Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 863
Heisann! Jeg vil egentlig først bare si at jeg ikke kan noe særlig om fotografering, og har akkurat begynt å testet litt med fotografering ute.

Jeg tok et bilde i dag, som jeg gjerne vil ha kritikk på. Vil ikke høre at det bare er dårlig men en skikkelig grunn. Hva ville du ha gjort annerledes? Vinkel, innstillinger osv.

Bilde kan du finne her:

http://i40.tinypic.com/acwid.png


Så at det ble veldig stort, kunne jeg croppet en del uten at det hadde ødelagt bilde?
Himmelen er jo veldig overeksponert da, så det er vel noe du kan ha ordnet på ett eller annet vis?
Gå samme sted når det er litt mørkere så får vi se hvordan det blir med lang lukkertid og slørete vann
Støtter den siste der, kunne vært fint med en mann i frakk som sykler over brua også ^^
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Er enig i det dere sier, spørs om jeg tar meg en tur en annen gang ja Er enig i at himmelen ble for lys.
Det eneste jeg syntes var kult med bildet var at steinformasjonen i bunnen ser ut som spøkelseskladden. Det var jo litt tøft.