Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2177
Jeg var i Thailand for ca 1 år siden. En kveld var jeg på en stappfull nattklubb, og var totalt borte, på alkohol før jeg gikk inn. husker ikke noe fra nattklubben. men på veien hjem husker jeg små glimt. som f.eks farger rundt lyktestolper, jeg følte jeg svevde og allt var bare fest og glede. Det var definitivt noe annet en å bare være full. Er det mulig at jeg kan ha fått noe kastet i drinken min? I så fall, hva hørest det ut som?
Høres ut som et helt normalt blackout pga. for mye alkohol. Du kan drikke deg rimelig bort på sprit før du spyr.
Jeg har vært gjennom akkurat det samme et par ganger!
Vel, iom. at du ikke husker noe kan du kanskje ha tatt noe selv? MDMA kanskje?
hehe, vanlig å skylde på at noen har puttet noe drinken din når man egentlig bare har drukket seg grise full ^^ skal ikke undervurdere alkohol !
At folk putter noe i drinker er egentlig en slags Urban Myth. Det er ingen som hadde giddet å bruke penger på å dope ned noen. Det hender at folk bruker Rohypnol (Daterapedrug) for å voldta jenter, men dette skjer som oftest på hjemmefester med lite folk.
spørsmålet er like meningsløst som svaret du får.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
At folk putter noe i drinker er egentlig en slags Urban Myth. Det er ingen som hadde giddet å bruke penger på å dope ned noen. Det hender at folk bruker Rohypnol (Daterapedrug) for å voldta jenter, men dette skjer som oftest på hjemmefester med lite folk.
Vis hele sitatet...
Spørs hvor du er. I Sørøst-Asia er ikke dette så uvanlig, det hender at folk blir "slipped a mickey" i bar, og våkner opp i et smug med en kraftig hodepine og tomme lommer, eller verre.
Enig med folk over her.
Hvis du er stup dritings på utenlandsk alkohol, som er sterkere en det norske dritet, kan man få andre "feelings" av dette.
Dessuten, hvis jeg hadde kjøpt dop hadde jeg aldri sløst det vekk med å gi det til randoms.

Waste of money.
Det hender at folk får spika drinkene sine i utlandet.
Eksen min fikk spika drinken sin i en bar i Australia nå nylig, og hun kjente det etter en halv øl.
Og som trigger sier, det hender også at folk får drinkene sine spiket for å så bli ranet etterpå.

Litt usikker på hva slags stoffer som blir brukt, men tipper at det er en type benzo.

Skal også nevne at slike stoffer er utrolig billig i Asia.
Sist endret av Phun Q; 19. juni 2011 kl. 02:43.
dere må jo huske at man blir mer full når man drikker i den varmen det er i syden osv
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Du fikk alkohol i drinken
Vel i Thailand er ikke det "unormalt", men det ender som regel med ran eller lignende. Tviler på at noen hadde giddet å dope deg ned uten å rane deg så det var nok bare alkoholen. Kjenner en som fikk yaba i drinken nede i pattaya, han ble heller ikke ranet eller noe i den duren. Er nok tilfeller der folk blir dopa ned for "ingen" grunn men vanlig er det ikke.


Edit: Nei hadde vel ikke vært serlig smart å rane noen etter du hadde gitt dem yaba(meth). Men som sagt den er tilfeller der folk blir dopa ned for "no apparent reason what so ever".
Sist endret av NewJackHustler; 20. juni 2011 kl. 12:06.
Jeg er ganske sikker på at jeg fikk noe i drinken min i oslo en gang så jeg vil ikke si det er urban legende, etter første drinken føltes det ut som om hodet skulle bruse over og jeg endte med å spy og drite ut hele dassen. Folk sa jeg var likbleik. Noen som vet hva det kan ha vært? var liksom en kjempehøy bruselyd i ørene og alt var bare grøtete og jævlig, dette var første og eneste drinken så ikke kom og si at jeg bare var drita...
Du vet du har fått noe i drinken når du får tappet visakortet ditt for 32 tusen kroner og springer rundt i labyrint på nattklubb og ikke finner veien ut. Det skjedde meg i Playa Del Ingles...
Jeg finner ikke studien, men på et sykehus i england tok de blodprøver av bortimot 100 personer som over en helg (?) meldte at de hadde fått noe i drikken. Dette var for å se hvor stort omfanget av dette egentlig var.

Er usikker på om det var et par eller ingen som testet positivt, det var ihvertfall ingen tvil om at det så godt som alltid er alkohol man har fått i drikken sin.