Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 681
Hei, min gamle Fujitsu laptop vil ikke starte.. Slev om det er en nokså gammel og utdatert maskin, er den alikevel grei å ha til forskjellige ting.

Det som skjedde var: jeg skulle lade telefonen min, så jeg skrudde på laptopen med telefonen kobla til. Det jeg hadde glemt var at den automatisk booter fra usb, noe som ikke funker ettersom telefonen er unknown device(har ikke drivere eller noe enda) og at den selvfølgelig ikke har et bootbart os på seg.... Vet ikke om dette er grunden, men tar det med.

Den starta og viste fujitsu logoen, men så ble skjermen bare hvit/grå. Etter en liten stund (ja, utolmodig :P) holdt jeg inne powerknappen, og nå får jeg den altså ikke på en gang. (ingen vifter går, ingen lys lyser og ingen andre tegn til liv)

Noen som kan hjelpe meg ?
Ta ut batteriet, vent 10sek sett det inn igjen

Ellers så kan du ta ut batteriet i 10sek og sette i bare strømmen.
Trådstarter
Tusen takk ! Digger dette forumet og alle folka her
Takk for KP Hatt samme problemet selv med min gamle Acer. Er en liten barnsykdom på mange bærbare.