Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 3787
Heisann!

Slipknot stjernen - Paul Grey ble funnet død 24. Mai.

Det er jo ikke den eneste stjernen som har gått bort. Jeg kan jo nevne Brittany Murphy, og hennes ektemann, Anna Nicole Smith osv osv..

Hvorfor dør Hollywood-stjerner, og sangere så "unge"?
Overdose?
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
Har ikke funnet noen grunn ennå på dødsfallet hans. Triste saker
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Nei, ikke enda, men jeg synes alle kjendiser dør så alfor tidlig.

Utrolig triste saker det med Paul Grey. Hører selv på Slipknot, og blir ikke det samme uten han. Blir nok Slipknot i hele dag, og mimring.
Det er ikke direkte uvanlig at unge mennesker dør - og kjendiser vil pga. at de er kjendiser få mye omtale om døden sin uten at det behøver si at de er mer utsatt. Du må ha bedre grunnlag for å si noe om denne gruppen en avisoverskrifter om en liten håndfull.
Sist endret av Kinseek; 25. mai 2010 kl. 09:54.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Han heter Paul Gray.
Synes det er veldig synd, har ikke sett slipknot live enda :/
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av RydEN Vis innlegg
Han heter Paul Gray.
Synes det er veldig synd, har ikke sett slipknot live enda :/
Vis hele sitatet...
Så såklart heter han det.

Har ikke sett dem live enda jeg heller. "/
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av Herr Hemulen Vis innlegg
Så såklart heter han det.

Har ikke sett dem live enda jeg heller. "/
Vis hele sitatet...
Hvorfor skriver du Paul Grey da
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av RydEN Vis innlegg
Hvorfor skriver du Paul Grey da
Vis hele sitatet...
Fordi det er skrevet feil?
synes det var jævelig trist, har lest at Gray har hatt drug problemer før men at han hadde vært clean noen år nå....men han har vell ikke levd den roligste og sunneste livs stilen på grunn av det.

RIP Paul Gray.
Sitat av Herr Hemulen Vis innlegg
Blir nok Slipknot i hele dag, og mimring.
Vis hele sitatet...
Veldig trist. Blir nok Slipknot i hele dag på meg også
Slipknot var favorittbandet mitt siden jeg var 12-14/15 år. Liker de dog ikke nå lenger. Men må nok fyre opp litt etterpå
Hørte det netopp... Først Dio og så Gray
Hvem er neste?
Husker han laga show på hovefestivalen ja!
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jani_ Vis innlegg
Husker han laga show på hovefestivalen ja!
Vis hele sitatet...
Så nettopp videon på VGTV, faktisk!
Bjørner kabler i skogen, og mennesker dør hver dag. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor man skal lage så mye oppstyr over at mennesker med en livlig og utagerende livsstil tar på seg tredress, det er ingenting sjokkerende overhodet i mine øyne.
Sitat av Lunicks Vis innlegg
Bjørner kabler i skogen, og mennesker dør hver dag. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor man skal lage så mye oppstyr over at mennesker med en livlig og utagerende livsstil tar på seg tredress, det er ingenting sjokkerende overhodet i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Er offtipic nå, men for faen, folk er da forskjellige? Liker vi musikken hans må vi vel få lov til å hedre han som den artisten han var og faktisk få muligheten til å få det ut.

Håper for guds skyld du vil gi dine foreldre en ordentlig begravelse da de dør, og ikke bare si at folk dør hver dag så er ikke noe å lage oppstyr av
jeg var blodfan for 6 år siden, men hører ikke no særlig på de nå lenger siden musikksmaken min har endret seg ganske siden da, men syns dette er litt trist ja.. så slipknot to ganger i 2004 (quart og i oslo spektrum) og senest ifjor sommer på roskilde faktisk.
Trist, men fint på samme gang.

Akkurat på samme måte som at jeg er glad for at John Bonham døde og markerte slutten på Led Zeppelin, håper jeg dette kan markere slutten på Slipknot. Artister har en tendens til å bli gamle og gjøre skam på de storheter de har gjort i sin ungdom. En skamfull plett på Alice Coopers rulleblad er hans planer, jeg vet ikke om det ble fullført, om eget realityshow for eksempel. Ett annet er Ozzy sin gjennomførelse med akkurat det samme...

Og ikke bare det, den musikalske kvaliteten hos de gamle verdsatte stjernene kan i visse sjeldne tilfeller være gode, men som regel blir det flaut å høre på i lengden. La de heller leve som ikoner til evig tid, ikoner som har gitt oss den musikken som vi kan høre på med åpen munn i evig beundring. Heller det enn å se de 20år senere, rynkete med fjollete utsagn på tv og elendige plater i salg.

RIP, en verdig avslutning for en metall-stjerne.
Sitat av rettimagen Vis innlegg
Er offtipic nå, men for faen, folk er da forskjellige? Liker vi musikken hans må vi vel få lov til å hedre han som den artisten han var og faktisk få muligheten til å få det ut.

Håper for guds skyld du vil gi dine foreldre en ordentlig begravelse da de dør, og ikke bare si at folk dør hver dag så er ikke noe å lage oppstyr av
Vis hele sitatet...
Kunne sverge trådstarter lurte på hvorfor musikere og "stjerner" døde unge. Åh, vent. Det var nettopp det han gjorde.
Sitat av apx500 Vis innlegg
Artister har en tendens til å bli gamle og gjøre skam på de storheter de har gjort i sin ungdom.
Vis hele sitatet...
Et godt eksempel er Guns N' Roses. Favorittbandet mitt, men skal ikke på konserten i år, bortkastet å se på en vokalist med kols og to "liksom-rockere".
Sitat av Herr Hemulen Vis innlegg
Heisann!

Slipknot stjernen - Paul Grey ble funnet død 24. Mai.

Det er jo ikke den eneste stjernen som har gått bort. Jeg kan jo nevne Brittany Murphy, og hennes ektemann, Anna Nicole Smith osv osv..

Hvorfor dør Hollywood-stjerner, og sangere så "unge"?
Overdose?
Vis hele sitatet...
"In June 2003, Gray crashed his car into another vehicle. After police were called to the scene and searched his car, Gray was arrested for possession of cocaine, marijuana, drug paraphernalia, and failure to obey a traffic signal.[1][2] He was sentenced to one year of informal probation." - Wikipedia

Hvis det var slike hobbyer han praktiserte på sin fritid, så skal vi nok ikke se vekk fra at hans død kan være relatert til dop.

Jeg forutser en dominoeffekt som følger av Paul sin død. Emo'er som er allerede er triste, får rede på at deres emo-ikon ikke lenger er i besittelse av puls. Oioioi.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Blir nok mimring resten av dagen, iallefall. Virkelig trist. Var blodfan før. Hører fortsatt på de nå og da.

RIP Paul Gray
-_R.I.P_- Paul Gray

Pulse of the maggots før faen!
Sist endret av mörk; 26. mai 2010 kl. 00:57.
Kokain, kokain, kokain.
Brittany Murphy, og hennes ektemann, Anna Nicole Smith osv osv..

Hvorfor dør Hollywood-stjerner, og sangere så "unge"?
Overdose?
Vis hele sitatet...
Var Anna Nicole Smith ektemannen til Brittany Murphy?

Ja, det skrives Paul Gray. Veldig trist, men jeg fikk heldigvis sett de live 2 ganger før han døde.

Rest In Peace.
Sist endret av OnkelBlå; 26. mai 2010 kl. 09:44.
Neutral Good
Mith's Avatar
Det virker skikkelig ekte og trist når norsk ungdom uttrykker følelser på engelsk.

ilu <3<3<3<3
Sist endret av Mith; 26. mai 2010 kl. 10:03.
Hvil i Fred da. Fornøyd?
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
Sitat av Magnuszor Vis innlegg
Jeg forutser en dominoeffekt som følger av Paul sin død. Emo'er som er allerede er triste, får rede på at deres emo-ikon ikke lenger er i besittelse av puls. Oioioi.
Vis hele sitatet...
Emo-ikon? Det var bare dårlig å si. At sortkledde hører på slipknot, og verdsetter god musikk gjør han ikke til noe emo-ikon.
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Hvil i Fred da. Fornøyd?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er da ikke vanlig praksis å si "hvil i fred" i Norge. Det er kanskje vanlig i kirka, av presten, og kanskje på en krans fra de aller nærmeste.
Når noen dør så er det vanligvis de pårørende man tenker mest på og derfor er vanlig kutyme å kondolere. At den avdøde skal få evig fred sier seg selv, han er jo død.

Men jeg skal ikke legge meg for mye opp i hvordan dere "sørger" på nettet og hvor hyklersk jeg mener denne formen for "sorg" er.
Sist endret av Mith; 26. mai 2010 kl. 10:17.
Sitat av Jani_ Vis innlegg
Husker han laga show på hovefestivalen ja!
Vis hele sitatet...
glad jeg fikk med meg det!
Sitat av webBIZ Vis innlegg
Emo-ikon? Det var bare dårlig å si. At sortkledde hører på slipknot, og verdsetter god musikk gjør han ikke til noe emo-ikon.
Vis hele sitatet...
At du er en grisehappy sortkledd som hører på god musikk, fjerner ikke det faktum at mange emo'er idealiserer han. Her er det du som er unntaket, ikke regelen.
Sitat av sky_king Vis innlegg
Hørte det netopp... Først Dio og så Gray
Hvem er neste?
Vis hele sitatet...
Først The Rev, så Dio, så Gray.

Jeg så dem før de ble "commercial". Jeg likte aldri nye Slipknot like bra som det gamle.
Sist endret av Husemann; 26. mai 2010 kl. 12:01.
Husker han laga show på hovefestivalen ja!
Sitat av RydEN Vis innlegg
Hvorfor skriver du Paul Grey da
Vis hele sitatet...
at du virkelig tar deg tid til å bli opphengt i en skriveleif.
Sitat av imba Vis innlegg
at du virkelig tar deg tid til å bli opphengt i en skriveleif.
Vis hele sitatet...
Du skrev skrivefeil leif xD

OT:
Trist, siden det var dette bandet som dro meg inn i metall-verdenen. Jeg har ikke hørt så mye på dem i det siste, men går da en sang i ny og ne.

Men dette betyr vel ikke at bandet oppløses? Jeg skulle gjerne sett dem live en gang.
Sist endret av Eplekjekk; 26. mai 2010 kl. 12:48.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av imba Vis innlegg
at du virkelig tar deg tid til å bli opphengt i en skriveleif.
Vis hele sitatet...
Får bare et inntrykk av at den som skriver det feil faktisk ikke var så veldig stor fan
Sitat av Mith Vis innlegg
Nei. Det er da ikke vanlig praksis å si "hvil i fred" i Norge. Det er kanskje vanlig i kirka, av presten, og kanskje på en krans fra de aller nærmeste.
Når noen dør så er det vanligvis de pårørende man tenker mest på og derfor er vanlig kutyme å kondolere. At den avdøde skal få evig fred sier seg selv, han er jo død.

Men jeg skal ikke legge meg for mye opp i hvordan dere "sørger" på nettet og hvor hyklersk jeg mener denne formen for "sorg" er.
Vis hele sitatet...
Håper familien til Paul Gray har det fint, samt vennene hans og medlemmene i SlipKnoT. Måtte de få en lysere tid forran seg etter tiden har gått.
Sist endret av OnkelBlå; 26. mai 2010 kl. 16:49.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Var Anna Nicole Smith ektemannen til Brittany Murphy?

Ja, det skrives Paul Gray. Veldig trist, men jeg fikk heldigvis sett de live 2 ganger før han døde.

Rest In Peace.
Vis hele sitatet...

Nei, men Brittany Murphys ektemann døde noen få dager før jeg lagde denne tråden, men husket ikke navnet hans når jeg lagde tråden.
Er Paul han med grisemaske på gitar/bass?

Anyways: RIP
Han hadde grise maske.
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/26551115/Paul+Gray+43.jpg

det er den siste masken han brukte...
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Største tapet i år må være Ronnie James Dio... R.I.P
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Største tapet i år må være Ronnie James Dio... R.I.P
Vis hele sitatet...
ikke enig.
han er en utadert gammel mann, selvom det er trist, så synes jeg Paul sin død var ett større tap!
ung som han var å..
Noen kjendiser må da dø "unge" dem og. Folk dør hele tiden, men vi hører ikke om dem som ikke har stjernestatus.
Noen som vet noe om hva obduksjonen sier?
Trist. Veldig trist.
Jeg hadde sjangs til å se de på roskilde 04, men jeg lå full på campen og fikk egentlig ikke med meg at de spilte før det var for sent.
Rundt 09/10 er det utrolig mange kjendiser/artister som har dødd :/.. Dio, MJ.
Slipknot as...

Alltid kjedelig når en eller annen kjendisfigur dør tidlig men han har nok mest sansynlig seg selv å takke..

Forøvrig synes jeg det er rart at alle mine venner som elska slipknot fra de var 12-19 år gamle nå ikke tåler musikken demmes lengre.. ikke engang de gamle "schalgerne" ...
Kan nok ha noe med at det plustelig er populært å stemple alt som "fjortismusikk". Så fort folk hører noe slikt om et band så bare er bandet plutselig ikke bra lenger. Tåpelig i grunn...