Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1063
Heisann, har tatt noen bilder av Golfen til min bror.
dette er det jeg var mest fornøyd med!

http://img168.imageshack.us/img168/7827/frontredigering1cr2.th.jpg


BTW: lampene er gule IRL, ikke farget på data
Fjern huset.
Jeg syntes det egentlig ser ganske dumt ut. Hvorfor er lykta gul og resten svart/hvit - hvilke budskap gir det?

-Relativt kjedelig bildeutsnitt.
-Kjedelig komposisjon i bildet.
-Lite spenning i bildet.

Trur du bør tenke litt mer igjennom hvorfor du gjør ting. Fordi det ser "kult" ut er ikke godt nok. Det bør ligge en baktanke bak enhver justering i bildet.
Sist endret av Restyle; 10. august 2008 kl. 19:03.
Sitat av Restyle
Jeg syntes det egentlig ser ganske dumt ut. Hvorfor er lykta gul og resten svart/hvit - hvilke budskap gir det?
Vis hele sitatet...

Han er en som pleier å kjøre på gult lys, hihi:b
Si til din broder at han trenger nye dekk.
Bildet ser litt rart ut som enkelte over her har skrivd.
Huset tar også en stoor del av bildet, mens det gule lyset tar konsentrasjonen som bildet :P
Hei. jeg tok bilde av en fisk
http://www.meloyavisa.no/images/Nyhetsbilder/fisk2.jpg
Bruk en nøytral bakgrunn og få bilen mer i vater så blir det ikke så ille.
Sitat av Dani87
Si til din broder at han trenger nye dekk.
Vis hele sitatet...
oii, snakk om hollywood dekk!
Bildet var gørr kjedelig! Hvis du vil ta fete bil bilder, så bruk litt lang lukkertid og ta bilde av bilen i fart. Følg etter den med kameraet i den tiden lukkeren er åpen. Det er KP bruk!
Sitat av Dani87
Si til din broder at han trenger nye dekk.
Vis hele sitatet...
det er gateslicks (elns)
Ok, har ikke no mer å si? Et generelt sett kjedelige bilde av en ufin bil, foran et kjedelig hus.

Nada kult/bra med bilde.

Fjern bakgrunnen, legg til litt vectorshades i det elns.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av tjobo

Fjern bakgrunnen, legg til litt vectorshades i det elns.
Vis hele sitatet...
Vil jo si at det er litt enklere å flytte bilen istedenfor å rive ned hele huset. Viss du da ikke tenker på å manipulere det vekk, noe som strengt tatt ikke er lov.



Er bilen grå fra før av? Det gjør seg veldig dårlig at en grå bil er med på et svart-hvitt bilde. I ditt tilfellet så er ikke bildet svart-hvitt, men grått. M.a.o. du trenger mer kontraster. Det med lykta funket ikke i det hele tatt. Ekkel gulfarge oppå et grått å kjedelig bilde.

Som alle andre her sier, funker ikke huset i bakgrunnen. Ta med deg bilen en annen plass. Let etter plasser der du kan komponere bilen inn i bildet, istedenfor at bilen og bakgrunnen er hver for seg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det ser litt ut som om verandaen sitter oppå bilen. Bortsett fra hva andre har sagt: Det er lite luft i bildet. Klippene/hva faen ellers det er, blir et slags bråkeelement. Hva om du viser litt mindre av bilen, altså flytter/roterer kamera til/mot venstre, og gjør fargen på lykta mer intens? Nå er lykta horisontalt i midten av bildet. Vis oss original, så ser vi kanskje om det er noe annet du kunne gjort annerledes.

Edit: For B/W: Frosken Fredrik
Sist endret av Jonta; 10. august 2008 kl. 20:47.
i mine øyne er det tre ting som er vikitg når det gjelder bilfoto:

location, location, location!


(og selektiv svart hvitt er verre enn å voldta døde babyer. ikke gjør det.)


edit: ser forresten ut som en skikkelig fin bil mer bilder som viser litt mer?
Sist endret av ErikH; 10. august 2008 kl. 20:46.