Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7634
hei jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste denne tråden her så da postet jeg den her.

jeg og en kompis fikk 2 piller hver som liksom skulle rense kroppen våres på 2 timer slik att vi ble cleane for all rusdritt i urinen, kompisen min går på regelmessig prøver hos politiet.
og da fikk jeg den geniale planen om att vi skulle røyke en 2'er joint (god hasj) dagen før han skulle på pissings for å teste disse pillene.

next day: han tok pillene kl 9. for han skulle på politistasjonen kl 12 å avgi en urinprøve. han tok pillene. og drakk masse vann som han fikk beskjed av kompisen som vi hadde fått disse pillene av, han begynner å gå på dass hvert 15 min og pisser som idiot hele tiden. kl er 12. og han drar til stasjonen og avgir prøve og den ble negativ som betyr att han er clean.

beskrivelse av pillene er like store som de små smartisene som du får i smartis julekalenderen og har en matt blåfarge det står ingen ting på dem. skal prøve å laste opp ett bilde som fungerer.

noen som har sett eller har testet disse pillene før?

hadde vært kult om noen som viste hva de het eller blir kaldt.
Det er den mest idiotiske planen jeg noensinne har hørt om. En riktigere stund å teste dem ville vært etter den tiden han må avgi urinprøve.
Det var mest sannsynlig alt det vannet som vannet ut urinen sånn at prøven ble negativ.
han har akk begynt med regelmessig urintesting vær uke han har bare avgitt 2 tester så enkli gjorde det ikke noe om att den hadde blitt positiv
Sitat av exocytose Vis innlegg
Det er den mest idiotiske planen jeg noensinne har hørt om. En riktigere stund å teste dem ville vært etter den tiden han må avgi urinprøve.
Det var mest sannsynlig alt det vannet som vannet ut urinen sånn at prøven ble negativ.
Vis hele sitatet...
Det er da viden kjent at det finnes enkelte piller som kan gjøre deg clean i noen timer. Det som er skummelt er at de ikke alltid funker som de skal.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det er da viden kjent at det finnes enkelte piller som kan gjøre deg clean i noen timer. Det som er skummelt er at de ikke alltid funker som de skal.
Vis hele sitatet...
Det er sant det, du tar noen piller en dag og håper på at dem skal fungere. Så kommer du på stasjonen og avgir urinprøve så går alt i dass. Man vet rett og slett ikke. Men jeg tror faktisk på det flykick sier om de pillene.
Å fy faen, dere må jo være helt kjørt.
Greit dere skal teste dem, men da tester dere dem rett etter han har pissa, så kjøper dere et pisseprøve sett på apoteket.
Sist endret av Rallo Tubbs; 15. november 2009 kl. 01:13.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Å fy faen, dere må jo være helt kjørt.
Greit dere skal teste dem, men da tester dere dem rett etter han har pissa, så kjøper dere et pisseprøve sett på apoteket.
Vis hele sitatet...
Er vell også en måte og gjøre det på.
Sitat av flykick Vis innlegg
han har akk begynt med regelmessig urintesting vær uke han har bare avgitt 2 tester så enkli gjorde det ikke noe om att den hadde blitt positiv
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke helt, etter den første urinprøven min slo den enda ut, jeg måtte sitte 2 timer ekstra under et ''avhør'' hvor jeg blei heftig snakka til. Da mener jeg heftig, fikk til slutt overbevist dem om at det enda sitter siden jeg har røyket veldig lenge.

Og om han hadde negativ på den første, ossen skal han forklare positiv på den andre?
Da skal du kunne snakke for deg.
Sist endret av Rallo Tubbs; 15. november 2009 kl. 01:16.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Å fy faen, dere må jo være helt kjørt.
Greit dere skal teste dem, men da tester dere dem rett etter han har pissa, så kjøper dere et pisseprøve sett på apoteket.
Vis hele sitatet...
det er ikke bare bare å kjøpe pisseprøve på apoteket nå for tiden. da må man til onkel blå for å gi en grunn til ditt og datt om hvorfor man skal ha pisseprøve (r)
Sitat av flykick Vis innlegg
det er ikke bare bare å kjøpe pisseprøve på apoteket nå for tiden. da må man til onkel blå for å gi en grunn til ditt og datt om hvorfor man skal ha pisseprøve (r)
Vis hele sitatet...
Det er ikke slik her oppe. Når jeg kjøpe en sist gang, sa jeg.

''Hei, skulle gjerne hatt en urinprøve''
Så gikk hu og fant fram det, og det ble 199Kr
kull tabletter!
Er det vanndrivende stoffer i tablettene? Er det jeg ser for meg i alle fall, siden man pisser veldig mye hvis man går på vanndrivende og får ren blank urin.
Kan godt være koffein i de, da det kan være vanndrivende. Men drikker du mye vann så kommer du uansett til å pisse hvert 15. min, har gjort den store feilen selv.
Sist endret av SemiColon; 17. november 2009 kl. 19:36.
har akkurat tatt en pisseprøve og pissa negativt på grunn av disse pillene=)

sist gang jeg røyket var i går=)
Ingen som vet hvilke piller det er?
stygg i trynet:

Google viser en del forskjellige piller, pulver, drikker etc. søk på "detox + pills" så finner man det meste

ser en side har 100 kapsler for salg for $21, sikker en kurant pris for de som er i en slik situasjon. (that reminds me...) :P

flykick: vet du hva disse pillene dine heter?
evt hvor de kan skaffes?
søkte på google, men fant kun medikamenter som gjorde samme resultat, dog på 2 dager (og ikke 2 timer slik topic er beskrevet.)
Sist endret av _tommen_; 19. november 2009 kl. 18:48. Grunn: tilleggsinfo på søk
Sitat av _tommen_ Vis innlegg
stygg i trynet:

Google viser en del forskjellige piller, pulver, drikker etc. søk på "detox + pills" så finner man det meste

ser en side har 100 kapsler for salg for $21, sikker en kurant pris for de som er i en slik situasjon. (that reminds me...) :P

flykick: vet du hva disse pillene dine heter?
evt hvor de kan skaffes?
søkte på google, men fant kun medikamenter som gjorde samme resultat, dog på 2 dager (og ikke 2 timer slik topic er beskrevet.)
Vis hele sitatet...

nei jeg vet ikke hva de heter
jeg får dem av en kompis og han sier att han henter dem i sandvika ett sted:S
Noen som har erfaring med detox pills som kan bekrefte at det fungerer?
Hydrochlorothiazid, står oppført på dopinglisten som et maskerings middel=)

http://www.anti-doping.no/t2.asp?p=61017#_S5

Så det kan vel gå som detox tabl. ?
Det er en måte å finne ut om de funker på, det er at du røyker før du legger deg. Når du står opp er det første du gjør å ta pillene. Deretter tar det vel en liten time før de er fullstendig tatt opp i kroppen. Deretter tester du deg med et kit fra apoteket.

Grunnen er at med mindre det er særskilt grunnlag er cutoff-levelet relativt høyt. Det er derfor mange passerer urinprøver uten helt å forstå hvordan. Kompisen din drakk også mye vann. Vet at hvertfall i jobbsammenheng i USA er det vanlig å avvise for utvannede prøver.

Er en grunn til at man f.eks i militæret vekker alle i 4-5 tiden før morgenpisset ved urinprøver.
Sist endret av Elefanten; 23. november 2009 kl. 05:59.
Siden jeg har sluttet å røyke for en god stund siden og aldri har måttet ta pisseprøve selv er det ikke relevant for meg personlig.
Men det jeg skulle elsket å vist var om disse er lovlige eller spessielt ulovlige å ha/selge da jeg fort ser en åker med $ fra er nesten utappet marked for disse XD
Sitat av wolty Vis innlegg
Siden jeg har sluttet å røyke for en god stund siden og aldri har måttet ta pisseprøve selv er det ikke relevant for meg personlig.
Men det jeg skulle elsket å vist var om disse er lovlige eller spessielt ulovlige å ha/selge da jeg fort ser en åker med $ fra er nesten utappet marked for disse XD
Vis hele sitatet...
De inneholder jo ikke noe narkotisk. Men du får nok et jævla pes om snuten banker på døra, dem kommer jo til og mene det er Ecstasy.
Men om du er en sta jævel som orker og sitte på glatten! Da er dette et marked for deg
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
De inneholder jo ikke noe narkotisk.
Vis hele sitatet...

Er du sikker på dette nå da? virker jo for godt til å være sant da det er et så og si umettelig marked for dette og om det ikke innvolverer noen form for ekte risiko så er det jo deffinitivt verdt å satse på.
Hva mener dere egentlig med narkotisk? Stoffer som er oppført på narkotikalisten?

Hvis så, har jo disse pillene egentlig ingen hensikt; de skal liksom føre til at narkotiske stoffer ikke slår ut på prøvene.

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
De inneholder jo ikke noe narkotisk. Men du får nok et jævla pes om snuten banker på døra, dem kommer jo til og mene det er Ecstasy.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvorfor man skal få så veldig mye pes av at noen politifolk ikke klarer å identifisere noen piller.
De inneholder jo uansett ikke MDMA, eller andre rusmidler funnet i ecstacy, så de kan jo ikke dømme deg for det.
Sist endret av Saksen; 23. november 2009 kl. 20:34.
Sitat av Saksen Vis innlegg
Hva mener dere egentlig med narkotisk? Stoffer som er oppført på narkotikalisten?

Hvis så, har jo disse pillene egentlig ingen hensikt; de skal liksom føre til at narkotiske stoffer ikke slår ut på prøvene.



Skjønner ikke hvorfor man skal få så veldig mye pes av at noen politifolk ikke klarer å identifisere noen piller.
De inneholder jo uansett ikke MDMA, eller andre rusmidler funnet i ecstacy, så de kan jo ikke dømme deg for det.
Vis hele sitatet...
Det er i hvertfall ikke et lovlig legemiddel i Norge, og ved besittelse vil en bli dømt for brudd på legemiddelloven.
hva for noe stoffer altså kjemiske navn på stoffene som er kjent for å gjemme vekk thc a?
Sist endret av Kommunisten; 24. november 2009 kl. 00:04.