Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1226
Hei igjen!

Har lett etter et program som automatisk endrer IP-adressa mi hele tiden(så ofte som mulig).

Men har bare lastet ned å testet sånne program som lar meg endre manuelt.
Å det er det ikke noe jeg er ute etter.

Er ikke vits å spørre hva jeg skal med det, jeg er på utkikk bare.

Noen som vet om noe slikt noe?
Hvilken IP? Ekstern / Lokal?
Oj sorry, min lokale.
en liten .bat-fil med ping timer skal vel gjøre susen.
Men du vil jo falle ut hver gang du bytter ip?

:run
ipconfig /renew
ping localhost -n 60 > nul
goto :run

~60 sekunder

Er usikker på om ruteren gir -ny- ip eller bare bruker den du hadde når man bruker dette.
Men det kan ordnes med en mac-skifter i .bat'n
Sist endret av Rolsen Royce; 8. september 2009 kl. 17:19.
Sitat av Ter3 Vis innlegg
en liten .bat-fil med ping timer skal vel gjøre susen.
Men du vil jo falle ut hver gang du bytter ip?

:run
ipconfig /renew
ping localhost -n 60 > nul
goto :run

~60 sekunder
Vis hele sitatet...
Hmm... Kanskje jeg som er litt n00b i denne kategorien da o0

Iværtfall, jeg vil surfe anonymt på nettet, det er vel kanskje ikke min lokale adresse i likavell? o0

Eller går det an å maske den slik at jeg surfer anonymt da?
Nesten som å bruke proxy?
bare et program som gjør det for deg, automatisk, å konstant...

Fant denne da:
http://i27.tinypic.com/acef6w.jpg

Venter på at den skal bli ferdig, tror dere at denne funker?
Åja, nei da hjelper ikke lokalt nei.
Det gjør forsåvidt ikke det der heller siden det er sporbart, og hvis noen vil finne deg så gjør de det.
Men det holder /whois kidsa på irc borte
Det sikreste er å bruke en annens nett med forfalsket mac og midlertidlig datamaskinnavn.
Sist endret av Rolsen Royce; 8. september 2009 kl. 17:25.
Men siden den skifter proxy automatisk, hele tiden, så er det vell ikke så lett å spore akkurat meg? eller tar jeg feil?

Om jeg husker rett så har vel Ranvik en post om å bruke forfalsket mac og midlertidig datamaskinnavn.
Men jeg testet det, og programmene han linker til, når jeg skal installere de så kommer det en feilmelding om at filen er korrupt, eller at den ikke får tilgang til en bestemt .dll eller fil. Og fikk beskjed om å se om jeg hadde tilgang til den, noe jeg hadde.

Har det noe med at jeg bruker Windows 7 ?
Nei, det er fordi den fila ikke var helt universal, n00b lagd. (Eller kanskje ikke kjørt som admin)
Men det kan lett gjøres manuelt, de to store måtene konfigurer/regedit kan man finne på google.
Sist endret av Rolsen Royce; 8. september 2009 kl. 17:30.
Hvis du skal bli vanskelig å spore må du hive deg på flere proxy servere "over hverandre". Bruke 1 proxy server til å koble til neste, for å koble til neste, for å koble til neste.
Skulle man tro hvertfall.
Hva med en anonym proxy?
leter etter de...
Har nå godt i overkant av 250 anonyme adresser, setter den etter på til "switch automatic" blant de 200++ adressene...
Det burde da funke?

EDIT:

Vist jeg surfer via en privat proxy, blir det det samme som å surfe under en annens navn? o0
Sist endret av Ondskap; 8. september 2009 kl. 18:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
fuck de der crappy proxy appsa

Det er noe som heter Tor, som er et nettverk du kan koble deg til
Er ikke helt sikker på hvordan det funker i detalj, men det gjør deg VELDIG anonym
(Er sponset av det amerikanske forsvaret, og blir brukt av agenter)

ja, det går sakte, men det gjør det med proxy også!

http://www.torproject.org/easy-download.html.en

Last ned Tor Browser Bundle for Windows
Da trenger du bare kjøre Start Tor Browser
Så vil det Spawnes Ett firefox Vindu som du kan browse anonymt, saaakte og forsiktig i

Du har også ProxyChains for Unix
Da kan du "chaine" (flere proxyer etter hverandre) http, socks4 og socks5 proxyer
som betyr at du kan gjøre Nmap scans(portscanning), ftp, VNC, telnet o.s.v bak en proxy som jo er nyttig!

-Nidare
Tusen takk, om ikke det jeg så etter når jeg starta tråden, men det gjør jeg iværtfall nå

KP
Sitat av Ter3 Vis innlegg
en liten .bat-fil med ping timer skal vel gjøre susen.
Men du vil jo falle ut hver gang du bytter ip?

:run
ipconfig /renew
ping localhost -n 60 > nul
ipconfig /release
goto :run

~60 sekunder

Er usikker på om ruteren gir -ny- ip eller bare bruker den du hadde når man bruker dette.
Men det kan ordnes med en mac-skifter i .bat'n
Vis hele sitatet...
bat fila må være :

:run
ipconfig /renew
ping localhost -n 60 > nul
ipconfig /release
goto :run

desuten må du legge til en mac bytter ellers vil du ikke få ny ip.