Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3119
Heisann, har hørt litt rykter om at man kan jobbe via internett, som en slags ekstrajobb. Det jeg har lest og hørt om er at man kan få betalt for å ta undersøkelser for forskjellige produkter og firmaer. Jeg lurer på om noen har noen form for erfaring eller har hørt noe om dette? Vet at det står mye rundt på nettet som er for godt til å være sant.

Takker for svar

mvh. Thimmern.
Tror det er sånn 1kr per undersøkelse elns, er ikke mye å tjene på sånt...
du kan jo melde deg in i start panelet men tviler på at det blir noe mer en maks 50kr i måneden.
http://www.cint.com/cpx/public_panel...o_register.asp
De fleste "get rich quick online" sakene man hører om handler om Affiliate Marketing.

Kort sagt betyr det at du har en avtale med en forhandler hvor du sender folk til forhandleren og får en liten prosent av fortjensten på disse kundene.
Sitat av Thimalve Vis innlegg
Heisann, har hørt litt rykter om at man kan jobbe via internett, som en slags ekstrajobb. Det jeg har lest og hørt om er at man kan få betalt for å ta undersøkelser for forskjellige produkter og firmaer. Jeg lurer på om noen har noen form for erfaring eller har hørt noe om dette? Vet at det står mye rundt på nettet som er for godt til å være sant.

Takker for svar

mvh. Thimmern.
Vis hele sitatet...
Her på www.onbux.com kan du tjene opp til 1200 kr pr. dag!

Bruk kalkulatoren til Onbux under FAQ siden for og se hvor mye du kan tjene
Sist endret av vidarlo; 4. oktober 2010 kl. 21:47. Grunn: Nice try sucker
Nettsider som OnBux kan du holde deg langt unna med mindre du vil jobbe for $1 i uka. Fin måte å skjule vervelinken din også, Thomaslio.
Som alle kan se står det " Earn up to $0.02 (2 cents) per click." ... Nå vet ikke jeg hvordan perspektiv du har på penger, men å bruke tid på PTCer er ikke god tidsbruk.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Nettsider som OnBux kan du holde deg langt unna med mindre du vil jobbe for $1 i uka. Fin måte å skjule vervelinken din også, Thomaslio.
Som alle kan se står det " Earn up to $0.02 (2 cents) per click." ... Nå vet ikke jeg hvordan perspektiv du har på penger, men å bruke tid på PTCer er ikke god tidsbruk.
Vis hele sitatet...
Du kjøper vervingen og får en liten prosent fra alle du har vervet.. Så om du kjøper 1000 brukervervinger så får du sikker ett dollar om alle klikker .. Så det er mye penger og få av det. Bare og finne teknikkene til det..

En teknikk som du kan prøve..
http://monetizingforum.com/showthread.php?tid=191 (Du må registrere deg for og se den..
Sist endret av Jolla; 4. oktober 2010 kl. 22:20.
Dette er sikkert veldig greit i litt "fattigere" land. Her i norge tjener vi sannsynligvis mer som arbeidstaker, arbeidsledig, trygdet, eller som student, kontra like mange timers trykking.
Du kan jo tjene ca. 8 dollar pr. dag på NeoBux om du gjør det ordentlig..
Sitat av Jolla Vis innlegg
Du kan jo tjene ca. 8 dollar pr. dag på NeoBux om du gjør det ordentlig..
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som du mener at $8 er bra betaling for én dags arbeid?
noen som har prøvd Agloco Chris Pirillo snakka om han hadde tjent rundt 2000 dollar på en måned på et lignende program.
Sist endret av onoffon; 4. oktober 2010 kl. 22:36.
Sitat av wilsnow Vis innlegg
du kan jo melde deg in i start panelet men tviler på at det blir noe mer en maks 50kr i måneden.
http://www.cint.com/cpx/public_panel...o_register.asp
Vis hele sitatet...
Har du selv prøvd det? Hvirker som noe som kunne vært aktuelt. Er det troverdig?
Start.no er vel troverdig?.. (jeg vet ikke)
Sist endret av Jolla; 5. oktober 2010 kl. 13:49.
Her kan du tjene noen dollar: http://www.freelancer.com/

Temmelig hard konkurranse med asiatere da...
Sitat av Jolla Vis innlegg
Start.no er vel troverdig?.. (jeg vet ikke)
Vis hele sitatet...
Joa, Start.no er nok troverdig, men kan fortsatt være noe humbug med tjenesten.. Vært et forsøk I guess.