Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 611
har en stasjonær pc med hovedkort: Abit NF7-M som jeg ikke får tak i riktige drivere til, noen som kunne hjulpet meg? har prøvd abit.com.tw men funker ikke med driverne som ligger der.

trenger først å fremst ethernet driveren. så jeg kommer meg på nett.
Trådstarter
17 3
hehe, tror jeg står over akkurat den, for har lest kommentarer fra folk tidligere.. VIRUS!!!!
Kortet bygger jo på Nforce2, så drivere fra Nvidia burde fungere knall.
Trådstarter
17 3
har prøvd drivern fra Nvidia, men den funka stikk motsatt av knall.. var ikke hjelp i den i det heletatt..

har Xp på den.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
17 3
takker, fikk ett nytt problem da jeg endelig fikk tak i riktig driver..
pc`en skrur seg ikke helt på. kommer til rett etter windows loadinga (der den blåe streken går fra venstre til høyre, så restarter den seg:S) forslag til hva det kan være?
Sitat av LeiN Vis innlegg
takker, fikk ett nytt problem da jeg endelig fikk tak i riktig driver..
pc`en skrur seg ikke helt på. kommer til rett etter windows loadinga (der den blåe streken går fra venstre til høyre, så restarter den seg:S) forslag til hva det kan være?
Vis hele sitatet...
Virker som en driver feil
Min anbefaling ang Xp og driver problematikk er driverpacks. Etter jeg fant denne siden, har jeg sluttet å lete etter drivere...Man kan laste ned alle driverne og brenn de på en cd - eller så finner du helt sikkert noen "ferdige" cd'er på torrent/rapidshare o.l hvis du ikke "gidder" selv.

Mvh
_Ole_
Sist endret av _Ole_; 18. mars 2009 kl. 00:19.