Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2278
Hei.

Jeg har nettop fått meg en MacBook pro og har problemer med nedlastningen av torrent filer.
Jeg begynte å laste ned fra uTorrent, det funket fint i starten men så sluttet den å virke og den vil ikke laste ned mer, så prøvde jeg BitTorrent, det samme skjedde der.

Noen som vet hva som kan være gale?
Definer 'vil ikke laste ned mer'? Er det kanskje problemer med router, istede for torrent-klient?
Trådstarter
Den stopper bare opp og laste ned, så jeg tror ikke det kan være torrent trackeren sin feil ja!

Jeg er litt noob, så, hva mener du med Router?
Prøv heller med transmission. har alltid funket fjell til meg!






Sitat av BigD Vis innlegg
Hei.


Jeg har nettop fått meg en MacBook pro og har problemer med nedlastningen av torrent filer.
Jeg begynte å laste ned fra uTorrent, det funket fint i starten men så sluttet den å virke og den vil ikke laste ned mer, så prøvde jeg BitTorrent, det samme skjedde der.

Noen som vet hva som kan være gale?
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Sitat av whoopz Vis innlegg
Prøv heller med transmission. har alltid funket fjell til meg!
Vis hele sitatet...
hva er transmission og hvordan får jeg det til?
Sitat av BigD Vis innlegg
hva er transmission og hvordan får jeg det til?
Vis hele sitatet...
Det er jo vanlig at torrenter "stopper å laste ned" hvis ikke det finnes seeds. prøv en annen torrent, eller se om det står noen tall under "seeds". hvis ikke det står noen, så får man ikke lastet ned.
Sist endret av Atec; 19. mai 2009 kl. 23:21.
Det er mange ting som kan være feil. Har skrevet ned noen ting som kanskje kan få fart på saker og ting.

1)
Last ned og installer Transmission som er en stabil, rask og enkel torrent-klient.

2)
Sjekk du om porten du bruker i Transmission er åpen i routeren.
Du finner valgt port i Transmission ved å klikke på Transmission --> Preferences --> Network.

Forklaring på hvordan du åpner porten(e) i akkurat din router, på PortForward

3)
Legg merke til om det er noen tall i feltet som heter "Downloading from..."

Er det ingen tall der, og torrent-en ikke går fremover, er torrent-en sannsynligvis "død". Det vil si at ingen deler den lenger.

4)
Prøv en annen torrent.

Lykke til!
Sist endret av Svoldal; 21. mai 2009 kl. 13:21. Grunn: Feil URL