Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 489
Morn, har støtt på et lite poblem med min Creative Zen stone plus. (4gb, uten høytaler)
Har hatt den ca et halvt år nå og eneste problemet har vært at skjermen har tatt kvelden. Intill i dag. Den spiller musikk når jeg kobler den til et headsett, og den blå led'en lyser konstant når den kobles til pc'en. Men den vil ikke vises som hverken ekstern usb lagringsplass eller mp3 spiller når jeg kobler den i pc'en. Har prøvd forskjellige porter på den stasjonære pc'en, samt på en aaspire one som kjører linux. Inget hell. Har også installert nyeste versjonen av Creative softwaren som fulgte med spilleren (selv om jeg må innrømme at jeg aldri har brukt det ^^).
Noen som har hatt samme problemet\har noe forslag på hva jeg skal gjøre?

Skal kjøre buss i 9 timer i morra så er litt krise =P

Takk for all hjelp
-Lc
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva viser lsusb når den er plugga i linuxmaskina di?
Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 064e:d101 Acer Crystal Eye Webcam
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

Kjører linpus på lappyen, kan boote med bt3 om du tror den vil vise noe annet?
Sist endret av Liquid Crystal; 30. september 2008 kl. 20:25.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nah, enheta blir ikkje oppdaga av OSet. MAO er enheta ødelagt, eller kabelen er ødelagt. Prøv med anna kabel. Om det ikkje funker? Kjøp ny.
Gah!
Prøvd med annen kabel ja, funka ikke det heller....takker.
Sist endret av Liquid Crystal; 30. september 2008 kl. 20:30.