Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1643
Har et problem med min PS3 da den ikke klarer å holde seg koblet via WLAN i mer enn 10 minutter+. Jeg sitter å spiller warhawk, men klarer aldri fullføre en runde uten at den detter ut, hadde tidligere et problem med IP konflikt mellom PC og PS3, men da dette tiltraff så kom verken PC eller PS3 seg på nettet, nå faller bare PS3 ut.

Melding som kommer opp er: "Network error" så kommer det "Cleanup network" Så kan jeg koble til igjen...

Det er den gamle 60GiG PS3'en, trådløs ruter er Jensen Air:link VBR 6945.

Spillte nettopp i kansje 40 minutter før den koblet ut igjen.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, oppdatering av firmware på router ?

Prøve kabel for å se om det samme skjer?

Sette en statisk IPadresse mot MAC-adresser på trådløst.
hvis du går inn på FireFox på pc'en (safari på mac) også skriver du inn IP. Adressen til rutern i adresse linjen, og da kommer du inn på en side som krever passord: Det er som regel bruker navn: admin
og passord: admin

inne på den siden kan du endre WEPkey ol.

jeg vet ikke hvordan din sån side ser ut, men du kan velge og gi de forskjellige tilkoblete enhetene spesieller IP adresser.
så hvis du endrer pc'ens og ps3'ens ip til noe som er et stykke fra hverandre, tror jeg du vil få en bedre hverdag
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Har oppdatert Firmware, detter fortsatt ut, har ikke lang nok kabel til å koble direkte. Sette opp en statisk IP adresse kan jeg prøve senere, dette ut bare hvert 40'ende minutt nå, ca.

Skal også prøve det tullemann sier.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har lignende problem med linksys wrt300n ruter. har prøvd kablet og trådløs tilkobling til ps3, men internetet faller ut hvert 15. minutt. har satt en statisk ip adresse på ps3-en, men det hjalp heller ikke
Sist endret av Shadow.Song; 27. mars 2010 kl. 23:52.
Sitat av Shadow.Song Vis innlegg
Har lignende problem med linksys wrt300n ruter. har prøvd kablet og trådløs tilkobling til ps3, men internetet faller ut hvert 15. minutt. har satt en statisk ip adresse på ps3-en, men det hjalp heller ikke
Vis hele sitatet...
Jeg også sitter med samme problem. Men det litt merkelige er at det er ofte på bfbc2, sjeldnere på skate og aldri på little big planet.

Trodde det kanskje var bfbc2 serverne som sleit litt eller EA siden skate og bfbc2 er EA begge to.

Noen andre med tilsvarende problem og en eventuell løsning?