Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4249
Hallo, finnes det metoder på hvordan man kan fjerne alt kokainen som er penslet in i marijuana budsen?

Jeg veit at THC løser seg ikke i vann og kokain gjør det. Ville det vært trygt å koke budsene uten å miste THC krystalene vekk fra budsen?

Setter pris på svar og tips. Takker.
Hvorfor i alle dager skulle noen pensle kola i budsa dine? Det henger ikke på greip og er bare ei gammel, tulllete myte...
Hmm.

Det største problemet er å skille kokainet fra heroinet, LSDen og amfetaminet. Som er på budden altså.
Sorry, men tviler på at du finner noe kokain i weeden din..
Helt ærlig, tror du noen ville penslet budsa med ett dyrere stoff bare for å kødde med deg ?
Sitat av locked65 Vis innlegg
Helt ærlig, tror du noen ville penslet budsa med ett dyrere stoff bare for å kødde med deg ?
Vis hele sitatet...
Skjønner du det ikke Locked? Det er for å lure hardere stoffer i gutten slik at han blir raskere avhengig! Det er regel nummer 2 i langerboken etter "den første e gratis" for å få dem hekta såklart!

Trådstarter, bare pass på så du ikke får LSD i weeden din så du du tror du er en appelsin og er redd folk skal skrelle deg!
LSD liker ikke varmebehandlig, så du skal være trygg der.
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Skjønner du det ikke Locked? Det er for å lure hardere stoffer i gutten slik at han blir raskere avhengig! Det er regel nummer 2 i langerboken etter "den første e gratis" for å få dem hekta såklart!

Trådstarter, bare pass på så du ikke får LSD i weeden din så du du tror du er en appelsin og er redd folk skal skrelle deg!
Vis hele sitatet...
Fader, må finne noen folk som dealer knips og overbevise dem om at jeg aldri har prøvd det før! Gratis knips! WIN!
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Skjønner du det ikke Locked? Det er for å lure hardere stoffer i gutten slik at han blir raskere avhengig! Det er regel nummer 2 i langerboken etter "den første e gratis" for å få dem hekta såklart!

Trådstarter, bare pass på så du ikke får LSD i weeden din så du du tror du er en appelsin og er redd folk skal skrelle deg!
Vis hele sitatet...
Du har lang erfaring med langing skjønner jeg...... Gud altså. Du pensler ikke weed til 100,- grammet med kokain til 1000,- grammet. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det? For at han skal bli hektet fortere? Dårlig butikk, har du bra weed vil gutten ha mer uansett.

Hvis du kjenner noen som gjør dette vil jeg gjerne ha nr dems, skal jeg søren meg handle shitloads.
Første gratis også sier du? Win win.
Sitat av moret Vis innlegg
Du har lang erfaring med langing skjønner jeg...... Gud altså. Du pensler ikke weed til 100,- grammet med kokain til 1000,- grammet. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det? For at han skal bli hektet fortere? Dårlig butikk, har du bra weed vil gutten ha mer uansett.

Hvis du kjenner noen som gjør dette vil jeg gjerne ha nr dems, skal jeg søren meg handle shitloads.
Første gratis også sier du? Win win.
Vis hele sitatet...
Dumt at ironi er vanskelig å forstå på nettet, for jeg er ganske sikker på at han var sarkastisk
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
SystemCreator: Det er ingen som pensler marihuana med kokain. Det har skjedd før at marihuana har blitt tilsatt knust glass for å øke vekten, men i praksis er dette et ikke-eksisterende problem.

Det ville forresten ikke vært trygt å koke maihuana, nei. Du kunne kanskje prøve å skylle den lett i kaldt vann, men noe mer behandling enn det ville jeg ikke latt den gjennomgå. Men som sagt, og som nevnt av mange andre - de er null sjangs i helvete at marihuanaen din er penslet med kokain. Hvorfor tror du dette?
Synes det er svært vannskelig å lese ironi, så om det var det: sorry, my bad.
Men, innemellom er faktsisk folk så dumme <-- til mitt forsvar.
Dette er seriøst. En dealer penslet høy kvalitet marjiuana med veldig høy kvalitet cocaine. Jeg var helt uvitten på dette. Dette var andre gang jeg møtte denne dealern og han lovet "høyere" kvalitet.

Jeg har alltid holdt meg til psychedelic drugs, fordi jeg er bare ute etter å øke min bevisthet. Men jeg har lest og studert, hørt erfaring fra andre. Om andre rusmidler. Så jeg skjønte at dette var cocaine.

Det var en veldig kritisk situasjon for meg. Holdte på å gå i sjokk pga. for høy puls, høy blodtrykk, , høy blod/kropps temperatur og svette. Dette karatiserer røyket cocaine. Altså det heftigste måten å ta inn cocaine på. Han prøvde bevist å ta liv av meg. Jeg lå for døden.

Heldigvis, bestemte jeg meg for å røykte veldig lite den dagen ca.0.1g. THC er kjent for amplify(forsterke) andre rusmidler når man er høy. Dette veit jeg fordi jeg røyker en gang i blant når jeg pleier å trippe på psycobin(flein). Det førte til at cocaine fikk mye høyere effekt en vannlig.

Igjen, heldighvis var jeg også høy. Så jeg kunne tenke veldig klart i denne situasjonen. Det jeg gjorde var å holde hode kaldt, være helt rolig, ligge i sengen, lukke øynene, brukte minst mulig krefter, i rolig omgivelse, kle av meg og telle pulsen min fra tid til tid. Den startet på oppmot 200, falt etter noen få minuter til 190, så 180, så 160(var der en stund), og så gikk den ned til 120. Og derfra så kjønte det kommer til å gå bra. Dette varte opp i mot 50 minuter. Cocainen begynte å miste sin effekt etter så THC dalte ned.

Hadde jeg røyket den vannlige dose som jeg pleier, vil jeg ikke ha vært her. Og gått in her bare for å" trolle" og skrive dette "tullete" innlegget. Bare så for å bli bannet.

Så jeg spør igjen: Hvordan fjerner jeg cocaine fra budsen?
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Dette er seriøst. En dealer penslet høy kvalitet marjiuana med veldig høy kvalitet cocaine. Jeg var helt uvitten på dette. Dette var andre gang jeg møtte denne dealern og han lovet "høyere" kvalitet.

Jeg har alltid holdt meg til psychedelic drugs, fordi jeg er bare ute etter å øke min bevisthet. Men jeg har lest og studert, hørt erfaring fra andre. Om andre rusmidler. Så jeg skjønte at dette var cocaine.

Det var en veldig kritisk situasjon for meg. Holdte på å gå i sjokk pga. for høy puls, høy blodtrykk, , høy blod/kropps temperatur og svette. Dette karatiserer røyket cocaine. Altså det heftigste måten å ta inn cocaine på. Han prøvde bevist å ta liv av meg. Jeg lå for døden.

Heldigvis, bestemte jeg meg for å røykte veldig lite den dagen ca.0.1g. THC er kjent for amplify(forsterke) andre rusmidler når man er høy. Dette veit jeg fordi jeg røyker en gang i blant når jeg pleier å trippe på psycobin(flein). Det førte til at cocaine fikk mye høyere effekt en vannlig.

Igjen, heldighvis var jeg også høy. Så jeg kunne tenke veldig klart i denne situasjonen. Det jeg gjorde var å holde hode kaldt, være helt rolig, ligge i sengen, lukke øynene, brukte minst mulig krefter, i rolig omgivelse, kle av meg og telle pulsen min fra tid til tid. Den startet på oppmot 200, falt etter noen få minuter til 190, så 180, så 160(var der en stund), og så gikk den ned til 120. Og derfra så kjønte det kommer til å gå bra. Dette varte opp i mot 50 minuter. Cocainen begynte å miste sin effekt etter så THC dalte ned.

Hadde jeg røyket den vannlige dose som jeg pleier, vil jeg ikke ha vært her. Og gått in her bare for å" trolle" og skrive dette "tullete" innlegget. Bare så for å bli bannet.

Så jeg spør igjen: Hvordan fjerner jeg cocaine fra budsen?
Vis hele sitatet...
Haha, oh my G! Eeh, dersom du virkelig er sikker på at dealeren har buffa ut cannabisen med noe farlig, vil jeg selfølgelig anbefale at du kaster driten, spesielt hvis det var lav-kvalitet cannabis uansett.... Og: Skaff deg en ordentlig dealer, eller skaff deg noen pålitelige venner som røyker. Da holder du deg unna "tyngre illegale miljøer"! Ser at det kan være surt å kaste shiten, spesielt hvis du kjøpte mye, men dersom du er dedikert bruker av cannabis og naturlige, hallusinogenetryptaminer, får du holde deg unna andre rusmidler ^^
har opplevd hjertebank sammen med noia, før på god weed!
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Dette er seriøst. En dealer penslet høy kvalitet marjiuana med veldig høy kvalitet cocaine. Jeg var helt uvitten på dette. Dette var andre gang jeg møtte denne dealern og han lovet "høyere" kvalitet.

Jeg har alltid holdt meg til psychedelic drugs, fordi jeg er bare ute etter å øke min bevisthet. Men jeg har lest og studert, hørt erfaring fra andre. Om andre rusmidler. Så jeg skjønte at dette var cocaine.

Det var en veldig kritisk situasjon for meg. Holdte på å gå i sjokk pga. for høy puls, høy blodtrykk, , høy blod/kropps temperatur og svette. Dette karatiserer røyket cocaine. Altså det heftigste måten å ta inn cocaine på. Han prøvde bevist å ta liv av meg. Jeg lå for døden.

Heldigvis, bestemte jeg meg for å røykte veldig lite den dagen ca.0.1g. THC er kjent for amplify(forsterke) andre rusmidler når man er høy. Dette veit jeg fordi jeg røyker en gang i blant når jeg pleier å trippe på psycobin(flein). Det førte til at cocaine fikk mye høyere effekt en vannlig.

Igjen, heldighvis var jeg også høy. Så jeg kunne tenke veldig klart i denne situasjonen. Det jeg gjorde var å holde hode kaldt, være helt rolig, ligge i sengen, lukke øynene, brukte minst mulig krefter, i rolig omgivelse, kle av meg og telle pulsen min fra tid til tid. Den startet på oppmot 200, falt etter noen få minuter til 190, så 180, så 160(var der en stund), og så gikk den ned til 120. Og derfra så kjønte det kommer til å gå bra. Dette varte opp i mot 50 minuter. Cocainen begynte å miste sin effekt etter så THC dalte ned.

Hadde jeg røyket den vannlige dose som jeg pleier, vil jeg ikke ha vært her. Og gått in her bare for å" trolle" og skrive dette "tullete" innlegget. Bare så for å bli bannet.

Så jeg spør igjen: Hvordan fjerner jeg cocaine fra budsen?
Vis hele sitatet...
Sjit mann.
Ok, tror det skal godt gjøres å børste bort kokainen fra budsa dine.Kanskje det går an å ekstrahere THC på en måte uten at kokainen blir med, men tviler.
Ser ut som du er fucked:S

Har du spurt dealeren om det var kokain på budsa dine?
Du har fått weed som er av sativa sorten. Til din opplysning så har jeg røyket marijuana som kan få meg til å gå fra kina og tilbake. Den var ikje penslet med noe men hjemmedyrka.
Det jeg ikke skjønner er hvorfor dealeren din i så fall skulle ta livet av en kunde.
Sist endret av Dr. Greenthumb; 21. september 2010 kl. 21:28.
Du tror ikke heller det er et eller annet RC(research chemical) som er penslet på? Tviler egentlig, men det ville jo vært mye mer sannsynlig enn kokain da disse oftest er mye billigere enn både cannabis og ihvertfall kokain.
Kanskje det er en ikke videre glup dealer som bruker kola for å høyne vekten på budsa
[quote=creatorsystem;1832815]Det var en veldig kritisk situasjon for meg. Holdte på å gå i sjokk pga. for høy puls, høy blodtrykk, , høy blod/kropps temperatur og svette. Dette karatiserer røyket cocaine. Altså det heftigste måten å ta inn cocaine på. Han prøvde bevist å ta liv av meg. Jeg lå for døden.

Er dette det eneste som gjør deg så bombesikker på at det er kokain blandet i poten din? isåfall tror jeg du må revurdere kunnskapene dine om cannabis, alt du beskriver her har jeg opplevd mange ganger når jeg har blitt superskækk nettop fordi det er helt vanlige bivirkninger spessielt dette med høypuls og blodtrykk..

Og røyke vanlig pulver kokain er uansett ikke noe heftig måte og hvertfall ikke den heftigste måten og innta kokain på, crack derimot (konsentrert cola) eller freebase om du vil er nok ganske mye heftigere og jeg tviler sterkt på at noen har buffa ut weeden din med crack.

Du har nok bare blitt overaskende skækk i forhold til hva du pleier, og blitt tatt på senga, samtidig har du sikkert konspirert så hardt at du nå er overbevist på at det var brus i potten din..

Konklusjon sett deg litt inn i hobbyen din og det du driver med, ha litt mere respekt for ting sånn at du slipper og få helt pækkern om det skjer noe du ikke er helt vant med.. btw er du klar over at politiet aldri har funnet noe som ikke skal være i hasjen? da snakker jeg heroin kokain osv... veldig veldig sjeldent noen gidder blande ut med noe som er 10 ganger prisen. kansje til eget bruk men ikke for profitt..

ikke gjør noe med bønna di du smil heller for at du har fått tak i noe syke greier =)
Sitat av onoffon Vis innlegg
Du har fått weed som er av sativa sorten. Til din opplysning så har jeg røyket marijuana som kan få meg til å gå fra kina og tilbake. Den var ikje penslet med noe men hjemmedyrka.
Vis hele sitatet...
Tro meg, uansett hvor bra eller hvor mye THC du røyker. Vil den ikke gi deg det jeg beskrev. Det føltes ikke på noe som helst THC alene.

[quote=DC89;1832925]
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Det var en veldig kritisk situasjon for meg. Holdte på å gå i sjokk pga. for høy puls, høy blodtrykk, , høy blod/kropps temperatur og svette. Dette karatiserer røyket cocaine. Altså det heftigste måten å ta inn cocaine på. Han prøvde bevist å ta liv av meg. Jeg lå for døden.

Er dette det eneste som gjør deg så bombesikker på at det er kokain blandet i poten din? isåfall tror jeg du må revurdere kunnskapene dine om cannabis, alt du beskriver her har jeg opplevd mange ganger når jeg har blitt superskækk nettop fordi det er helt vanlige bivirkninger spessielt dette med høypuls og blodtrykk..

Og røyke vanlig pulver kokain er uansett ikke noe heftig måte og hvertfall ikke den heftigste måten og innta kokain på, crack derimot (konsentrert cola) eller freebase om du vil er nok ganske mye heftigere og jeg tviler sterkt på at noen har buffa ut weeden din med crack.

Du har nok bare blitt overaskende skækk i forhold til hva du pleier, og blitt tatt på senga, samtidig har du sikkert konspirert så hardt at du nå er overbevist på at det var brus i potten din..

Konklusjon sett deg litt inn i hobbyen din og det du driver med, ha litt mere respekt for ting sånn at du slipper og få helt pækkern om det skjer noe du ikke er helt vant med.. btw er du klar over at politiet aldri har funnet noe som ikke skal være i hasjen? da snakker jeg heroin kokain osv... veldig veldig sjeldent noen gidder blande ut med noe som er 10 ganger prisen. kansje til eget bruk men ikke for profitt..

ikke gjør noe med bønna di du smil heller for at du har fått tak i noe syke greier =)
Vis hele sitatet...
Du smiler jeg gjør ikke det. Dette var den samme MJ som han solgte første gang. Luktet det samme, smakte det samme og føltes det samme.

Jeg har røyket alene det beste av MJ blandet med det høyeste innhold av THC i hasj samtidig. En gram av hver blandet inn en joint. Det var ikke i nærheten av dette her!
Whaaat? Kola på weeden din? Fett. Hadde vel bare vært å vaske weeden i kalt vann hvis den skulle vært "pensla", men det er den garantert ikke
da må du ha en utrolig dum dealer.. hva er det du vil høre egentlig? tror ikke mange her kan gi deg konkrete svar på åssen man får ut cola fra pot nettop fordi det er ett problem som aldri oppstår.. prøver bare og få deg til å slappe av med å servere deg fakta.. men for all del bare kast potten din du. Jeg ville aldri gjort det...
Dette står på erowid om cocaine :
" PHYSICAL EFFECTS:
Increases heart rate, blood pressure, body temperature, and sweating. Increases speed of respiration, dilates the pupils, decreased sleep and appetite. Can decrease seizure threshold and is associated with seizures, strokes, and heart attacks in susceptible individuals."
Jaha, så det står det på erowid ja...
Pussig, dette står det om cannabis: racing heart, agitation, feeling tense
Kanskje det var Salvia, og ikke weed?
nausea, mild to severe anxiety, panic attacks
Også bivirkninger av cannabis.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Spiste et halvt gram meget potent brunt engang. En meget spesiell opplevelse (kroppen føltes som den var flytende, når jeg pustet var det som å puste væske, hodet føltes som det ble strukket ut og presset sammen, det føltes som om gravitasjonen skulle opphøre og at et enormt sug i verden forsøkte å dra meg i sin retning, himmelen ble til hav, fem minutter føltes som en time, samtaler mellom meg og vennene gikk ikke naturlig og måtte konstrueres siden de ble beskuet utenfra og på avstand av meg, musikk var håpløst skummelt og føltes nesten fysisk smertefullt, om jeg lukket øynene fikk jeg kraftige og ubehagelige "syn" eller bilder som flakket forbi.) Dette liknet ikke på noe jeg tidligere hadde opplevd, men det betyr ikke at hasjen inneholdt noe annet enn hasj likevel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
creatorsystem: Du sier du røykte veldig lite, ca. 0,1 gram. Hvis det har vært kokain i dette så kan det bare ha vært en brøkdel av vekten, ellers ville du nødvendigvis ha oppdaget det. En vanlig dose kokain er fra 50mg (0,05g) og oppover ved snorting. Ved røyking er det enda mindre effektivt, da kokain i stor grad har en tendens til å bli ødelagt av temperaturen.

Basert på dette virker det lite trolig at du har røykt kokain. Effektene du beskriver er også svært typiske for cannabis, og du er hverken den første eller siste som blir tatt på sengen av potensen.
Sist endret av Tias; 21. september 2010 kl. 22:18.
Sitat av moret Vis innlegg
nausea, mild to severe anxiety, panic attacks
Også bivirkninger av cannabis.
Vis hele sitatet...
Jeg følte ikke kvalme eller ble dårlig. Som sakt, jeg fikk litt panikk, men jeg roet meg ned so fort jeg la meg. Men det fortsatte uten at jeg følte eller gjorde noe som helst. Jeg er ikke redd for å dø, så jeg fikk aldri angst.

Det var ikke Salvia divinorum.

Sitat av Nygaard Vis innlegg
Spiste et halvt gram meget potent brunt engang. En meget spesiell opplevelse (kroppen føltes som den var flytende, når jeg pustet var det som å puste væske, hodet føltes som det ble strukket ut og presset sammen, det føltes som om gravitasjonen skulle opphøre og at et enormt sug i verden forsøkte å dra meg i sin retning, himmelen ble til hav, fem minutter føltes som en time, samtaler mellom meg og vennene gikk ikke naturlig og måtte konstrueres siden de ble beskuet utenfra og på avstand av meg, musikk var håpløst skummelt og føltes nesten fysisk smertefullt, om jeg lukket øynene fikk jeg kraftige og ubehagelige "syn" eller bilder som flakket forbi.) Dette liknet ikke på noe jeg tidligere hadde opplevd, men det betyr ikke at hasjen inneholdt noe annet enn hasj likevel.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du prøver å fortelle. Hvis jeg skule skille mellom disse to under situasjonen. Så var det en "lav" effekt av THC. Mens cocaine var intens.

Sitat av Tias Vis innlegg
creatorsystem: Du sier du røykte veldig lite, ca. 0,1 gram. Hvis det har vært kokain i dette så kan det bare ha vært en brøkdel av vekten, ellers ville du nødvendigvis ha oppdaget det. En vanlig dose kokain er fra 50mg (0,05g) og oppover ved snorting. Ved røyking er det enda mindre effektivt, da kokain i stor grad har en tendens til å bli ødelagt av temperaturen.

Basert på dette virker det lite trolig at du har røykt kokain. Effektene du beskriver er også svært typiske for cannabis, og du er hverken den første eller siste som blir tatt på sengen av potensen.
Vis hele sitatet...
Dette står igjen på erowid.org : " Description: "Smoking freebase cocaine causes a strong, short-lived peak of about 3-5 minutes".

Det passer veldig bra med det jeg opplevde. Pulsen var opp i mot 200 faktisk i noen minuter før det begynte sakte men sikkert å dale ned.
Sist endret av creatorsystem; 21. september 2010 kl. 22:17.
[quote=creatorsystem;1832930]Tro meg, uansett hvor bra eller hvor mye THC du røyker. Vil den ikke gi deg det jeg beskrev. Det føltes ikke på noe som helst THC alene.

Sitat av DC89 Vis innlegg

Du smiler jeg gjør ikke det. Dette var den samme MJ som han solgte første gang. Luktet det samme, smakte det samme og føltes det samme.

Jeg har røyket alene det beste av MJ blandet med det høyeste innhold av THC i hasj samtidig. En gram av hver blandet inn en joint. Det var ikke i nærheten av dette her!
Vis hele sitatet...
jeg tror du har røyka for mye min venn.. At dealern din ville ta livet av deg ville jo bare være ekstremt dårlig buisness, og en jævla dyr måte å gjøre det på!
[quote=EpicSnusBox;1833003]
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Tro meg, uansett hvor bra eller hvor mye THC du røyker. Vil den ikke gi deg det jeg beskrev. Det føltes ikke på noe som helst THC alene.



jeg tror du har røyka for mye min venn.. At dealern din ville ta livet av deg ville jo bare være ekstremt dårlig buisness, og en jævla dyr måte å gjøre det på!
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner. Har mine tvill av personlige grunner. Men jeg kommer tilbake til innlegget seinere tid for å bekrefte det hele. Skal ta i bruk tipset.
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Dette står på erowid om cocaine :
" PHYSICAL EFFECTS:
Increases heart rate, blood pressure, body temperature, and sweating. Increases speed of respiration, dilates the pupils, decreased sleep and appetite. Can decrease seizure threshold and is associated with seizures, strokes, and heart attacks in susceptible individuals."
Vis hele sitatet...
Er vel de samme symptomene som man får under sex, men jeg beskylder ikke dama for å ha penslet musa av den grunn....
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Dette står igjen på erowid.org : " Description: "Smoking freebase cocaine causes a strong, short-lived peak of about 3-5 minutes".

Det passer veldig bra med det jeg opplevde. Pulsen var opp i mot 200 faktisk i noen minuter før det begynte sakte men sikkert å dale ned.
Vis hele sitatet...
Det passer bra med mange opplevelser jeg har hatt på cannabis også.
Altså: Du tror at dealern din vil ta livet av deg og at han derfor har pensla nok cola til å gi deg en overdose mens du røyker? Men du er sikker på at weeden er helt sunn så lenge du får vekk colaen.. Rimer ikke helt for å si det sånn.

Finnes dog en måte å fjerne colaen på. Det er å koke weeden i 3 liter vann i akkurat 6 timer og 18 minutter. Ikke spør hvorfor, men pass på å la det koke hele tiden!
Smak på den å se om du blir nummen i kjeften da?
Hvis ikke er det bare kvalitetsweed du har..
Har du prøvd kokain før?

Tror du bare har fått skikkelig weed jeg, og effekten av skikkelig cannabis tok deg litt på sengen.

Lagre iallefall nr til dealeren din, for tror det er endel her som er misunnelig på deg
har opplevd selv samma symptomene, føles som om jeg holdte på å dø. Det var no godshit fra amsterdam jeg testa ut, og det etter bare 3-4 trekk
Sitat av moret Vis innlegg
Synes det er svært vannskelig å lese ironi, så om det var det: sorry, my bad.
Men, innemellom er faktsisk folk så dumme <-- til mitt forsvar.
Vis hele sitatet...
Selfølgelig var jeg sarkastisk, og har en god følelse på at dealeren til ts var sarkastisk og når han sa det var kola i weeden (uten at trådstarter skjønte ironien). Vi har vel alle vært der en eller annen gang trådstarter. Husker en gang da jeg røyka noe sick hasj. Husket ikke hvor jeg var når jeg lå meg nedpå. Pg når jeg drakk vann føltes det som at det gikk opp halsen (helt sinnsykt vanskelig og forklare samt. som det begynner å bli et par år siden). Og på toppen av det hele følte jeg meg som en frosk. Konklusjon: Den var pensla med heroin! Ikke det at jeg hadde skikkelige fakta på bordet når det kom til hest, men hasjen var så heftig at det hvertfall ikke kunne være bare hasj!
Sitat av The-kid Vis innlegg
Kanskje det er en ikke videre glup dealer som bruker kola for å høyne vekten på budsa
Vis hele sitatet...
de fleste koka dealere er som regel så "glupe" etter årevis med nesevis grubling over hvordan de kan øke inntekten, og dermed mer koka til dem selv..

Og en annen ting. er ikke bare THC som virker på kroppen din. Og CDB og andre terpens som ikke helt er kartlagt ennda.. Men det høres ut som en goooodd sativa variant du har røyket. De artene der har og en god tendens til skape et hue kjør ut av denne verden, bare så det var sagt..
Det er ingen som vet hvordan man fjerner kokain fra buds, vil du vite hvorfor? fordi det ikke skjer, har du sjekket prisene på kokain i det siste?

Det er rykter som flyr igjennom ungdomsgjenger som har fått god weed (evnt Sativa.) til en forandring.
Jeg følte også at sativa rusen jeg fikk i Amsterdam her i sommer, var noe HELT nytt.
"Øko-Terrorist"
Tviler sterkt på at det er cola i budsene, er vel mer sannsynlig(hvis det ikke bare er meget gode buds) at han har blanda inn noe JWH-018 eller noe lignendes, Cola vil nok være for dyrt til at det er verdt det for ham, men JWH-018 kan du få ganske så billig, for deretter selge møkka grønt som uber grønt.(har hørt om at dette har skjedd før)
Det skal meget lite til før du overdoserer på JWH-018 og symptomene er dønn like de du beskriver.

http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018
Sist endret av tr80r; 22. september 2010 kl. 14:49.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Tviler sterkt på at det er cola i budsene, er vel mer sannsynlig(hvis det ikke bare er meget gode buds) at han har blanda inn noe JWH-018 eller noe lignendes, Cola vil nok være for dyrt til at det er verdt det for ham, men JWH-018 kan du få ganske så billig, for deretter selge møkka grønt som uber grønt.(har hørt om at dette har skjedd før)
Det skal meget lite til før du overdoserer på JWH-018 og symptomene er dønn like de du beskriver.

http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018
Vis hele sitatet...
Hørte selv om noen smartinger som skulle selge noe dårlig cannabis etter og ha piffet den opp med JWH-018. Det høres det ut som en dårlig idé for min del, med tanke på de små doseringene man trenger av JWH-018. Tenk bare hvor vanskelig det skal være å "pensle" varene helt jevnt per dosering cannabis.

Jeg stemmer på uønsket stor dosering av potent cannabis.

Kokain er det nok aldri i livet. For og bevise det for deg selv kan du jo gjøre som han ene sa tidligere i tråden: Sleik på potten og se om du blir nummen på tunga. Hehe, burde bevise nok. Det er vell forsåvidt også en måte for og se om det er JWH-018, selv om du kanskje igjen vil få en for stor dose
Sist endret av Quetzalcoatl; 23. september 2010 kl. 16:45.
Sitat av creatorsystem Vis innlegg
Dette var andre gang jeg møtte denne dealern og han lovet "høyere" kvalitet.
Vis hele sitatet...
erhm, sier vel det meste!
IKKE KLAG PÅ POTENT POT!
Å telle puls når du overdoserer på pot el trip er fåfengt, du teller i vilden sky, men pulsen er nok sånn omtrent ca 75 som vanlig den tror jeg. Har prøvd, fikk de villeste resultat, fra 30 til 190 hehe