Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 10600
Hei eg snakket nettopp med fetteren min. Og han er sugen på å bli høy/stein. Fordi eg røykte opp all marijuhanaen vi skulle dele den gangen vi var i Spania http://freak.no/forum/showthread.php?t=192487 og eg fekk en badtrip.

Så no skal vi teste dette i helgen som er min andre gang. Fyren som selger sier at det er kun brunt dei selger her eg bor. Sogn og Fjordane. Men veit ikkje om det er indica eller satvia type som dei kaller det.

Planen er å røyke det før vi gå inn på festen. Er det en god ide?

Hvordan kan man røyke det? Blande det i ein tobakk joint? Og hvor mye hasj skal man ha inni jointen?

Eg også har en vannpipe som eg kjøpte i Tyrkia. Dette er altså då ein frukt tobakk pipe. Er det bulig å røyke hasj i den?

Det blei kansje litt mange spørsmål. Men eg takker på forhond. Og Ja eg søkte en del om det på nette men eg vil helst spør folk som kan dette. Takk!
Aldri skjønt poenget med å røyke på fest. Utrolig mange får en dårlig opplevelse første gang de røyker fordi de absolutt skal prøve når de har noen øl innabords. Etter min mening er det mye bedre å røyke dagen etter, når du uansett bare ligger der og er slapp og jævlig.

Blande i en tobakkjoint er greit ja, ca 0.3-0.6 gram per joint (spørs på kvaliteten, er det standard brunt blir det 0.5, litt bedre 0.4 osv..)
Du kan lage en tørrbong vis du ikke velger joint
første gangen jeg røyka brunt og drakk så spydde jeg.hehe flaut var det,satt og røyka med folk som hadde røyka i nærmere 10 år
Har heller aldri skjønt poenget med å røyke før/på fester, i hvertfall jeg blir usosial, sitter i en krok og smiler, istedenfor å være sosial, møte nye mennesker, snakke med noen jenter, danse osv... jeg ville heller ha gjort det hjemme og chillet med en god film eller noe lignende.

Nå spørs det på kvaliteten på hasjen, men rundt 0,2 - 0,4 g i en joint.
Trådstarter
39 5
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Blande i en tobakkjoint er greit ja, ca 0.3-0.6 gram per joint (spørs på kvaliteten, er det standard brunt blir det 0.5, litt bedre 0.4 osv..)
Vis hele sitatet...
Men skal dette strøs inne i tobakken eller en 0.3 klump på midten?
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Men skal dette strøs inne i tobakken eller en 0.3 klump på midten?
Vis hele sitatet...
Det skal blandes inn i tobakken ja, jevnt over hele... Del opp hasjen i flest og minst mulig biter.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Det skal blandes inn i tobakken ja, jevnt over hele... Del opp hasjen i flest og minst mulig biter.
Vis hele sitatet...
Lettere å dele med litt flamme på den..evt microbølgeovn.
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg

Eg også har en vannpipe som eg kjøpte i Tyrkia. Dette er altså då ein frukt tobakk pipe. Er det bulig å røyke hasj i den?
Vis hele sitatet...

ja, bare strø det over fruktobakken og bland. små klumper over alt.
ta store trekk.
Hvis du skal på fest og du ikke vil at de andre skal se at du nyter cannabis, så kan du lage cannabis-smør og deretter lage diverse kaker e.l ut av det, som du kan spise enten på festen eller før. Tar litt tid før du får virkning, rundt 20min - 1 time:

Smelt vanlig margarin i en kjele. Tilsett finkuttet tørket pot eller hasj og la det stå på lav varme i rundt 30 min. Dette gjør slik at cannabisen smelter inn i smøret. Viktig å ha lav varme og å røre kontinuerlig så du ikke brenner smøret. Etter det er gått 30 min, hell smøret over i en skål. Hvis du vil ha vekk restene etter poten/hasjen/bladene, kan du bruke en sil.

Du sløser ingenting ved å gjøre det ettersom THC'en har løst seg opp i smøret, men du kan også bare la restene være igjen. Sett skålen i kjøleskapet og la smøret stivne før bruk.
Å røyke på fest burde man ikke gjøre med mindre man er kjent med rusen og hvordan man blir påvirket av den. Det er utrolig flaut å springe på dass å spy midt i en fest. Eller sovne av fordi man er så stein. Ville mye heller dratt på festen å kost deg, og røyket dagen derpå.
Selvfølgelig forskjell på folk, men personlig liker jeg ikke å røyke på fest. Røyker kun med et par kamerater eller alene heller mens jeg hører på musikk o.l.

Kan fort bli litt mye mas på en fest, spesielt om du skulle være uheldig å røyke litt for mye.
Mitt råd vil være at du og fetteren din røyker alene uten mas fra andre, spesielt siden det er din andre gang, og din fetters første(?).
Du har fått vite hvordan du skal røyke den i en joint og i pipa, men en måte jeg STERKT kan anbefale, som funker er "glass metoden" http://www.youtube.com/v/0hr2BrB8tIY < (den er så stor fordi jeg fikset age restrictions driten) Den er lett, krever bare glass og sugerør, men du må huske at det kommer helt ann på om du får så god flamme som på filmen, eller om du må tenne på hasjen flere ganger, dette varier på kvaliteten av hasjen, men måten jeg gjør det på er.
- finn en liten te-lys beholder i din mors stearin skuff/skap (http://www.eugenie.no/img/te-lys.jpg) snu den på hodet
- plasser en liten hasj bit oppå og tenn på ( så slipper du brennmerker på bord osv )
- plasser så det største glasset du finner (nei ikke en gjennomsiktig bøtte eller noe) over når du har blåst ut hasjen
- vent til det blir sånn passe tykt med røyk, og pust inn så sakte du bare kan
- kan anbefale å ha en flaske vann eller noe sånt i nærheten for det kan brenne/svi litt i halsen de første gangene

Dette er da for oss som ikke liker å tukle med helsa ved å bruke tobakk osv.
inb4 hasj ødelegger helsa.
Trådstarter
39 5
Sitat av asyis Vis innlegg
Du har fått vite hvordan du skal røyke den i en joint og i pipa, men en måte jeg STERKT kan anbefale, som funker er "glass metoden" http://www.youtube.com/v/0hr2BrB8tIY < (den er så stor fordi jeg fikset age restrictions driten) Den er lett, krever bare glass og sugerør, men du må huske at det kommer helt ann på om du får så god flamme som på filmen, eller om du må tenne på hasjen flere ganger, dette varier på kvaliteten av hasjen, men måten jeg gjør det på er.
- finn en liten te-lys beholder i din mors stearin skuff/skap (http://www.eugenie.no/img/te-lys.jpg) snu den på hodet
- plasser en liten hasj bit oppå og tenn på ( så slipper du brennmerker på bord osv )
- plasser så det største glasset du finner (nei ikke en gjennomsiktig bøtte eller noe) over når du har blåst ut hasjen
- vent til det blir sånn passe tykt med røyk, og pust inn så sakte du bare kan
- kan anbefale å ha en flaske vann eller noe sånt i nærheten for det kan brenne/svi litt i halsen de første gangene

Dette er da for oss som ikke liker å tukle med helsa ved å bruke tobakk osv.
inb4 hasj ødelegger helsa.
Vis hele sitatet...
Og bruker glass metoden, siden den virker enkel. Men lunkter hashen sterkt etter på når man røyker inne på rommet. Fordi eg skal flytte ut av leiligheten om ei uke. Og ville ikkje få noe problemer siden verten har sagt at ingen røyking innendørs.
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Og bruker glass metoden, siden den virker enkel. Men lunkter hashen sterkt etter på når man røyker inne på rommet. Fordi eg skal flytte ut av leiligheten om ei uke. Og ville ikkje få noe problemer siden verten har sagt at ingen røyking innendørs.
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke, det garanterer jeg 100%. Har røyket på rommet mitt utallige ganger og mamma har ALDRI merket noe, bare bruk vanlig logikk og luft litt mens du holder på, bare sett et vindu litt åpent eller noe.
Trådstarter
39 5
Sitat av asyis Vis innlegg
Absolutt ikke, det garanterer jeg 100%. Har røyket på rommet mitt utallige ganger og mamma har ALDRI merket noe, bare bruk vanlig logikk og luft litt mens du holder på, bare sett et vindu litt åpent eller noe.
Vis hele sitatet...
Thanks mate, då har eg en plan. Ser framm til dette
Lurer litt på hva poenget med sugerøret er??....:P

Sorry.... så ikke videoen...
Sist endret av Johnnyblaze85; 16. juli 2011 kl. 01:40.
Personlig liker jeg best å røyke når jeg er aleine, slappe av med en film eller noe er dritt å røyke på fest med tanke på at man blir så jævla stille. Så der drikker man heller noen pils eller tar seg ei stripe
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Men skal dette strøs inne i tobakken eller en 0.3 klump på midten?
Vis hele sitatet...
Den enkleste måten er vel å varme klumpen med en lighter; dra flammen kjapt frem og tilbake under klumpen (ikke ha direkte flamme borti hasjen), mens du roterer litt på klumpen med ei saks eller lignende. Ikke brenn så mye at det begynner å ryke, snu den med en gang du ser røyk og varm den rundt hele, noen sekunder på hver side.

Så bare "klæsjer" du klumpen inn i tobakken. Du vil merke at den nesten smuldrer opp, men det skal kjennes litt vått (olje), hvis den bare smuldrer opp tyder det på dårlige saker (lite olje...). Heftig hasj med mye olje skal være vanskelig og gni ut i tobakken, den klumper seg pga oljen.
Sist endret av ClosetotheEdge; 16. juli 2011 kl. 02:49.
Du og fetteren din finner bare på faenskap


Seriøst, ikke røyk for mye, ikke alle mennesker takler det like godt og da kan du ende opp med badtrip igjen, hvis du blir nervøs etc så blir det badtrip.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Du og fetteren din finner bare på faenskap


Seriøst, ikke røyk for mye, ikke alle mennesker takler det like godt og da kan du ende opp med badtrip igjen, hvis du blir nervøs etc så blir det badtrip.
Vis hele sitatet...
Hva ellers skal man gjøre i Sogn og Fjordane? :P Røyk i vei, men husk å skaffe utdanning og kom deg til helvete vekk derfra
Bare for å forklare, jeg er ikke fra sogn og fjordane, men I nærheten av Harstad
Hvis du ikke har røyka på fest så hvil jeg anbefale deg og vente eller heller bli hjemme og røyker, nå du ikke er vant til rusen så er det best å ta det rolig de første gangene og venne seg til det.
Ser at du har null peiling på og røyke hasj, da burde du kanskje få med en erfaren bruker du kan lære litt av, eller så burde du lese nøye på forumet her om ossen du gjør det for å få en best mulig opplevelse av det.
Se etter mekke filmer eller noe på nette så får du se hvordan man mekker, kanskje vanskelig og skjønne det når du bare leser om det.
Hilsen en erfaren bruker!
Trådstarter
39 5
Sitat av zevz Vis innlegg
Hvis du ikke har røyka på fest så hvil jeg anbefale deg og vente eller heller bli hjemme og røyker, nå du ikke er vant til rusen så er det best å ta det rolig de første gangene og venne seg til det.
Ser at du har null peiling på og røyke hasj, da burde du kanskje få med en erfaren bruker du kan lære litt av, eller så burde du lese nøye på forumet her om ossen du gjør det for å få en best mulig opplevelse av det.
Se etter mekke filmer eller noe på nette så får du se hvordan man mekker, kanskje vanskelig og skjønne det når du bare leser om det.
Hilsen en erfaren bruker!
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha. Ja eg har søkt en god del på nette. Så eg tror dette skal gå fint. Gleder meg vanvittig til i dealeren kommer klokka 7. Eg bestilte 2 gram. Til meg og en kompis. Så ønsk meg lykke til så skal eg komme med tilbake melding om hvordan det var
2 gram holder det! anbefaler deg og skjenne litt på hasjen, prøv og klem på den og se hvor myk den er og om du blir klissete på fingrene, blir du klissete og hasjen gir litt etter så starter du med 0,3 gram, hvis ikke så burde du bruke 0,5! hvis det funker med 0,3 så har dere 3 jointer hver vett!
På noen typer så kan du også lukte om det er bra hasj, men det blir vanskelig siden du ikke har drivd med hasj så mye!

Lykke til

Klarer du og rulle og lage filter eller?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Røyk heller weed på fest. Og drikk før du røyker, hvis du i det hele tatt skal drikke. Ingen oppfordring til kombinering.
Gjør null forskjell om han røyker brunt eller grønt på fest. For meg funker faktisk hasj ganske greit på fest. selvfølgelig blir jeg ikke like sprudlende som av alkohol, men ser ikke på det som spesielt negativt egentlig. Jeg er i stand til å føre en helt normal samtale når jeg er fjern, i mye større grad enn når jeg er full vil jeg påstå. det er alkohol som åpenbart fremhever den primitive delen av hjernen. og jeg blir på ingen måte distansert fra de som ikke har røyka. jeg ser at det kan være en tendens at røykerne danner et eget hjørne, men etter min oppfatning er det de andre som tar avstand fra røykerne og ikke omvendt.
Jeg har aldri testet å røyke sigg noen gang, så for meg fant jeg det veldig greit, men hostete å bruke flaskebong! Worth a try, jeg fikk kompisen min til å fylle bongen med røyk før jeg dro ned røyken. Lykke til!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Håper det er greit at jeg stjeler denne tråden (vet den er fra 2011).

Jeg har noen spørsmål ang filter og join:

1. Hva er fordelene med å røyke med sånn filter du ruller sammen selv i en joint?
2. Funker det like greit å røyke uten dette filteret (er litt dårlig til å rulle med filter av en eller annen grunn)?
3. Er det like greit å rulle akk. som man ruller vanlig rulletobakk?


Tusen takk for svar
Sist endret av STAbana; 19. april 2012 kl. 00:07.
Sitat av STAbana Vis innlegg
Hva er fordelene med å røyke med sånn filter du ruller sammen selv i en joint?
Funker det like greit å røyke uten dette filteret (er litt dårlig til å rulle med filter av en eller annen grunn)?
Vis hele sitatet...
Det funker like greit rent effektmessig. Fordelen er at trekket som oftest blir bedre og at røyken får en liten sjanse til å kjøle seg ned før du trekker den inn.

Add: Jeg har i tillegg stilige mønstre på mine filtre, så har jeg noe ekstra å titte på mens jeg puffer.
Sist endret av Tawon; 19. april 2012 kl. 00:09.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
I en skikkelig joner er tobakken og cannabisen smuldret opp i en ganske fin og tørr blanding så der er ihvertfall filter viktig. Du har kanskje prøvd å røyke knusktørr rullings der halve sigaretten havner i kjeft og hals? Det anbefales ihvertfall ikke.

Hvis du er noenlunde flink til å rulle fungerer det nok helt fint uten filter. Alternativt kan du skaffe en winnertipmaskin
Sitat av asyis Vis innlegg
Du har fått vite hvordan du skal røyke den i en joint og i pipa, men en måte jeg STERKT kan anbefale, som funker er "glass metoden" http://www.youtube.com/v/0hr2BrB8tIY < (den er så stor fordi jeg fikset age restrictions driten) Den er lett, krever bare glass og sugerør, men du må huske at det kommer helt ann på om du får så god flamme som på filmen, eller om du må tenne på hasjen flere ganger, dette varier på kvaliteten av hasjen, men måten jeg gjør det på er.
- finn en liten te-lys beholder i din mors stearin skuff/skap (http://www.eugenie.no/img/te-lys.jpg) snu den på hodet
- plasser en liten hasj bit oppå og tenn på ( så slipper du brennmerker på bord osv )
- plasser så det største glasset du finner (nei ikke en gjennomsiktig bøtte eller noe) over når du har blåst ut hasjen
- vent til det blir sånn passe tykt med røyk, og pust inn så sakte du bare kan
- kan anbefale å ha en flaske vann eller noe sånt i nærheten for det kan brenne/svi litt i halsen de første gangene

Dette er da for oss som ikke liker å tukle med helsa ved å bruke tobakk osv.
inb4 hasj ødelegger helsa.
Vis hele sitatet...
Noen som kan annslå hvor mye hasj de bruker i denne videoen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Nature Vis innlegg
Noen som kan annslå hvor mye hasj de bruker i denne videoen?
Vis hele sitatet...
Klumpen er rundt 0.5-0.7 gram i følge mine øyne, hvorfor er det viktig?
Sitat av STAbana Vis innlegg
Håper det er greit at jeg stjeler denne tråden (vet den er fra 2011).

Jeg har noen spørsmål ang filter og join:

1. Hva er fordelene med å røyke med sånn filter du ruller sammen selv i en joint?
2. Funker det like greit å røyke uten dette filteret (er litt dårlig til å rulle med filter av en eller annen grunn)?
3. Er det like greit å rulle akk. som man ruller vanlig rulletobakk?


Tusen takk for svar
Vis hele sitatet...
Knekk av den ytterste centimeteren på en sigarett, den bruker du som filter.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Klumpen er rundt 0.5-0.7 gram i følge mine øyne, hvorfor er det viktig?
Vis hele sitatet...
Bare for å gi en totalt uvitende en "mengdeforståelse" av stoffet. Så takk for svar.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Har just spist en kokesjokkolade med ca 1.5 g eller 2 er ikke helt sikker, men det er første gang jeg spiser så er ikke sikker på hvor lang tid det vil ta før jeg kjenner noe? Røykte av den samme klumpen igår så vet at det er god shit
Sitat av pokemon Vis innlegg
Har just spist en kokesjokkolade med ca 1.5 g eller 2 er ikke helt sikker, men det er første gang jeg spiser så er ikke sikker på hvor lang tid det vil ta før jeg kjenner noe? Røykte av den samme klumpen igår så vet at det er god shit
Vis hele sitatet...
Ca en times tid før det slår inn, rusen varer ca 6 timer.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Ca en times tid før det slår inn, rusen varer ca 6 timer.
Vis hele sitatet...
Nåja, du skal ikke se bort ifra at karen over her våkner ganske bortevekk i morgen med en slik mengde om det var "god shit".
satan! 2g oralt er heftig mye.......
Noen som kommer til å bli kake ja tror jeg!
Game disconnected
pokemon's Avatar
oi glemte å si at det var delt på 3 hehe vi er redd det var forlite
Om du skal røyke brunt ville ikke jeg tatt det på/før en fest. Brunt gjør det sløv, du bare sitter der og er i din egen lille verden hvor alt er topp. Men du blir veldig sløv, og sikkert en festprems for de andre. Dette kommer jo selvfølgelig ann på hvor god hasjen er, og hvor mye du røyker.