Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1239
Hei, satt her og hadde nettop fått broken steel til fallout 3, på PC.
Kom til slutten av spillet (main quest), og gledet meg, i og med at Broken steel, skulle ha en bedre slutt, visstnok.
Kommer da til slutten, og har hatt data filen, Broken steel, slått på "en god del quests", i main questen, så den har fått tid til å loade.

Selv om alt dette er gjort, kommer fortsatt, den samme, gamle endingen på spillet. Har dere Noen svar på hvorfor dette skjer? Det er ganske kipt å ha spillt gjennom main questen, for så å ikke kunne spille, mer.
Du må gått igjennom hele spillet med Broken steel installert.

Eller gå crazy og se den her:
http://www.youtube.com/watch?v=Ac-taerYGJo
Trådstarter
Takker for svar, blir litt kipt å begyne helt på nytt, men, men.
Sitat av Apu Vis innlegg
Du må gått igjennom hele spillet med Broken steel installert.
Vis hele sitatet...
Bullshit. Hvor nå enn du har det fra så stemmer det ikke, for jeg kunne fint bruke det uten å måtte starte på nytt.

Duddy: Har du husket å kjøre oppdateringen av spillet?
Trådstarter
jepp, har UK patch 1.6 installert
Ta deg en tur til Megaton, det var der jeg var når jeg fikk det som et slags "mission".
Trådstarter
jepp, problemet er bare at megaton er sprengt i filler.
Du får et radiosignal da du er i Megaton-området. Spiller neppe noen rolle om det er bombet.
Du får den samme endingen, men spillet fortsetter etter denne... Har du forsøkt å se gjennom filmen som kommer, og se hva som skjer etterpå?
Trådstarter
jepp, etter filmen, kommer "credits"

I tilleg når jeg spør fawkes, eller charon, vil ikke de gå inn i det radio aktive rommet.
Sist endret av Duddy; 26. juli 2009 kl. 11:30.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det går faktisk helt greit om du lar deg selv bli redusert til en radioaktiv pøl. Helt utrolig hva Brotherhood of Steel kan få til

Lurer forøvrig på om du faktisk må se igjennom credits før du kommer til deg selv igjen, og er tilbake i spillet.
Mener å huske at jeg så gjennom hele endinga pluss credits før broken steel loadet. (Ganske sikker).
Ang. rommet som Fawkes skal gå gjennom, er det ikke verre enn å legge radaway på "speedail" (kom ikke på noe bedre ord) og bruke de konstant, det er jo ellers veldig sjeldent man faktisk får bruk for de.
har du det her windowslive oppe og kjøre ?
Sist endret av lucifer92; 7. august 2009 kl. 09:15.
samme skjedde med meg, helt til jeg fant ut at den ikke var ferdig nedlasta, da jeg trodde den var nedlasta. har du downloada gjennom xbox live? hvis ja, så sjekk active downloads, hvis ikke er det ikke noe jeg kan hjelpe med
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
torrentz.com