Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 4851
Er det noen som har noen forslag på sider og laste ned filmer o.l?
Og på prog. til og laste de ned med?

[CENTER]-..Takk for alle tips..-[/CENTER]
Til torrents bruker jeg selv uTorrent som jeg synes er strålende.
Du kan også bruke DC++, om du syns det er bedre : )
uTorrent er en klient du kan laste ned .torrent filer med. Piratbukta er jo et greit utgangspunkt for en nybegynner
Trådstarter
20 0
Sitat av shakin Vis innlegg
uTorrent er en klient du kan laste ned .torrent filer med. Piratbukta er jo et greit utgangspunkt for en nybegynner
Vis hele sitatet...
Jeg er egentlig ikke nybegynner, men syntes at går så tregt og begynner og gå tom for filmer der jeg har lastet ned fra
Prøv * rlslog * for nye ting da :P


*-GOOGLE!
Iptorrents, Demonoid ... Man trenger en invitasjon for å komme inn daa..
Trådstarter
20 0
Er det noen som har noen sider for og laste ned serier?
Jeg finner som regel noen men så når jeg begynner og laste den ned tar det evigheter 20kb/sek og sånt.

Sitat av STAbana Vis innlegg
Iptorrents, Demonoid ... Man trenger en invitasjon for å komme inn daa..
Vis hele sitatet...
og hvordan får man det?
Sist endret av Contist; 6. januar 2009 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Noen som er medlem og har gjort en bra jobb med å seede gir deg invitasjon. Nei, du skal ikke spamme ned tilfeldige fora med spørsmål om hvorvidt du kan få en invitasjon. Spam vennene dine istedet.

Hvis du skal bruke en "offentlig" tracker må du regne med hastigheter rundt 20kb/s, siden de som laster opp ikke tjener noe annet enn god samvittighet på det. På en privat tracker derimot, der kreves det at man laster opp så og så mye og man får gjerne festlige bonuser hvis man laster opp mye mer enn man laster ned.
Sitat av Contist Vis innlegg
og hvordan får man det?
Vis hele sitatet...
Du kjenner noen som er medlem og kan gi deg invite, men vær obs på at det ikke er lov å spørre om invites her på forumet, men det har du sikkert lest i reglene allerede...

Edit: Graapho beat me at the finish line
Sist endret av Az0g; 6. januar 2009 kl. 23:29.
Prøv Vuze! Er et slags torrent-iTunes. Helt genialt å laste ned med!

http://cache2.vuze.com/files/Vuze_Installer.exe
Utorrent er jo en klassiker, ellers går det i dc++ enda
Prøv www.torrents.to vis du skal finne torrent side.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Meh. uTorrent er overlegent. Når jeg prøvde Vuze/Azureus gikk det ca. 15 ganger tregere. Man kan og laste ned torrents med Opera, men det er fremdeles ikke like effektivt som uTorrent.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Meh. uTorrent er overlegent. Når jeg prøvde Vuze/Azureus gikk det ca. 15 ganger tregere. Man kan og laste ned torrents med Opera, men det er fremdeles ikke like effektivt som uTorrent.
Vis hele sitatet...
Får da full utnyttelse av min linje med azerus, så dette er nok bare tilfeldighet at du lastet ned en torrent med lite seeds eller ikke satt det opp ordentlig elelr lignende. Opera derimot er direkte motbydelig tregt når det kommer til torrent. Ihvertfall det jeg har erfart.
ThePirateBay.org

PirateBay er et fint sted :P
µTorrent er helt klart å foretrekke.
Top torrrent sites
jeg bruker Bitlord når jeg laster ned. funker utrolig bra.

torrentscan.com er en god side å laste ned fra.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Får da full utnyttelse av min linje med azerus, så dette er nok bare tilfeldighet at du lastet ned en torrent med lite seeds eller ikke satt det opp ordentlig elelr lignende. Opera derimot er direkte motbydelig tregt når det kommer til torrent. Ihvertfall det jeg har erfart.
Vis hele sitatet...
Største problemet med Az er at programmet er treigt. Altså det tar mye minne. Det gjorde iallefall det den tiden jeg brukte det. Gikk over til utorrent og angrer ikke. Mye bedre program.
Trådstarter
20 0
Takker for alle svar
www.btjunkie.org er definitivt en vinner for min del..
jeg bruker uTorrent og er veldig fornøyd.
www.torrentz.com er en side jeg er ekstremt fornøyd med, den søker gjennom en del kjente trackere etter det du søker etter, og deretter kan du velge trackeren med flest seeds
Trådstarter
20 0
kom Gjerne med fler forslag til prog og nettsteder. hjelper alt det dere sier
Som alle har sagt vil jeg anbefale deg å bruke µtorrent, så kan du åpne porter på routeren det finner du på www.portforward.com .
Torrent sider vil jeg anbfale deg:

*http://www.childbytes.eu/login.php?returnto=%2F (åpen for signup) Anbefales om du har barn og vil laste ned ting som barnefilmer og/eller barnespill
*http://www.tti.nu/login.php?returnto=%2F
*http://www.torrentleech.org/
Sist endret av FaLcOn; 7. januar 2009 kl. 17:40.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
jeg bruker Bitlord når jeg laster ned. funker utrolig bra.

torrentscan.com er en god side å laste ned fra.
Vis hele sitatet...
BitLord er basert på BitComet, og har VELDIG mange feil. Eks det støtter ikke kryptering av trafikk.

Throughout its existence Bitlord has always been a controversial client. Like BitComet, Bitlord is banned from quite a few private trackers because it allegedly disobeys the BitTorrent etiquette, and bullies other clients.
Vis hele sitatet...
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Elemental Vis innlegg
Får da full utnyttelse av min linje med azerus, så dette er nok bare tilfeldighet at du lastet ned en torrent med lite seeds eller ikke satt det opp ordentlig elelr lignende. Opera derimot er direkte motbydelig tregt når det kommer til torrent. Ihvertfall det jeg har erfart.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om akkurat samme torrent til akkurat samme tid.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Det er snakk om akkurat samme torrent til akkurat samme tid.
Vis hele sitatet...
Hmmm, kan være at jeg får full utnyttelse av linja fordi jeg bruker en modifikasjon av Azerus kalt BitTyrant. Stjeler visstnok speed fra andre peers, ikke spør meg hvordan det fungerer.

Sitat av Raymond Vis innlegg
Største problemet med Az er at programmet er treigt. Altså det tar mye minne. Det gjorde iallefall det den tiden jeg brukte det. Gikk over til utorrent og angrer ikke. Mye bedre program.
Vis hele sitatet...
Dette er fortsatt en sannhet, desverre.
Skal du laste HD filmer så vil jeg anbefale hettp://HD-Torrents.org
Der har de et stort utvalg av hd/bluray filmer
Bruker Utorrent som program.

- www.thepiratebay.org
- www.torrentz.com
- www.btjunkie.com

Synes jeg er best ihvertfall : )
utorrent som klient!
https://www.filmbits.net/index.php og Norbits, er de jeg liker best, men man trenger invite :P
Windows:
Azureus

Mac:
Tomato torrent

Linux:
Deluge

Server:
Fluxtorrent

Jeg bruker torrentz.com, eller piratbukta
Vil du ha alle nye filmer og serier pluss mye mer bør du gå til: www.torrentbytes.net !! Et herlig sted, som legger ut mye bra, og har simple regler. Alt du trenger å gjøre er å opprette en bruker og holde ratioen oppe! Nedlastingshastigheten er strålende! Når nettsiden har 10 ganger flere seedere som leachers...
Trådstarter
20 0
veldig mange gode svar her takker for de
http://www.startguiden.no/bittorrent/ En side med flere torrent programer
Sist endret av phyton; 9. januar 2009 kl. 21:09.
Som de fleste har sagt her: uTorrent!
gentleman #1
ViceR's Avatar
Beste siden du kan komme over er BiTTorrents.ro! De har tusenvis av gode torrents.
Last dem ned med µTorrent som du finner på Google. Husk også å ha WinRAR installert.
Du trenger det for å pakke ut noen torrents.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg er overasket over hvor enkelt rTorrent faktisk var. Tok 3min lesing før jeg skjønte noen ting, men har iløpet av kvelden blitt min favoritt klient! NB er basert på ncurses.
tvtorrents.com er en grei side for du som ville ha tvserier.