Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 899
Jeg har en kamerat som har mye problemer med kneea han har vært til diverse leger også spesialister på knee.

det jeg lurte på om det er noen her inne som har vært til en lege spesialist på ledd som har vært fornøyd og behandligen han har fikkset har virket.

vet det ikke skal legges inn tråder som er rettet mot medisin og behandling, men er bare ute etter noen som kansje vet om en lege som de har vært fornøyd med.
Jeg var hos en lege i Stavanger og fikk fikset noe i håndleddet. Jeg selvdiagnoserte meg selv til å ha noe som kalles Ganglion, dette viste seg å være korrekt. Legen stakk en sprøyte inn i leddet og drog ut masse veske. Han sa at dersom problemet mot formodning skulle vedvare måtte jeg til sykehuset å gjennomgå en plastiskkirurgisk operasjon.

Denne legen er spesialist på ledd, men vet ikke om du orker å reise helt til stavanger dog..
Sist endret av shakin; 23. februar 2009 kl. 19:04.