Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 554
Hei, jeg tenkte jeg skulle begynne i det smått og lage lit musikk så i den sammenhengen så har jeg lasta ned fruity loops 7 men når jeg installerer så stopper den på noe som kalles deckadence installer!

noen som har erfart det samme problemet eller har en løsning?

har prøvd og instalert på nytt osv, lot det stå over natten en gang for å se om det skjedde noe men ingen ting skjedde

legger ved et bilde hvordan det ser ut siden jeg ikke er flink til å formulere meg med ord


http://bildr.no/thumb/166858.jpeg

ps: om dette er lagt under feil kategori ber jeg admin flytte det
Sist endret av Holmen; 9. mars 2008 kl. 22:49.
Ser ut som om den prøver å laste ned dekadence installeren, men ikke får det til(klarer ikke å kontakte serveren, serveren nede, etc.)

Se om du kan velge den bort under instalasjonen.
Holmen's Avatar
Trådstarter
av en eller annen grunn så funka fl studio uten den deckadence tingen !

det gjorde den ikke i går! men takk for kjapt svar
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Prøv igjen senere. Mest sannsynlig downloadserveren som er nede.
Hadde samme problem.. Det kommer en cancel-knapp rett under den blå linja. Jeg trykte på den, og da fiksa det seg
Holmen's Avatar
Trådstarter
Sitat av AudunlS
Hadde samme problem.. Det kommer en cancel-knapp rett under den blå linja. Jeg trykte på den, og da fiksa det seg
Vis hele sitatet...

jeg måtte dra musa over den knappen for at den skulle komme fram så jeg vart lit flau etter at jeg greide det etter at jeg hadde laget denne threaden
Deckdance er ikke nødvendig i FL Studio, det er en Extra VST Plugin som egentlig ikke ligger med programmet. Slett det fra instaleringa, eller hopp over det. Deckdance suger anyways hehe.

Stå på når du får igang FL!
Sitat av ThexZed
Deckdance er ikke nødvendig i FL Studio, det er en Extra VST Plugin som egentlig ikke ligger med programmet. Slett det fra instaleringa, eller hopp over det. Deckdance suger anyways hehe.

Stå på når du får igang FL!
Vis hele sitatet...
Dekadance suger vel ikke selv om du ikke har bruk for det..