Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2673
Vurderer å kjøpe disse: http://www.karmaloop.com/product-sam...=BTD&itemsrc=1 ettersom de er svinbillige nå. Men er de verdt 860,-? Hører mye på dance, electronica, drum'n'bass, metall og rock.

Edit: Er det en mulighet for at de kan være fake?
Sist endret av SemiColon; 23. september 2010 kl. 11:26.
kan nesten garantere deg at disse er fake da jeg har sett masse fake fra beats by Dr. Dre
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Koster 200 USD både fra Karmaloop og Appstore da. Så synes det virker litt rart. Er vel ikke USA som er hovedimportøren av fake headset?
Garanterer at de ikke er fake, da karmaloop er en veldig stor og seriøs side.
Har selv de som er hakket dyrere(studio) og er ekstremt fornøyd, spesielt bassen er veldig bra.
Til den prisen der hadde jeg ikke tenkt meg om ett sekund, løp og kjøp.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av danseku Vis innlegg
Garanterer at de ikke er fake, da karmaloop er en veldig stor og seriøs side.
Har selv de som er hakket dyrere(studio) og er ekstremt fornøyd, spesielt bassen er veldig bra.
Til den prisen der hadde jeg ikke tenkt meg om ett sekund, løp og kjøp.
Vis hele sitatet...
Word, Karmaloop er pretty legit.

Har lyst på et par selv, studio that is
Problemet med disse er vel at de lekker veldig mye lyd? Har ikke et par selv, har bare testet en kompis sine, så vet ikke om det gjelder for alle modeller. Dog er det fantastisk lyd i de.
Ser ingen grunn til at de der skal være fake nei. Det er tross alt snakk om Beats by Dre, Solo. Disse kan du bestille på norsk nettbutikk til under 1300,- Så at man får de til en del lappere mindre fra en utenlandsk nettbutikk er da ikke spesielt utrolig. Tross alt dollar det er snakk om og, som er forholdsvis lavt kurset for øyeblikket.
Hvorvidt de er verdt pengene eller ikke kommer vell mye ann på dine egne preferanser. Sjekk rundt etter tester på de da vel? :-)
om de koster under 1300 her hjemme og han skal betale 200$ + evt frakt og toll så blir jo det billigere og kjøpe her på berget da jo.


betaler man 200$ med paypal idag blir det over 6.3 kroner for en dollar 200*6,3=1263+ evt frakt og moms.
hvor får du 860 kroner fra trådstarter?
Sist endret av svirrevapp; 28. oktober 2010 kl. 23:50.
Husker når de kom ut, så kostet dem 2.500kr, men gud, hadde jeg vist at de har gått så mye i pris, så hadde jeg kjøpt dem for lenge siden.


Edit: Ahh, så akk nå at det er ikke ''studio'' beklager.
Sist endret av Dr.Feelgood; 28. oktober 2010 kl. 23:57.
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
om de koster under 1300 her hjemme og han skal betale 200$ + evt frakt og toll så blir jo det billigere og kjøpe her på berget da jo.


betaler man 200$ med paypal idag blir det over 6.3 kroner for en dollar 200*6,3=1263+ evt frakt og moms.
hvor får du 860 kroner fra trådstarter?
Vis hele sitatet...
Ehmm, nå er det mulig jeg var litt rask på labben her og beklager dette. Skylder på j*vla prisjakt.no. Feilmerking..

De er nok da litt dyrere her til lands. Men alikevel, dette er ikke snakk om den høyeste modellen hos Beats by Dre. Det er jo ikke uvanlig at ting fort kan gå ned til halv pris ved bestilling fra u s of a..

Mener det skal være ca. 1600-1700 her på berget. Og 200 usd blir vel ca 1180 (uten noe "vekslingsgebyr). Frakt må man vel regne med fra begge sider siden det er snakk om nettpriser her.
Sist endret av Brimstone; 29. oktober 2010 kl. 00:01. Grunn: Tillegg
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Edit: Ahh, så akk nå at det er ikke ''studio'' beklager.
Vis hele sitatet...

studio kkoster jo "bare"1800+ frakt og toll/moms og da slipper man disse on ear greiene som kan bli slitsomme og ha på over lengre tid
Sorry for litt offtopic, men:
Vurder Beyerdynamic DT770 Pro (finnes i 32, 80 og 250 ohms versjoner) .
Ligger til ca. 1500 på norsk nettbutikk, og skal som jeg har forstått det være bedre i lyden enn Studio-versjonen av Beats by Dre.
Ikke akkurat ett typisk bærbar headsett, men utrolig bra lyd synes jeg. Og går faktisk ann å drive med mobilt utstyr om man ikke velger 250 ohm versjonen.

Jeg har dem selv, og har hatt de i over ett år nå.

Er man typen som ikke liker headsett med litt "gain" i bassområdet så er de kanskje ikke de rette, men mange synes dette bare er en fordel Lukket er de også, sånn at man ikke plager de rundt seg like mye :-P
Sist endret av Brimstone; 29. oktober 2010 kl. 00:09.
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Har nå fått Beats headsettet mitt og det ble 900,- totalt med frakt og moms. Fantastisk lyd, ganske så lydtette, fantastisk bass og god lydkvalitet. Er ikke så verst å ha på seg heller. Funker helt fint til alt, jeg har prøvd de mest med dance og metall.
Sist endret av SemiColon; 2. november 2010 kl. 21:35.
Husk at du må betale toll og moms(25%) for varer med verdi over 200kr som ikke er merket som gaver(hvis den er merket som gave er grensen 1000kr).

Haha, leste ikke det siste, nice. Men kosta ikke headsettet mer enn 900kr?
Sist endret av wareye; 5. november 2010 kl. 00:23.
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av wareye Vis innlegg
Husk at du må betale toll og moms(25%) for varer med verdi over 200kr som ikke er merket som gaver(hvis den er merket som gave er grensen 1000kr).

Haha, leste ikke det siste, nice. Men kosta ikke headsettet mer enn 900kr?
Vis hele sitatet...
Endte på det totalt med alle avgifter osv, men jeg brukte rabattkupong, billigere frakt og i tillegg var de 50% billigere.