Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 679
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holder på å klikker, har stått på 10mg Abilify i 2 uker, jeg har endelig energi, trener hver dag, går tur, fokusert og våken. Men har ikke impuls kontroll og beina mine er syk rastløse, klarer ikke å sitte i ro, må gjøre noe HELE tiden å det er jævlig. Før lå jeg bare i senga så dette er jo topp, men bivirkningene er tortur for føttene.Medisinen skaper Akathisia i kroppen, noen som har ooplevd det? Helt jævlig med ellers føler jeg meg super, syk trang til å bruke penger plutselig ,tok meg lån for å kjøpe diverse sarv jeg ikke trenger, så nå er økonomien fucked up. Noen som har opplevd dette på Abilify? Hjelp. Jeg kan ikke stoppe uten å snakke med psykologen, men vurderer å serriøst stoppe. Prøvde medisinen før men stoppet flere ganger, men nå lovte jeg dem å prøve pga psykose symptoner som jeg er helt uenig i. Ja, tankene mine er fokusert og rasjonelle men ellers pedal to the metal retarda bivirkning.

Akathisia heter det.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei, jeg håper din situasjon har endret seg nå etter 4 år. jeg begynte akkurat på Abilify så jeg blar igjennom for å se hva andre sier om den og denne tråden gjør meg trist fordi jeg føler litt av det samme. Jeg hadde mye energi før pillene mens nå har jeg mindre men den uroen er der fortsatt så jeg sitter og bare har det vondt mens jeg ikke får sluppet ut alt denne energien fra kroppen.