Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 4851
Er det noen som har noen forslag på sider og laste ned filmer o.l?
Og på prog. til og laste de ned med?

[CENTER]-..Takk for alle tips..-[/CENTER]
Til torrents bruker jeg selv uTorrent som jeg synes er strålende.
Du kan også bruke DC++, om du syns det er bedre : )
uTorrent er en klient du kan laste ned .torrent filer med. Piratbukta er jo et greit utgangspunkt for en nybegynner
Trådstarter
20 0
Sitat av shakin Vis innlegg
uTorrent er en klient du kan laste ned .torrent filer med. Piratbukta er jo et greit utgangspunkt for en nybegynner
Vis hele sitatet...
Jeg er egentlig ikke nybegynner, men syntes at går så tregt og begynner og gå tom for filmer der jeg har lastet ned fra
Prøv * rlslog * for nye ting da :P


*-GOOGLE!
Iptorrents, Demonoid ... Man trenger en invitasjon for å komme inn daa..
Trådstarter
20 0
Er det noen som har noen sider for og laste ned serier?
Jeg finner som regel noen men så når jeg begynner og laste den ned tar det evigheter 20kb/sek og sånt.

Sitat av STAbana Vis innlegg
Iptorrents, Demonoid ... Man trenger en invitasjon for å komme inn daa..
Vis hele sitatet...
og hvordan får man det?
Sist endret av Contist; 6. januar 2009 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Noen som er medlem og har gjort en bra jobb med å seede gir deg invitasjon. Nei, du skal ikke spamme ned tilfeldige fora med spørsmål om hvorvidt du kan få en invitasjon. Spam vennene dine istedet.