drittsekken Vis innlegg
kontakt legen! hvis det er ett så stort problem, ville jeg heller fått diagnosert AD/HD så du kan får rettledning angående bruk av ritalin.
og ja, seff er det enkelt å bli "glad" når du tyr til mengder med speed og meth, men du kan da umulig tro at du kan fortsette med dette?
gi beskjed til legen om dette før det eskalerer. jeg sier ikke dette fordi jeg synes rusmidler er noe dritt (nå skal det sies at speed lignende substanser er noe av det som går under dritt) men fordi rus er noe du burde ha en god grunn til å bruke.

lykke hjem
Vis hele sitatet...
Ser hva du sier, men vil ikke slutte og ta ritalin, super medisin for konsentrasjon og viljen til å yte i arbeid/utdanning, og det hjelper meg ned i vekt. Uten det så bruker jeg mat som trøste "rus" for det er ikke noe og få tak i. Men største problemet er at jeg ikke lenger klarer å være høy som en vanelig person ville vært høy. Vanskelig å sosialisere på en akseptabel eller normal måte. Det andre tullet ( Meth & speed ) skulle jeg gjerne hatt, det er enklere og oppføre seg normalt på det enn på Ritalin, synes jeg.
Altså, du ser jo selv at du har et problem. Å "bare" skulle vente med å ta tak i problemet ditt til du er ferdig med skolen tror jeg er svært lite fornuftig. Jo eldre du blir og jo mer du ruser deg, jo vanskeligere blir prosessen med å komme seg ut av dette. Det er ikke slik at med en gang du er ferdig med skolen så blir livet en lek. Tvert imot. Skolen er en lek, resten av liver er det som er virkelig jobb. Søk hjelp hos noen med en gang.