Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1241
Hei alle freakere!

Jeg var på fest forrige helg og ble vel bedugget. Dagen derpå våknet jeg sjeleglad opp og trodde jeg hadde 20 kroner i lomma til munch, men det var det ikke. Det var en polett på størrelse med en 20-kroning, med et stort 1-tall på i gull.



Har siden den kvelden lurt fælt på hva det kan være, og har spurt opptil flere folk. Noen mener det kan være vaskepolett til bilvask, andre mener det er til myntvaskerier. Men jeg har ikke helt trua på noe av det, så derfor spør jeg dere her på forumet, om noen av dere vet hva det kan være. Har ikke hatt samvittighet til å kaste mynten heller, i tillfelle det kan være noe med litt verdi (en bilvask hadde passet meg perfekt).

Håper noen har peiling på hva dette kan være
Det er en cola automat polett, det er har verdi av 1 brus, bare å putte den på cola automaten så får du en brus
Slike selges på qxl. sist jeg så en var den tilsalgs for 25,-
Det er en gammel sjørøverskatt fra det forliste skipet "Den dampende hollender". Det hviler en forbannelse over skatten som tilsier at alle som sitter på en eller fler av myntene fra skipet blir impotent i løpet av 4 dager!
Sitat av Fonzey Vis innlegg
Det er en gammel sjørøverskatt fra det forliste skipet "Den dampende hollender". Det hviler en forbannelse over skatten som tilsier at alle som sitter på en eller fler av myntene fra skipet blir impotent i løpet av 4 dager!
Vis hele sitatet...
Ok Mr. Cool guy, ikke alle som vet at det der er en cola mynt. Hadde jeg funnet noe slikt, hadde jeg ikke hatt en anelse om hva det er. Så spar meg for den.
Sist endret av eskil2k; 22. februar 2010 kl. 16:15.