Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 8073
keeva, Taurean: dere vet det er skattepengene våre han for av denne erstatningen, og de falske papirene fra lege koster oss i form av offentlige helsetjenester?
Han sliter ikke med angst, og treger derfor selvsagt ikke papirer på angst fra en lege! vi betaler nok i skatt allerede synes jeg, men om dere er gira på å sende mer av deres penger avgårde, hvorfor kan ikke dere evt sende over litt på nettbanken? så slipper vi andre som ikke føler for det å betale for det.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
"God natt, er Ali Mustaffa her?"

"Jeg kjenner ingen ved navn Ali Mustaffa. Hva gjelder dette?"

"Er Ali Mustaffa her?"

"Hvem I faen er Ali Mustaffa? Er du faen meg klar over at klokka er fire om natta???"

"Er Ali Mustaffa her?"

"Jeg ringer politiet og melder om ordensforstyrrelse o.l.!!!"

"Å nei, det kan du ikke gjøre, dette er politiet..."

"Visst faen kan jeg det, er vell ingen som vil stå i fem minutter å rope etter en Ali Mustaffa uten å identifisere seg som politi..."
Sitat av Datapakx25 Vis innlegg
Hei har et vilt kamera som jeg tilfeldig satte borte i en krok på hytta mi. for
og eventuelt fange opp noe mistenklig.

Satte den på 10 sekunder da det er over 40 irled som lyser litt opp i mørket
og den fanget opp denne snutten. døra er dirka opp låst igjen og dette er ikke innbruds tyver.

http://youtu.be/JNzR1DEZ9dw

Hva er dette politi ?
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve å stikke ned til det lokale politikammeret og anmelde for inbrudd eller stikke til lokalavisen og få lagd en sak utav det sånn at politiet blir bedt om å kommentere det
Dette minner meg om en lignende sak der ansatte på en bensinstasjon skulle trene på hva de skulle gjøre hvis de ble ranet. En politiman med finlandshette og pistol skulle "rane" bensinstasjonen og true de ansatte med pistol. De ansatte visste når han kom osv.

Men politimannen ranet isteden bensinstasjonen over gata. De ansatte ble selfølgelig livredde, men politimannen oppdaget fort at det hadde skjedd en feil. Det var opperasjonslederen som sendte ham til feil bensinstasjon. En av de morsommere sakene jeg har lest
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Slike ting skjer innimellom og det er ganske surt for dem det rammes, men ikke hat politiet av den grunn.
De er tross alt bare mennesker de også.

Uansett er døra en selvfølge at blir erstattes. Videre erstatning for ''tort og svie'' kan du jo prøve deg på, men ville ikke ha mast og laget et lite helvette om de ikke vil gi noe på akkurat det punktet.
Noe i samme dur hente med meg.

(Narko rassia i feil leilighet)

Satt en gjeng å kikket på Fast and furious i studentleiligheten min(høy lyd)
Stod noen å banket å ropte på døra, endte opp med at vi bare satt opp lyden.

plutselig så spratt døra opp, dem brukte en sånn stål rambukk, så døra var jo mest pinneved.
Vi satt der med veldig lange tryner.

Dem beklaget seg, og lovte ny dør. (Var satt opp før jeg reiste på skolen dagen etter)

Legge til at vi var en gjeng bygdehuer som hadde så knapt sett politi folk med fullt utstyr, uten om på tv da så klart

Blei en fin snakkis det
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Dette minner meg om en lignende sak der ansatte på en bensinstasjon skulle trene på hva de skulle gjøre hvis de ble ranet. En politiman med finlandshette og pistol skulle "rane" bensinstasjonen og true de ansatte med pistol. De ansatte visste når han kom osv.

Men politimannen ranet isteden bensinstasjonen over gata. De ansatte ble selfølgelig livredde, men politimannen oppdaget fort at det hadde skjedd en feil. Det var opperasjonslederen som sendte ham til feil bensinstasjon. En av de morsommere sakene jeg har lest
Vis hele sitatet...
Dette var nok ikke politiet - men et innleid selskap som spesialiserer seg på ranstrening. Politiet har nok ikke ressurser til å løpe rundt å late som de raner steder.

Link til saken forresten: http://www.altaposten.no/lokalt/nyhe...icle314510.ece