Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Når passer det for deg?
Helgen 17-18 september. - 6,35%
Ukedagen 19-21 september - 6,35%
Ukedagene 21-22 september. - 11,11%
Helgen 24-25 september. - 31,75%
Ukedagene 26-28 September - 11,11%
Ukedagene 28-29 September - 11,11%
Helgen 1-2 oktober - 15,87%
Spiller ingen rolle/Ingen(Skriv under.) - 50,79%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 63. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  99 7060
Siden det var litt usikkert når folk kunne komme i denne tråden, så lager jeg en poll.

Lenge siden det har vært treff her i Bergen nå, så håper vi får dratt i gang noe.
Hvor ble pollen av?
Hva med lørdag den 17.09 eller 24.09?
Den kommer.
Jeg stemmer for 24.09 eller 01.10
Pollen er opp nå
Kommer kanskje en tur, det meste passer for meg.
Nå som pollen er oppe passer det meste bra for meg
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om det blir en gang eg er i Bergen dukker eg nok opp, uansett når.
Hvor skal treffet foregå?
Vågen? Slipper ikke de inn folk under 18?
Det er vell vanlig å møtes i parker visst det er fint vær, eller evt. dolly eller noe.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Det er vell vanlig å møtes i parker visst det er fint vær, eller evt. dolly eller noe.
Vis hele sitatet...
Hehe, var du i Bergen i dag og så været?
Tror ikke det blir så mye parkvær før til våren igjen.
Tenkte det samme. Forrige gang et treff var planlagt var det mening av vi skulle gå på Dolly eller Peppes med den blå stein.
Javisst.

Ikke sikker enda om jeg har sjangs å være med, men jeg ville gitt min stemme til Vågen eller en annen trivelig plass, tror de slipper inn mindreårige langt ut på kvelden.

Har ikke vært på dolly på mange år, men det har vel ikke blitt noe billigere eller bedre der de senere årene?
Dolly er jo dritt digg Eneste at at de ikke er så veldig bilig, jeg får nesten se når det blir om jeg har sjansen
Viss eg er heime då så er eg lett med.
Ser ut til at det blir helgen 24-25? (A)
Skal pinemed se og få satt av den helgen, kan jo ikke gå glipp av dette(:
Sist endret av WhyNot!; 13. september 2011 kl. 23:59. Grunn: Feil dato..
Ser ut til at det foreløbig blir 13 stk den 25-26. Får håpe at flere bestemmer seg for å bli med.
Ah, Jo flere jo bedre må eg si!
Hvis det blir alkoholservering så blir det bra, er ikke istand til å snakke edru om freakforum ting med ukjente mennesker. Blir bra stemning hvis det blir noe drikking, hvis ikke dropper eg det. Hvordan har det vært før?
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Hvis det blir alkoholservering så blir det bra, er ikke istand til å snakke edru om freakforum ting med ukjente mennesker. Blir bra stemning hvis det blir noe drikking, hvis ikke dropper eg det. Hvordan har det vært før?
Vis hele sitatet...
Problemet er at det er mindreårige som skal være med. Men hvis Vågen slipper oss er det bare bra
Vågen er no en plass jeg har sotte en god del med kompiser, er selv 16. så tror nok det skal gå!
Men vet ikke hvordan det er utover kvelden og slikt, har kun vert der rundt fire-fem tiden. Kan se om jeg kan sjekke opp idet, men lover ingen ting .. kommer sikkert til og glemme det når jeg er ibyn ..
De selger vell gjerne alkohol på peppes eller noe? Kan noen forklare meg hva Vågen er? Ser for mag at det er en bar, og da er det ikke et sted å ha et treff der 40-50% er mindreårige.
Vågen er en nokså falleferdig cafè
Med Vågen menes Vågen Fetevare, ligger i Kong Oscar Gate, rett bortenfor Trekroneren.
En trivelig kafé/pub, brunt og fint med digge sitteplasser og fint røykeområde i bakgården.
God brødmat og helt grei ølpris.
Mye raddiskids som henger der, men trivelig lell.
Eneste plassen i byen som har vannpiper?
Annenhver lørdag har de reggaekveld der, King Klang Soundsystem, kanskje den største offentlige samlingen av folk med kinaøyne utenom den årlige marihuanamarsjen.
Kunne ikke sagt det bedre selv G4ndj1 hehe
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Med Vågen menes Vågen Fetevare, ligger i Kong Oscar Gate, rett bortenfor Trekroneren.
En trivelig kafé/pub, brunt og fint med digge sitteplasser og fint røykeområde i bakgården.
God brødmat og helt grei ølpris.
Mye raddiskids som henger der, men trivelig lell.
Eneste plassen i byen som har vannpiper?
Annenhver lørdag har de reggaekveld der, King Klang Soundsystem, kanskje den største offentlige samlingen av folk med kinaøyne utenom den årlige marihuanamarsjen.
Vis hele sitatet...

Trodde en stund dere mente Vågen pub, alkisbula bak kløverhuset.

Men vågen Fetevare er rimelig ålreit
Har litt lyst til å se folkene bak nickene, men han noen spørsmål først. Hva slags folk er det som møter opp på slike treff? Hvor ligger snittalderen? Kjenner noen hverandre fra før? Bruker man å drikke alkohol? Er det rart å møte opp selv om man er ny på forumet?

(Nei, dette er ikke et avhør)
Vågen Fetevare vet jeg hva er. Høres ut som et greit sted.

Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Har litt lyst til å se folkene bak nickene, men han noen spørsmål først. Hva slags folk er det som møter opp på slike treff? Hvor ligger snittalderen? Kjenner noen hverandre fra før? Bruker man å drikke alkohol? Er det rart å møte opp selv om man er ny på forumet?

(Nei, dette er ikke et avhør)
Vis hele sitatet...
Det er nok alt fra, datanerder til stonere og pyroteknikkere. Du vet aldri
Snittalderen varierer veldig, men vill tippe 18-19.
Hvis du er over 18 er det ingen som nekter deg det.
Nei. Har lest om flere medlemmer med 2-3 innlegg som har dratt på treff.
Jeg skal være i Bergensområdet i den tiden. Mulig jeg og kan ta meg en tur innom selv om jeg ikke er fra Bergen.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Hva slags folk er det som møter opp på slike treff?
Vis hele sitatet...
Tenk deg generelt vanlige folk, men som har interesse og kunnskap om ganske mye forskjellig. Jeg har aldri fått med meg en kjedelig samtale på et treff.
Hvor ligger snittalderen?
Vis hele sitatet...
Aldri beregnet det. På det siste i Trondheim tipper jeg snittalder var 21, men jeg har møtt folk nede i 13-årsalderen og opp i 60-årene på treff. Generelt er nFF-ere som kommer på treff flotte folk, uansett alder. Jeg har nå hvertfall ikke møtt ikke-flotte folk på treff.
Kjenner noen hverandre fra før?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis. Hvertfall gjennom forumet. Dette er en bra ting for alle; det hjelper å komme gjennom awkward-fasen på begynnelsen fortere, og nei: de vil nok ikke ekskludere de andre.
Bruker man å drikke alkohol?
Vis hele sitatet...
En pils eller to på restaurant eller grilling er det ikke uvanlig at folk inntar, men det er ~0 drikkepress.
Er det rart å møte opp selv om man er ny på forumet?
Vis hele sitatet...
Neida. Det dukker alltids opp folk som er nye, eller ikke har konto engang. Tipper dette har vært tilfelle ved >50% av treffene jeg har vært på.

Siden du skal på treff i Bergen er det verdt det å lese RadioSlaves utførlige beskrivelse av et slikt treff.

Kos dere!
Når på dagen vil det passe? Tenker på om jeg kan bytte vakt.
Sist endret av Lujei; 18. september 2011 kl. 14:52. Grunn: leif
For min del passer hele dagen.
Jeg får en kompiss på besøk den helgen, men det går vel fint om det blir en "outsider" med? Veldig trivelig kar.
Det blir bra det! Jeg tar med meg en veninne
Jeg ser for meg på ettermiddagen på lørdagen kanskje? 4tiden?
4-5 tiden på Lørdag høres flott ut.
Er det nå på lørdag? har lyst å komme, men kanskje jeg må jobbe hele helgen =( Får se neste gang da! Men skal seff prøve å komme
Joiner om det blir helgen 24.
Hva gjør man på nFF-treff...?
Blir det denne lørdagen(24.09) kl. 17 ved vågen fetevare da?
Fisken: Du spiser og snakker, og gjør ellers det du vill.
Er det ikke sinsykt dyrt på Vågen?
Det er freak treff! Du kan spandere litt på deg selv da. Det skjer tross alt ikke så ofte.
Bør hvertfall møtes på den blå steinen. Jeg har null peiling på hvor Vaagen fetevare er, med mindre det er det samme som Vaagen Pub som ligger på strandkaien...
Jeg har heller ikke peiling, men vet at det ligger i nærheten av bryggen.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Jeg har heller ikke peiling, men vet at det ligger i nærheten av bryggen.
Vis hele sitatet...
Den definisjonen passer forsåvidt heile Bergen sentrum

Google maps indikerer at det er en fire-fem måserunk fra Bryggen, så den blå steinen virker jo som fornuftig gangavstand...

Mulig eg dukker opp, har ikkje heilt oversikt over om eg er i landet så langt fram i tid
Tenkte mer veldig nærme bryggen Men 4-5 måserunk faktisk? Vi får håpe du kommer.
Hvis jeg ikke jobber den dagen er det godt mulig jeg tar en tur!
Da foreslår jeg lørdagen kl.5 ved Vågen Fetevar. Høres den grei ut? Kan dessverre ikke på søndag.
Det høres flott ut. Men jeg sier vi møter lørdag kl 5 ved den blå stenen. Kjipt om folk leter etter stedet og ikke finner det. Så kan vi vente i en 5min før vi tusler bort der.