Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 23694
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Da fikk jeg omsider tatt bildet, måtte vente til naboen ikke satt i hagen lengre... for ja.. tror hun ville begynt å lure:


Trykk for større versjon
Vis hele sitatet...
MALER DU THORLLO?!
koslig!
mitt bilde ble rask og dårlig:
https://imma.gr/18862
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Takker for kommentarer, morosomt å se at folk likte det! Hva annet skal man finne på en lørdags ettermiddag!?

drittsekken: For det meste Street Art, men ganske ny i miljøet.

Waver; konkurransen er ikke over enda og det er mange flotte premier og forsatt over et døgn til fristen er ute!

Oppfordrer som flere andre i tråden her, at folk til å forsette å komme med bidrag!! Alltid morsomt å se hva for noe kreativt andre folk på forumet kommer med!!
Kom igjen..
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
streetart med tectyl og burner?! da er det hardcore street art...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av drittsekken Vis innlegg
streetart med tectyl og burner?! da er det hardcore street art...
Vis hele sitatet...
Som sakt "for det meste", men nei.. de er ikke bra til f.eks. stensiler som jeg leker meg mest med. De er litt for overkill for meg, men fikk de med i en pakke-pris av en kompis. Og sier da ikke neitakk til å ha litt større utvalg av merker jeg kan prøve meg frem med..
Som det er både med kjemi og pyroteknikk (og konkurranser på nFF ^^) liker jeg å eksperimentere litt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew

Human position refers to a position of a human body.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pose
Sitat av Catnip Vis innlegg
Er pupper lov? Jeg tilbringer mine sommerdager i Brillelandskjorte, men skal klare å få til en liten nipple-slip på bakrommet om det gjør at jeg vinner! Dere aner ikke hvor langt jeg er villig til å gå!
Vis hele sitatet...
Im still waiting..
Dette bildet inneholder desverre ikke en lapp med nick på, men grunnet de fysiske utfordringene forbundet med å bli om til en busk var det vanskelig å holde en på bildet. Her er i hvert fall et bilde av sommerlunicks i Bergen.

http://bildr.no/view/700441
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Mindre prat, mer bilder.
På forhånd takk!
Sitat av Cadex Vis innlegg
Mindre prat, mer bilder.
På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
Ser ikke poenget med fler bilder når contesten ble avsluttet i går 23.59.
Hvis ikke fristen ble utsatt igjen da
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Contest avsluttet.

Ny vri i år: Vi i dommerpanelet plukker ut de 10 beste bidragene, lager så en vote slik at forumets brukere kan få kåre vinneren i en vote som går over 48 timer.

Voten dukker opp iløpet av dagen.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=163991

Avstemning om vinneren
Må si jeg synes vote var en god idè. Ikke det at jeg ikke stoler på dommerpanelet da.. (ro, ro, ro )
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg som hadde satset alt på smisking med dommerpanelet. Råttent gjort!
Sist endret av Jonta; 23. august 2010 kl. 16:22.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Dommerpanelet konkluderte med at medlemmene kunne få avgjøre denne gangen, særlig da dommerpanelet som vanlig er inhabile og det faktisk var "håndfaste premier" med i denne runden.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Jaja, da er pose-contesten over, resultatlisten er som følger:

Thoryllo er en klar vinner og får 1 år pro webhotell med gratis .com/.net/.org-domene.
RandomiZed kommer på andre og får 1 år standard webhotell med gratis .com/.net/.org-domene.
GothQueen tar tredjeplassen og får 1 år mini webhotell med gratis .com/.net/.org-domene.

Alle vinnere av webhotell tar kontakt med Forconin (meg) via PM eller msg på irc for å få utlevert sin premie.

Lunicks får trøstepremien (Magisk) for ekstremt fin og buskete kropp.

Gratulerer alle sammen Finner på bedre premier til neste contest (sometime in 2011?).
Can't wait for next one
Skal jammen dra på da, skal gjøre det bedre en Thoryllo
Sitat av moret Vis innlegg
Can't wait for next one
Skal jammen dra på da, skal gjøre det bedre en Thoryllo
Vis hele sitatet...
Tror jeg må få med meg et fly, en bygning og dopapir for hodet..
Skal faenmed vinne posecontesten neste gang!:P
Jeg stemmer for en jule-konkurranse..
Kan bli spennende!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg stemmer for en jule-konkurranse..
Kan bli spennende!
Vis hele sitatet...
Er ikke umulig at det blir en ny pose-contest rundt juletider

Skal se om jeg ikke kan klare å rote frem noen artige premier.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Wee!
Lenge leve galskap og total randomnes!!
Håper at min seier også fører til at flere har lyst til å dra sitt bildet enda lenger neste gang! Vet at det finnes mye kreativitet her, få det ut!!
Og gratulerer til de andre vinneren, håper du får en koselig stund med Magisk, Lunicks!

Jule-konkurranse (til jul) høres veldig artig ut, mye artig man kan finne på da!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Blir det noe ny konkuranse eller? Mye bra bilder, spesielt Thoryllo
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne fordi jeg definitivt vil se noe lignende igjen .

Over et år siden sist nå.