Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3854
Oyh. Tenkte jeg skulle starte en egen tråd til seating. Sleng inn deres ønsker om hvor dere vil sitte hen.

Rekkene våre dukker opp på rad 10 og 11 slik som på TG06, og der er vi såpass skjermet av de første rekkene at scenelyden blir noenlunde behagelig.

Sett 'Nichotin' som seater på partyticket.net, og skriv her hvilket nick/navn dere har på PTN samt hvor/hvem dere vil sitte med. Hvis du er del av en annen gruppe kan jeg seate hele denne nær oss.



edit: Oppdaterer her sånn ca. hvordan det blir, kommer med excel-ark eller noe seinere. Vi fyller fra midten av rekka, ca. Unntaket er trønderne som sitter på kanten.


Rekke 10:
myhre
dyret
dexter
skyfex
dodecha
mith
idark
glennj
trønderbataljonen

Rekke 11:
jokkethepunk
sergeant
helk
nichotin
afen
bakkus
bakkus-sidekicks
chubby
froskenfredrik

Har flere andre på PTN også, blant annet froskenfredrik, npulz, osv., men har ikke valgt plasseringa deres enda.
Sist endret av Nichotin; 24. januar 2008 kl. 16:44.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser helst at jeg får sitte i nærheten av noen jeg har møtt før ivertfall.

Er ikke helt sikker på hvem av vifs som skal men: Deg, helk, skyfex etc hadde jo vært greit å være i nærheten av.
Og om det skulle være umulig, så no hard feelings. Jeg er vel begravd i maskina mi mesteparten av tiden alikevell :P

Dodecha som navn på PTN også, allerede satt deg som seater.
Satt deg som seater på alle de billettene du kjøpte. (Må forresten få kontonummeret ditt )
Jeg vil sitte ved sergeant! Og i nærheten av "de vanlige", folk jeg kjenner.
Edit: Oh, ja, ved siden av sergeant hadde det vært fint å plassere "Jokkethepunk"(PTN-nick).
Sist endret av elodin; 20. januar 2008 kl. 20:17.
Hey, kunne du sette meg ved siden av Trønderbataljonen? Sett meg (Glennj) ved siden av dem også setter du DJ_iDark ved siden av meg =) Adder deg som seater.
Sist endret av Glennj; 20. januar 2008 kl. 23:26.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Det ser flott ut. Regner med at det blir slik at dyret og jokkethepunk sitter bak hverandre osv. nedover?
Utsiden av Dyret, kanskje?
Ellers takler jeg å sitte stort sett overalt
Er det mulig å få plasert meg i nærheten av noen vifs jeg har møtt? Har tenkt meg på tege men vet ikke hvor mye jeg kommer til å være i skipet. Bor på hamar så den som sitter ved siden av meg får sikkert en del ekstraplass når jeg ikke er der. Har ikke helt bestemt meg hvordan ratioen tg/fest skal være i påsken, men jeg kommer ikke til å sitte på plassen min 24/7.
Skal sette deg som seater når jeg husker logonen min til ptn.
Seater du meg med Chubby?
Sist endret av froskenfredrik; 24. januar 2008 kl. 16:43.
Sitat av Skyfex
Det ser flott ut. Regner med at det blir slik at dyret og jokkethepunk sitter bak hverandre osv. nedover?
Vis hele sitatet...
Sånn det ser ut nå ja, men siden det fylles opp litt ujevnt kan jeg like greit si at vi to fast sitter ca. rett bak hverandre.
Mulighet for og plassere meg (nPulz) og (jonarnev) ilag, vi ønsker ikke sitte helt på kanten av bordene, så noe nærmere midten hadde vært kjekt.

Vi har satt deg som seater under partyticket, så dette skal være ordnet.
Nichotin: Du vet ikke tilfeldigvis hvem de Trønderbataljon folka er? For det er visst ikke noen fra min klan =/ xD
Er det slik at om jeg på mystisk vis skulle fått tak i en billett nå at jeg fortsatt kan velge sted jeg helst vil sitte, eller vil jeg da bli satt på en random plass?

Vil så gjerne ha min TG-hattrick i år, trodde jeg var opptatt, men viste seg at det var jeg ikke alikevel.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tar en bump i tråden her siden det er litt under 1 mnd igjen før TG starter.
Hvordan er ståa med seatingen? Er det noe framgang?
Ettersom jeg ble Crew i år (Security) blir det ingen standardplass for min del. Har med meg en laptop, så en del av fritiden min (08.00-23.59) kommer jeg vel til å tilbringe borte ved nFF-rekka om det skulle være en ledig stol der en plass.
Sist endret av Dyret; 21. februar 2008 kl. 10:35.
Er det planlagt noen rad enda? Blir det høyre siden i år også? (Sett mot scenen)
Jeg skulle gjerne sett at jeg havnet på en litt mer sosial plass. Kunne du plassert meg litt mer inn i rekka, Nicho? Ellers må du gå til Hamar!
frosken, evt bytter vi plass - for meg har det ikke så mye og si
Jaja, ser vel helt greit ut dette Ser frem til et nytt TG på rekka
Yes, da seates det i løpet av kvelden.
Typisk, et eller annet naut valgte meg vekk som seater, sånn at vi nå datt under de 20 som krevdes. Jaja, da skjer det straks det er mulig istedenfor. Humm, langt fra like bra oppmøte som på 2006
Sist endret av Nichotin; 2. mars 2008 kl. 00:15.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det blir da ikke et hvilehjem av den grunn!

Skal ta med fire slike i tillegg til det jeg hadde med på TG04:
http://athana.ingdal.net/uploads/115-1528_IMG.jpeg
Sitat av Chubby
frosken, evt bytter vi plass - for meg har det ikke så mye og si
Vis hele sitatet...
Hvem er du på PTN egentlig, og har du lagt meg til som seater?
Da var alle seatet.
Har du mulighet og legge ut hvordan siste oppdaterte seating liste ble?
Slenger ut nick på de som har registrert det, og som sitter på nff-rekka for øyeblikket.


Row 12, seat 57 til 48

nPulz
jonarnev
Myhre
froskenfredrik
skyfex
Aleksander Waage (nick er meg ukjent)
Dodecha
Mithrandir
DJ_iDark
Glennj


Raw 13, seat 56 til 48

Jokkethepunk
sergeant
helk
Nichotin
afen
bakkus
frubakkus
Nico
Sebastian Malerbakken (ikke registrert nick)
Sist endret av Snillorg; 3. mars 2008 kl. 12:49.
Er det mulig? Jeg har ikke hengt med her i det hele tatt. Nicho - nei. Jeg har selvfølgelig glemt å sette deg som seater. Uansett - har seatet meg "innen for rekkevidde":
Jaja, da får vi tafse på ryggen til hverandre i stedet, og spare det mest intime til hotellrommet.
Jeg som hadde gledet meg til å beinflørte og å spille CS i skje.
Sitat av Chubby
Er det mulig? Jeg har ikke hengt med her i det hele tatt. Nicho - nei. Jeg har selvfølgelig glemt å sette deg som seater. Uansett - har seatet meg "innen for rekkevidde":
Vis hele sitatet...
Eh, sett meg som seater da så kan jeg shuffle om sånn at det blir riktig.
Nicho - Done deal!
Er det forsatt igjen to plasser på nFF rekka?
Er to plasser som ikke er fylt opp på rad 13. Du får seate deg på en av dem før noen andre tar dem.
▼ ... over en uke senere ... ▼
synd jeg ikke så denne før nå, første år på tg, finner meg på rad 30!