Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 766
Hei!

har nettop instalert CS 1.6 på Mac Osx via CrossOver...det starter helt fint men når jeg skal spille lagger det noe sinnsykt! Har over 4000 ping...! Det gjør det både når jeg spiller via LAN og når jeg skal spille alene!

Any Ideas?
Jævlig dårlig Mac?
Fukka options i CrossOver?
Jævlig dårlig drittlinje?
Jævlig dårlig drittserver?


Du gir oss veldig lite og gå på her.

Mente ikke og virke frekk, men hva er oppløsningen satt til? Rendering? er det Software eller Directx? (Burde vel stå på Software)
Sist endret av MagicalTrevor; 11. desember 2009 kl. 18:33.
CrapOver? Går det ikke å kompilere CS for Mac?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Hvorfor prøver du ikke bootcamp?
personlig syntes jeg det er mye bedre, for da slipper du crossover tull og styr osv..
Hurm... går helt fint her!

CrossOver Games 7.1.1 + CSS + Macbook Pro Test

Og det er med en ELDRE versjon av CrossOver Games... jeg bruker crossover games 8 nå, og det går knirkefritt...
Til opplysning har jeg en macbook pro, 2,2 Ghz med 2 GB ram, og et "GeForce 8600M GT" skjermkort med 128 MB minne...

Enda kjører Counter Strike Source uten problemer.

[EDIT:] Glemte å nevne at i videoen laster ned/opp torrents med ca. 100 Kb hver vei... (se docken)
Sist endret av Turbolego; 11. desember 2009 kl. 20:05.