Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 660
Har nå prøvd freeroam på red redemption i tilsammen 6 timer, har ALDRI sett en annen spiller. Spillet er jo ikke så forbanna kjedelig at jeg tror jeg er den eneste i hele verden som spiller free roam?

Noen som vet hva som er feil?
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Kan være jeg tar helt feil. men er en ikke nødt til å invitere spillere inn på sin egen free roam. Slik var det vertfall i gta 4, som bruker same opplegg som red dead redemption
Det er som regel masse spiller i freeroamen, total 18 spillere. Men kartet er så veldig stort så det er sjelden du støter på noen om mindre du ikke oppsøker de andre spillerne.
Gabsterino's Avatar
Trådstarter
Synes å huske at i siste gta så gikk jeg bare inn i free roam og knerta folk overalt?
Du kan jo se på kartet om det er andre spillere inne på serveren. Vist det ikke er andre spillere på den serveren du er på så er det bare å prøve å joine på nytt helt til du kommer inn på en med andre folk.

Vet ikke helt om det har endra seg siden det har kommet en free roam update!