Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1320
EM i kokkekunst holdes i Stavanger neste uke, her er mesterkokk Eivind Hellstrøm hos Nortura og håndplukker dette EM's hovedindigirens; lam.
http://erikholsvik.com/ting/norturabw.jpg

http://erikholsvik.com/ting/norturabw2.jpg


http://erikholsvik.com/ting/norturabw3.jpg
Gode featurebilder sammen, men synes at du drar litt for hardt i kurvene her. Svart skal være svart, og hvitt skal være hvitt, men øverste bilde har litt for mye av den HDR-sykdommen, samt en del utbrenthet. Bilde 2 og 3 er gode, men også her er en del irriterende utbrenthet. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er feil, det er jo her en del av stilen, men det virker forstyrrende for meg. Men motivmessig var bildene gode, det er bare photoshop-delen jeg har noe å utsette på.
Bilde nr 2 synes jeg var stilig..Bilde nr 1 var også greit,men bilde nr 3 ble liksom ikke noe spesielt for meg.

Jeg skal faktisk vaske opp der som sommerjobb
Synes bilde nr var litt ute av fokus. den ''kjøttbiten'' på midten var litt iveien. ellers er bildene dine utrolig br tima og tøft å se på; ) .

har ikke klart bedre selv :>
Synes den kjøttbiten der var litt kul =P
mente bilde nr 2, den store klubba
Egentlig kule bilder, fine komposisjoner og alt mulig, men som mushy også sier syns jeg du har vært litt for hard på labben med kurvene, spes det øverste får jeg en følelse av at fargene har blitt invertert eller noe på, fordi det er dratt så hardt i
hadde bare med meg de ferdig shoppa fargebildene fra jobb, så var ikke det beste utgangspunktet.
måtte dra litt ekstra i for å få et ok resultat, og etter å ha sett en del ganger på de selv syns jeg og at det er litt i overkant. hehe.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Kan du legge ut bildene i farger?
Synes ikke nr 2 og 3 ble så bra i svart hvitt.
Sist endret av datagutten; 2. juli 2008 kl. 00:31.
Du kunne ikke lagt ut en u-photoshoppa versjon av #3? Jeg aner ikke om du har gått ut fra de samme verdien i konverteringen til den stilen, men det så bare mye mer utbrent ut enn de to andre (som forsåvidt gav meg litt av det samme)

Edit: Jeg likte bilde nummer 2. Spot on!
Sist endret av dynamite; 2. juli 2008 kl. 00:36.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sier meg mye enig med mushy her, bilde 1\3 var såpass utbrent at de ble ubehagelige å se på i mine øyne iallefall.
legger ikke ut ushoppa bilder, nei.
kunstnere publiserer ikke uferdige malerier, gjør de vel?
▼ ... noen uker senere ... ▼
jamen yolo da.
barstuck's Avatar
Jeg synes det var stilig med overdreven effekt spesielt på bilde 1, nettopp fordi det ble ubehagelig å se på. Det ville for eksempel vært et godt bilde i en antikjøttkampanje fordi det er urolig og ubehagelig, og dermed kan framkalle negative følelser. Som reklame for EM i kokkekunst, derimot, ville det nok ikke ha passet så bra.