Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6125
Noen som vet om noen lure triks, så du kan se bildene til folk du ikke er venner med på facebook?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Om du har noen som er venner med personen du ønsker å se bildene til kan den personen sende deg direktelenken til hver bilde ved å høyreklikke og velge "Copy Image Location".

Er dessverre ingen måte du selv kan se alle bildene til en person om du ikke er venn med han/henne. Er du venner med noen nære bekjente av personen? Se på bildene til den personen, så kanskje du klarer å finne veien inn til et av albumene til vedkommende. Hvis en av dine venner blir tagget i et album som tilhører noen du ikke er venn med synes jeg å huske at jeg har opplevd å kunne se hele albumet.
Sist endret av ticks; 2. mars 2009 kl. 23:24.
Trådstarter
Det som er litt av problemet, har ikke nære bekjente som er venner med personen:/ Men er riktig det at jeg kunne sett hele abumet hvis de hadde vært tagget i samme album:P
Stalker triks #43

Gå på vennene hans/hennes. Se etter folk som du kan gå inn på uten å være venn med. Se om hun/han har tagga eller blitt tagga i noen bilder der. Da kan du se på det bildet, og i noen tilfeller se hele albumet. Du kan gjerne se på folk som er "nylig oppdaterte" først
Sitat av Izor Vis innlegg
Stalker triks #43

Gå på vennene hans/hennes. Se etter folk som du kan gå inn på uten å være venn med. Se om hun/han har tagga eller blitt tagga i noen bilder der. Da kan du se på det bildet, og i noen tilfeller se hele albumet. Du kan gjerne se på folk som er "nylig oppdaterte" først
Vis hele sitatet...
det er vel letterre å se på "felles venner" enn å se gjennom alle vennene hans/hennes? :P
Sitat av olli408 Vis innlegg
det er vel letterre å se på "felles venner" enn å se gjennom alle vennene hans/hennes? :P
Vis hele sitatet...
Tror kanskje trådstarter nevnte at han ikke hadde venner som var venner med denne personen.
Litt vanskelig å sjekke felles venner da
Hvorfor vil du se på bilder til en du ikke er venn med? Det er jo en grunn til at man må være venn med persjonen for å kunne se bildene til vedkomende.
Hvorfor da ikke bare prøve å legge vedkomende til som venn?
haha, ja. Ofte aksepterer jo bare folk :P Men Facebook er kanskje ikke det beste til å se på deilige damer man ikke kjenner ? eller? :P
Jeg er en av dem som nekter å akseptere uten at jeg har kontakt med dem, eller har hatt skikkelig.
Men det er jo en grunn til at noen har 650 venner på facebook
(eller så lukter jeg.)
Trådstarter
Tingen er at jeg er i militæret:P Og skulle hatt noen litt private bilder av befal(til dimmefesten):P Men de nekter og legge oss til som venn, før vi er dimmet:P
Poke vedkommende. Om personen "poker tilbake" eller hva det nå er man gjør så får du tilgang til profilen deres i ei uke eller noe slikt. Ikke alle som vet poenget med den funksjonen og bare poker ivei tilbake.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Hva med å ta kontakt med en av vedkommendes venner og forklare situasjonen? Kan godt hende at en synes det du skal er morsomt og vil gi deg bilder.
Sitat av commie Vis innlegg
Poke vedkommende. Om personen "poker tilbake" eller hva det nå er man gjør så får du tilgang til profilen deres i ei uke eller noe slikt. Ikke alle som vet poenget med den funksjonen og bare poker ivei tilbake.
Vis hele sitatet...
Man kan også sende dem en privat melding tror jeg, så kommer man også inn på profilen til personen i en uke.
Jeg har "stalket" meg fram til en del bilder på denne måten, funker meget bra.
Sitat av Stayneh Vis innlegg
Men det er jo en grunn til at noen har 650 venner på facebook
(eller så lukter jeg.)
Vis hele sitatet...
Hva skal det bety? Jeg har 639 venner på Facebook, passende nok, og jeg kjenner hver eneste en personlig.

En venninne har 3400 venner (men hun er semikjendis da).
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hva skal det bety? Jeg har 639 venner på Facebook, passende nok, og jeg kjenner hver eneste en personlig.

En venninne har 3400 venner (men hun er semikjendis da).
Vis hele sitatet...
"Kjenner" eller vet hvem er?
Sitat av commie Vis innlegg
Poke vedkommende. Om personen "poker tilbake" eller hva det nå er man gjør så får du tilgang til profilen deres i ei uke eller noe slikt. Ikke alle som vet poenget med den funksjonen og bare poker ivei tilbake.
Vis hele sitatet...
Hvordan klarer man å poke noen uten å være venn med dem?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hva skal det bety? Jeg har 639 venner på Facebook, passende nok, og jeg kjenner hver eneste en personlig.

En venninne har 3400 venner (men hun er semikjendis da).
Vis hele sitatet...
Da har du 639 bekjente. Noen av oss skiller mellom venner og bekjente på facebook. Jeg for min del legger også til noen bekjente og ender derfor opp med å ha noen flere enn jeg kanskje egentlig burde. Andre tar Venner på facebook som Venner in real life.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hva skal det bety? Jeg har 639 venner på Facebook, passende nok, og jeg kjenner hver eneste en personlig.

En venninne har 3400 venner (men hun er semikjendis da).
Vis hele sitatet...
Hehe... da betyr det vel at jeg lukter og ikke har noen venner da
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er ikke så veldig vanskelig det der. Du kan eventuelt bare sende en privat melding til personen, og dersom vedkommende svarer deg på meldingen, så får du i allefall tilgang til (noe av?) profilen i en kort periode. Du får ikke nødvendigvis sett all informasjon og vegg, osv. , men det jeg kan si med sikkerhet er at du får sett eventuelle bilder, og det var vel også det du var ute etter? ^^
Du kan bruke en applikasjon til Facebook som heter "Photo Stalker", er bare å søke etter den på Facebook. Denne gir deg tilgang til alle bilder som ikke er merket "privat" (noe folk flest visstnok ikke gjør) selv om du ikke er venner med dem. Krever bare at du vet bruker-IDen deres eller navnet.
Sitat av Apoffys Vis innlegg
Du kan bruke en applikasjon til Facebook som heter "Photo Stalker", er bare å søke etter den på Facebook. Denne gir deg tilgang til alle bilder som ikke er merket "privat" (noe folk flest visstnok ikke gjør) selv om du ikke er venner med dem. Krever bare at du vet bruker-IDen deres eller navnet.
Vis hele sitatet...
Sjekket det ut nå, og det var jo rett og slett GENIALT!