Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3811
Hei .

Søkte litt rundt og fant ingen lignedne tråd , så her er det en.

Hvilke konsoll system eier du? Rems opp.

Hvilken kosoll logger du flest timer på i løpet av en uke ?

Jeg bruker min PS3 mest, som musikk avspilling fra stasjonær pc ( winamp remote ruler ). Og GTA 4 og GT4 Prolouge. Og DivX filmer fra Ekstern 500GB HDD.

Eier:
PS1
PS2
PSP
PS3

Xbox
Xbox 360

SNES
Gamecube
Game Boy Advance SP
DS
Wii

Sega Dreamcast
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Jozeph
Jeg bruker min PS3 mest, som musikk avspilling fra stasjonær pc ( winamp remote ruler ). Og GTA 4 og GT4 Prolouge. Og DivX filmer fra Ekstern 500GB HDD.
Vis hele sitatet...
Litt offtopic (men kanskje ikke så mye likevel):

Har du fått til avspilling av DivX + subs når du spiller av fra Ekstern HDD?

Ellers har jeg bare en XboX 360 selv, og bruker den uforskammet lite. Men det kan skyldes at jeg ikke har noe særlig fete spill.... enda...
Sist endret av tnt; 3. juli 2008 kl. 09:22.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg kjøpte meg en PS2 fra pjukern for 500kr, score!

Så nå hamstrer jeg PS2 spill fra Ebay.


Før dette har jeg ikke hatt konsoll siden 1996 eller.no når jeg hadde SNES, og før det NES.
Jozeph's Avatar
Trådstarter
Nope for ikke inn subs. Eneste mulighet er å "bake" inn subsen i selve avi fila. da kommer den opp. Men funker ikke med en egen txt, srt osv fil. Har prøvd alt. Sony må komme med update på media spilleren sinn.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har en Amiga 500. Det er egentlig ikke en consoll, men den har ikke så stor nyttverdi som datamaskin for min del, så bruker den utelukkende som consoll. Bruker den en og annen gang hvert 5. år eller så.

Lotus 1 er det beste bilspillet noensinne!
Jeg har:

PS1
PSP

Gamecube
Wii
Gameboy COLORS
Gameboy Standar
Gameboy Advanced

xbox
xbox 360 Premium

Sitter mest på 360 å spiller men av og til tar jeg meg en cs runde..!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Jozeph
Nope for ikke inn subs. Eneste mulighet er å "bake" inn subsen i selve avi fila. da kommer den opp. Men funker ikke med en egen txt, srt osv fil. Har prøvd alt. Sony må komme med update på media spilleren sinn.
Vis hele sitatet...
Trist. Dette sammen med at den ikke støtter 720p x264 er latterlig av MS og de bør finne en løsning på dette snart.

Btw, "sony må komme med update" ?
ps1
ps2
ps3

nes (med duckhunt seff)
snes

atari

gameboy (det var tider det)

xbox360 (hadde før ROD tok knekken på`n, aldri mer xbox)

spiller stortsett bare ps3, men tar ei god runde med mario på snes-maskinen min, mario cart er jo også herlig å spille.

forøvrig har jeg lyst til å få tak i nintendo 64 med golden eye 007
Jeg besitter kun en Xbox 360 (enn så lenge) og en Nintendo DS Lite (Crimson & Black). Blir mer tid på DSen enn 360n, spesielt nå etter at jeg fikk tak i en CycloDS og kan kjøre ROMs på den.
Jozeph's Avatar
Trådstarter
Sitat av tnt
Trist. Dette sammen med at den ikke støtter 720p x264 er latterlig av MS og de bør finne en løsning på dette snart.

Btw, "sony må komme med update" ?
Vis hele sitatet...
Forbedre media spilleren , slik at den tar subs. Og kan kjøre mkv og ogg filer. Da snakker vi!
XBOX FORSHOW
Jeg har (alle funker):
NES
Sega Master System
PSX
PS3
PSP
Gameboy Color

Spiller ikke så mye, bruker som regel PS3'n til multimedia, men går mye i Blast Factor nå.
Har:
Nes
Gameboy Color
N64
Gamecube
Wii

Hmm, det var vel alt. Av disse bruker jeg kun Wii, de andre står bare å støver bort.
Vurderer en ps3 etterhver også når jeg får tjent meg nok gryn til å kjøpe en flatskjerm.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sega Master System
Sega Mega Drive
Sega Saturn
Sega Dreamcast

PSP
Xbox 360

Bruker vel 360 mest, spiller endel GTAIV og skate. men jeg fyrer opp resten av konsollene med jevne mellomrom for nostalgiens skyld.
Sist endret av Dodecha; 3. juli 2008 kl. 11:52.
Jeg låner en Wii i to uker. Ellers har jeg bare tommeltotter og kan derfor ikke fordra konsoller til annet enn FIFA og bilspill.
Sitat av AtXbYeA
Jeg kjøpte meg en PS2 fra pjukern for 500kr, score!
Vis hele sitatet...
Jeg vil også ha en PS2 til den prisen *hint hint*
Sist endret av Svends; 3. juli 2008 kl. 11:59.
jeg har

PS1
PS2
PSP

Xbox
Xbox 360

Sega megadrive

nintendo GC
Nintendo 64
Nintendo

gameboy
gameboy color
gameboy advance
Har en xbox 360 og bruker den regelmessig.
Er en fin gamingmaskin om du har de rette spillene.
Jeg har

xbox
xbox 360
ps 1
ps2
psp
wii

Sist endret av existed; 3. juli 2008 kl. 12:56.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Gameboy
Snes
N64

Ps1
Ps2

Vurderer sterkt xbox360. Vil game gta4!
Hehe =P
Jeg har bare en enkel xbox jeg. Og pc'n da ^^
ps2, psp 37.1-m33-2, xbox 360 nintendo wii, nintendo 64 og nintendo ds bruker vell pspen mest er grei og ha med seg overalt med helt ok grafikk, ellers går det i gta iv på xbox 360 eller super mario galaxy på wii.
Driver også med litt ''hacking'' på wiien og pspen noe jeg syntes er morsomt.
Sist endret av BeerViking; 3. juli 2008 kl. 16:56.
Atari 7800
NES
PS1
PS2
PS3

Denne uken har det gått mest på PS2. Hadde ikke fullført FFXII og tok da å bestemte meg for å fullføre det (blir forhåpentlig ferdig i helgen \o/). Kunne ha spilt på PS3'en min, men hadde ikke noen måte til å overføre min 80-timers save :/

Ellers går det for det meste i PS3. Men har nok spilt en god del flere timer på både PS1 og PS2 opp gjennom årene.
Besitter i skrivende stund:

Nintendo 64

Xbox
Xbox 360

Bruker xboxen mest til FPS-spill
SNES og N64

Og en stakkars laptop :P
PS1, PS2, Gameboy Color, Gameboy Advanced, Nintendo DS.
Bruker forøvring PCen til alt jeg gjør thought.
PSP(4.01 M33-2, takk gud for ISO-støtte)

Game Boy Classic
Game Boy Color
Game Boy Advance

N64
Wii

Xbox360

Lillebror har overtatt alt som finnes av Gameboy, og utnytter hans halve eierskap i Wii'en til det fulle. N64 tas frem ved nostalgiske anledninger. Selv bruker jeg bare PSP og 360'n. GoW: Chains of Olympus på PSP og GTA IV på 360 er hyppige gjengangere om dagen.
Mobilen er det jeg bruker mest. Skal muligens bytte ut min trofaste Nokia 3250 i morgen den dag.
Så kommer pc'n som har hatt en pause på et par uker etter en relativt stygg registerfeil. Skal se hva jeg får hentet ut av hdd og formatere i kveld tenker jeg.
Familiens felles pc, som jeg skriver fra i denne stund.
Nintendo 64!! Løøw.. Desverre litt få spill..
GameCube, som jeg aldri rører.
Nintendo DS, som jeg tror er stjålet
Har hatt et lass med gameboyer, (alle unntatt pocket) men de er solgt/ødelagt eller ligger bortgjemt et smart sted.
NES, brukes lite, har wii virtual console
Wii (Med nedlastede NES og N64 spill) brukes en del.
Nintendo DS, fin på tur

Xbox 360 (Mediasenter og spilling) bruker nok denne mest

PS2 (gitar og dansematte ftw)

Ellers er PC'en og mobilen fin å ha, som flere nevner
Sist endret av mr_burn; 3. juli 2008 kl. 21:46.
Du har fått meg deg en del konsoller over årene ser jeg..

Vel, jeg har bare min 360 Premium. Er fornøyd med denne. Spiller ikke så mye for tiden, men hender jeg kommer inn i "konsoll-oppheng", under disse periodene kan jeg spille en del
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Har en PS2, bruker den ca annenhvert skuddår
Sitat av Dodecha
Sega Master System
Sega Mega Drive
Sega Saturn
Sega Dreamcast

PSP
Xbox 360

Bruker vel 360 mest, spiller endel GTAIV og skate. men jeg fyrer opp resten av konsollene med jevne mellomrom for nostalgiens skyld.
Vis hele sitatet...
Win! Jeg vil ha noe av ditt konsoller!

Ontopic:

jeg har sexbox 360 premium og Sega Master System II.

Har også originale kontrollere (USB) til å spille nes / snes / smg / ps1&2 og nintendo64 på arcademaskin / pc (emulatorer)
SNES
Super Mario World, cart.
Olympic Summer Games, cart.
Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest, komplett.

N64
Zelda: Ocarina of Time.
Zelda: Majoras Mask.
Diddy Kong Racing.
Cruis'n USA.
Donkey Kong 64.
Goldeneye 007.
Alle spillene her er bare cart nå, de fleste av de har instruksjonsbok og eske som ligger et eller annet sted i huset.

PS2
Husker ikke alle her, lillebroren har vel tatt over den, men GTA serien er nå iallefall på den.

Wii
Zelda: Twilight Princess.


Blir mest Twilight Princess på Wii nå, ganske positivt overasket over hvor godt styringene er.
Stenges grunnet null diskusjon - ren listetråd.