Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1046
Hola.

Kjøpte meg battlefield 2 på ea sine hjemmesider da cden med battlefield forsvant under flytting i sommer.

(ikke bad company)

Men, jeg får ikke kjørt det som administrator. Får ikke opp det valget, som jeg gjorde tidligere. Så spiller ca 1 min, så blir jeg kastet ut pga pnkb problemer.
Noe som også skjedde da jeg hadde det på cd før, men da valgte jeg selvfølgelig administrator.

Finner ikke noen løsning.
Hvis du bruker steam, så skru av steam overlay under steam innstillingene.
Det kan også være tastaturet, hvis du bruker f.eks logitech g-15.
mao punkpuster er noe dritt.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Hvis du bruker steam, så skru av steam overlay under steam innstillingene.
Det kan også være tastaturet, hvis du bruker f.eks logitech g-15.
mao punkpuster er noe dritt.
Vis hele sitatet...
Bruker ikke steam. Er ikke tastaturet(compaq), brukt samme i 2 år.

Ja, irriterende.

Klør i fingra etter å spille. Ikke spilt på 3 mnd, ekstra surt da man har betalt penger for det.
gå på denne siden: http://www.evenbalance.com/index.php...upport-bf2.php

her laster du ned punkbuster manuelt. da får du nyeste versjon osv...
vanligvis må du finne spillet det dreier seg om i en liste, men nå har jeg funnet det fram for deg. bare velg "download", evt se forklaring på siden der
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av spaceboy81 Vis innlegg
gå på denne siden: http://www.evenbalance.com/index.php...upport-bf2.php

her laster du ned punkbuster manuelt. da får du nyeste versjon osv...
vanligvis må du finne spillet det dreier seg om i en liste, men nå har jeg funnet det fram for deg. bare velg "download", evt se forklaring på siden der
Vis hele sitatet...
Akkurat den der jeg lastet ned. Men takk for at du gidder bry deg

Eneste forklaringen jeg har på det er at jeg får ikke kjørt det som administrator, da det ikke blir kjørt fra cd pga jeg kjøpte det via nett.