Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 860
Jeg trenger ny telefon!

Har SE X10 mini fra før, en telefon jeg synes er genial bortsett fra at batteritiden er søppeldårlig (Fulladet om morgenen klokka 8, tom klokka 3)!

Finnes det alternativer til denne telefonen?

Noen krav jeg setter til den:

Enkel og intuitiv i bruk
God batterilevetid (veldig viktig!)
Middels/liten av størrelse
Mulighet til å laste ned applikasjoner som facebook, aksje-apps, spotify og mail

Fyr løs
alt som kjører android?ellers må jeg innrømme at iphone 4 frister, kunne den vært noe?
Jeg synes egentlig ikke min androidtelefon har fantastisk batterilevetid. Bedre enn din x10 selvsagt :/ Den holder vel 1 og 1/2 dag ca, med flittig bruk.

Edit: Har Nexus One
Sist endret av OlavGal; 19. november 2010 kl. 21:15.
Har vel siklet på iphone, men er mest lysten på noe mindre
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Kjøpte samsung galaxy s 9000 igår og er kjæmpe fornøyd. Er veldig bra mobil og fikk terningkast 6 på en test jeg gir den 10 av 6 :-)
Jeg har en iphone 4, genial telefon. Kan innrømme at jeg var en motstander av iphone, å hadde en android tlf før (samsung galaxy s9000). Men denne ble stjålet på en fest. Kom senere over en billig iphone 4, som jeg slo til på. Har ikke angret ett sekund, helt fantastisk telefon, JA den har sine feil med bla. at den er meget dyr, veldig sårbar å litt sært tillegs utstyr. Men telefonen er utvilsomt et morsjomt verktøy å du kommer ikke til å angre på denne. Må også nevne at samsung galaxy s også er en kjempe telefon, kommer på en sterk 2er.
Takker for svar, skulle jeg hatt en "stor" telefon ville jeg definitivt gått for iPhone eller Galaxyen.

Per dags dato er jeg ute etter en mindre telefon, har ikke gått så mye rundt i mobil-jungelen enda, så jeg vet ikke helt hva som finnes der ute.

Trenger en liten mobil, mulig det bare er X10 mini som er alternativet for mitt bruk enn så lenge

Hadde bare denne kommet med android: http://www.dagbladet.no/2010/11/19/t...logi/14370135/