Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1818
sup. Lurte bare på om dere som har røyka Salvia her, hva dere føler etter trippen/turen? Selv føler jeg meg bare fjern, litt rar, ekkel på en måte, mens de få vennene mine som har prøvd sier at de sitter igjen med en superawesome euphorie-lignende følelse i 1-2 timer etterpå. wut.
Jeg føler meg stortsett ganske voldtatt, men på en god måte.
Jeg får alltid en uggen og rar form etter salvia, men noen venner sier de føler seg fjerne 1-2 timer etterpå..
Ved inntak av blader har jeg faktisk følt meg irritabel i et par timer etterpå, men dette har ikke vært like tilstedeværende ved inntak av ekstrakt. Er usikker på hvorfor. Men det var faktisk så ille at fruen helst så at jeg røkte blader etter at hun hadde lagt seg. Nå skal det sies at jeg har relativt begrensede erfaringer med salvia, og at jeg aldri fikk noen breakthrough på blader, i tillegg til at dette begynner å bli noen år siden.
Sist endret av Ivellios; 24. juni 2010 kl. 00:26.
Bare følt meg litt dizzy, det har da gått over iløpet av 15 minutters tid.
Sist endret av Sluzzz; 24. juni 2010 kl. 00:37.
Vanligvis er jeg ganske svett og varm etter turen, jeg kan vanligvis se svettedråper rundt forbi på kroppen. Jeg føler meg som oftest veldig glad og svært fascinert. Jeg får nesten alltid en følelse av at det eksisterer noe ”stort”, som er veldig overveldende og mektig, og dette gjør meg avslappet, fordi jeg får en følelse av at livet ikke er så alvorlig som de fleste skal ha det til.
Salvia har igrunn aldri gitt meg noen negativ effekt annet en å førandre min fysiske form for så og dra meg inn i en spiral av kjøtt og blod som ble skrelt som en appelsin, hvor folk med hatt kofførter, hunder og andre verdagslige ting gikk opp og ned disse spiralene og så på meg rart. Var ikke en VELDIG heavy tripp, hadde jeg åpnet øynene hadde det stoppet opp. Har følt meg fjærn 2-3timer etter det, men med en varm behagelig bodyhigh.
Salviablader gir for min del et særdeles forbedret humør i et par timer i etterkant av røyking. Hvordan det er etter et gjennombrudd derimot, har jeg ennå til gode å oppleve.
Salvia er altfor sykt. Jeg sitter dog igjen med en god følelse når turen er over, men bare fordi jeg er glad jeg overlevde og at det er over. For å si det slik. Jeg har prøvd 5x og 40x. 40x var spinnvilt, ikke noe behagelig. Du vet når armen eller beinet ditt sovner? Slik følelse hadde jeg i hele kroppen som avtok gradvis en time etter turen var over.
Etter min første runde med 10x satt jeg igjen med en god, facinert følelse. Er gjerne litt fjern 10-15 minutter etterpå, men dette avtar gradvis. Er også veldig varm, men svetter ikke eller noen ting. Som sagt en god og facinert følelse.
Etter en heftig tur blir jeg svett, mister all lyst på rus i mange dager og mind føkket delux i noen timer.

Har prøvd 5x og 10x. Røyket flere dager i strekk på 5x, ville teste ut om tolleranse nivået går motsatt vei. Ja ble konklusjonen etter en heftig tripp den 3dagen.

Kan ikke tenke meg hvordan 40x og opp er lol.
Jeg skjønner ikke folk som snakker om at de har prøvd 5x 10x osv. Jeg føler ikke at dette er et særlig godt mål på hvor mye man har tatt.
Det blir litt som å si at jeg har prøvd øl, men jeg har og prøvd 20 % alkohol. Vel, drakk du 1 øl? Eller styrtet du 6? Drakk du 1 liter med 20 % eller drakk du et glass?

Det er doseringen som forteller noe om mengden virkestoffer man har fått i seg, ikke styrken.
Når jeg røyket salvia, var det ekstraktene som potenserte det hele, ikke 10 doseringer med salvia løv.
Defor bruker man som regel ekstrakter, man vet kansje ikke med sikkerhet hvor potent det er, men man vet at det trigger/river for mange bedre enn vanlig leaf.
Tror de fleste bare røyker et trekk på vanlig bong når det gjelder ekstrakt. Noen røyker kanskje et trekk til etter 15+ minutter. Jeg og en kompis spleisa på denne pakka i vinter http://www.nirvanaheadshop.com/salvi...ia-40x-1g.html og vi røyka ikke mer enn et trekk hver, resten ga vi bort til folk. Var tilsammen 5 folk som fikk skikkelig salvia tur av det grammet. Mista begrepet om alt.

Håper det var lov å linke til varen