Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 4194
Har hørt at det er en artist som var så dritt lei av å være artist og så populær at hun faket sin død. Et par år senere savnet hun å være i søkelyset og kom derfor ut igjen og sa sånn: "Hei, nei eg bare køddet, eg døde ikkje altså, eg bare faket" Da tenkte jeg på hvor sansynlig det er at Kurt Cobain har gjort det samme. Han har sikkert kjøpt et nytt fjes og begynt å jobbe i en butikk eller noe. Nothing fancy. Er sikkert mange andre artister som kan ha gjort det samme.

Tenk hva som hadde skjedd hvis Kurt hadde komt tilbake og sagt sånn: "Nei eg bare køddet, det va så stress så eg faket min død, kjøpte nytt ansikt og ny identitet og fikk en jobb på wal- mart" Det hadde jo blitt katastrofe samtidig som mange fans hade klikket på et eller annet vis. Altså hvis han har gjort dette vil han aldri komme fram igjen fordi han vet at folk kommer til å klikke på han og han vil sansynligvis bli drept. Men det sier jo uansett en del om hvordan det er å være stjerne i U.S.A
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Vert samme diskusjon oppe om 2Pac, men kom fram til at det var usannsynlig.
Sikkert masse facts som tyder på at han lever og mange på at han er død, evig diskusjon
Slapp av, det var El Duche som drepte han på oppdrag fra frøken Love og han ble mystisk nok påkjørt og drept av et tog et par uker etter han tok knekken på Kurt.
Sitat av KingPin
Slapp av, det var El Duche som drepte han på oppdrag fra frøken Love og han ble mystisk nok påkjørt og drept av et tog et par uker etter han tok knekken på Kurt.
Vis hele sitatet...
Huff da er visst bare jeg som ikke følger med. Men sikker på at det ikke bare var noen gale fans som trodde det var han og bindte fast til togsporene da? Og hvorfor gjorde han dette egentlig. Hvorfor har ikke Love blitt drept da? DEt er jo hun som er satanen. Hun har jo til og med saksøkt Dave Grohl men paranoide tanker.

It is rumored that Courtney love did Hire El Duce to kill Kurt for $50,000. El Duce did come out to the public and say that she did. He said that Courtney told him to make it look like a suicide. Weather it happened, we may never know. El Duce was killed by a train shortly after he told the public that courtney tried to hire him to kill Kurt.

Fikk Courtny en annen mann til å drepe duche?
Hun er ikke helt god vet du. Fikk vel en eller annen til å drepe han, ja. Har ikke snakket med henne om det så er ikke helt sikker
Jeg lurte på det samme, så jeg kjøpte meg "Kurt & Courtney" som er en dokumentar om Kurt og hans liv / død. Det skal sies at dokumentaren er hemskt dårlig - men de har iallfall intervjuet El Duce..
Har vært en lik rundt Elvis også
http://www.elvissightingbulletinboard.com/
Sist endret av C.Hendrix085; 26. juni 2007 kl. 13:29.
Genial diskusjon, hørt det samme om mange andre artister, men det er vell tupac jeg har hørt det mest om. Fikk også høre at jim morrison faket sin egen død! Enormt, jeg er lidenskapelig doors fan.
Men uansett, hvem er El Duce ? aldri hørt om skapningen..
Curt var en utrolig musiker. Men han er slokna. Get over it. Det gjelder forøvrig; Elvis og 2pac og.

Triste saker.
El duce het egentlig Eldon Hoke. Han var visst en metal/punker som spillte trommer og sang.

http://en.wikipedia.org/wiki/El_Duce

http://www.myspace.com/elduce666

Kurt hadde en god stemme. Han hadde ikke noe med sangene å gjøre.
pac er død
Biggie er død
Elvis er død
Kurt Cobain

Let it go, dette blir ikke annet enn "fjortis håp" og "det er kult å "ha bevis" for at han lever" diskutering.

de er bortevekk, la oss heller kose oss med musikken å ikke gå rundt å gjøre oss til idioter.
de er døde, keke?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av ztaale
de er bortevekk, la oss heller kose oss med musikken å ikke gå rundt å gjøre oss til idioter.
de er døde, keke?
Vis hele sitatet...
OMG, du er med på denne scammen!! Titt rundt deg, ser du ikke nok tegn på at disse folka lever? Er du helt ukritisk eller? Du kan ikke tro på alt myndighetene forteller deg. En kamerat av en kamerat så faktisk Kurt Cobain en gang, og etter at jeg så en dokumentar på Youtube laget av en highschool-elev i USA er jeg 100% sikker jeg også.
Sist endret av Stormen; 26. juni 2007 kl. 14:54.
Sitat av ztaale
pac er død
Biggie er død
Elvis er død
Kurt Cobain

Let it go, dette blir ikke annet enn "fjortis håp" og "det er kult å "ha bevis" for at han lever" diskutering.

de er bortevekk, la oss heller kose oss med musikken å ikke gå rundt å gjøre oss til idioter.
de er døde, keke?
Vis hele sitatet...
Det er ikke det det handler om
Koser oss med musikk, og de fleste oppgående på dette forumet tror nok ikke på at de fortsatt lever. Men det er da gøy å spekulere litt rundt det og faktisk se på muligehetene for at de lever
Stomen, IKKE AVSLØR MEG

Sitat av C.Hendrix085
Det er ikke det det handler om
Koser oss med musikk, og de fleste oppgående på dette forumet tror nok ikke på at de fortsatt lever. Men det er da gøy å spekulere litt rundt det og faktisk se på muligehetene for at de lever
Vis hele sitatet...

Nei, det er fortsatt ikke morsomt å framstille seg selv som en idiot.
Sitat av ztaale
pac er død
Biggie er død
Elvis er død
Kurt Cobain
de er døde, keke?
Vis hele sitatet...
Så ikke noe om Jim Morrison her, betyr det at han egentlig lever ?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av UngarEffect
Så ikke noe om Jim Morrison her, betyr det at han egentlig lever ?
Vis hele sitatet...
For et åpenbart spørsmål.

Han har hjemmeside her: http://www.thedoors.com/

- og hvis du søker i Yellow Pages USA: http://switchboard.intelius.com/ - så finner du "100+" søkeresultater på "Jim Morrison"... Jeg vet ikke jeg, hvem som har rett: Myndighetene eller Yellow Pages i USA? Jeg lar det spørsmålet stå åpent.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jimmy Hendrix da? Janis Joplin?

Jim Morrison og Kurt Cobain - alle døde i en alder av 27.

Kanskje det er scam'en! Hehe.
Svever rundt på den 27'ende sky og titter ned på oss.
Har ikke -helt- klart seg opp til himmelen, er det det dere vil frem til?

At Kurdt Kobain er død er det ingen tvil om. Han var alkoholiker, pillemisbruker og deltids heronist.
Mange ganger tidligere OG rett før han døde tok han overdose på Alkohol (Champagne om jeg husker riktig? 2 flasker?) og en nève Rohypnol. (ca. 60 stk)

Hvorvidt Kurt Cobain ble drept eller tok selvmord, er vel heller spørsmålet her, ikke - er han i livet eller ikke?

Kurt Cobain var på slutten av sin karriere så lei av å være i rampelyst og så selvdestruktiv etter å ha tapt saker om samværsrett til datteren (og fått den tilbake) igjen og igjen, at jeg tviler på at det er så veldig mye som kunne ha hjulpet han.

Han hadde konstante mageproblemer som han slet med fra begynnelsen av livet, i tilegg til angst/ sosial angst og deprisjon, som han selvmedisinerte seg selv med Heroin, div piller. Og alkohol.
Han sa tidvis i intervjuer at han ikke hadde intensjoner om å leve så veldig lenge og jeg tar hans ord på det.
Skilsmissen mellom foreldrene knakk han fullstendig og fulgte han igjenom hele livet, sammen med ADHD, Angst og deprisjoner, Rusbruk og FAME FAME FAME.

Det at han er anerkjent som Heronist er -helt- feil, ettersom Alkohol var det rusmiddelet han brukte daglig.
____


Nå skal det selfølgelig neves at jeg aldri har kjent Kurt Cobain eller noen andre i "hans vennekrets":
Men var 8 månder i Harstad i militæret, som da ble 8 mnd med selv studie, om Nirvana - hoved sakelig Kurt Cobain.

Det jeg skriver er sitater tatt fra hukomelsen min som er basert ut i fra:

The complete chronicle of Kurt Cobain Nirvana (early years).
Kurt Cobain Journals.
(Bøker)ma

+++++ 1000'vis av internett steder, har lest alle intervjuer fra Amrikanske og Britiske presser som er utgitt i inet form.

_____

Diskusjonen ble lagt ut i Vanlig Diskusjon, og det er jo et tema som kan diskuteres.

Jeg lurer bare litt på, hva du egentlig prøver å hente frem?
Få svar på noe?
At en på freakforum, kjenner han og sender banankasser med mat ned på middelhavs øyen han eiger og oppbehholder seg på?
Det blir for min egendel for dumt, men ettersom Kurt Cobain er et av mitt største idol ikon, leste jeg alikevel igjenom tråden.

Trådstarter stiller et intersant spørsmål, men kanskje ikke da det gjelder Kurt Cobain eller noen andre supersjerner, da spørsmålet nærmest blir et spørsmål med håp om svar på "denne gåten".
Men det at noen "faker sin død" er i og for seg ganske intersant for min del.
....
Sist endret av spQ; 26. juni 2007 kl. 15:47. Grunn: jævla laptop! jeg var ikke ferdig å skrive før - POST (it) -
"De fire store" i modern historie er nok døde ja. Leste på en side at når Kurt var ungdom sa han til sine venner at han skulle bli superstjerne for så å ta selvmord.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av ztaale
pac er død
Biggie er død
Elvis er død
Kurt Cobain

Let it go, dette blir ikke annet enn "fjortis håp" og "det er kult å "ha bevis" for at han lever" diskutering.

de er bortevekk, la oss heller kose oss med musikken å ikke gå rundt å gjøre oss til idioter.
de er døde, keke?
Vis hele sitatet...
Det er kult å ha bevis for at de lever, når man er fan av en eller fler av disse artistene så er man jo keen på å høre fra de selvom de er "døde".

Rapperne bryr jeg meg ikke så mye om, klart ikke gøy at folk dør, men de ypper seg jo til det i hver eneste låt.

Rockerne derimot er mye kjipere, de lagde udødelig musikk, men alikevell har de selv dødd. Derfor sitter man liksom å håper på at det ikke skal være "sant" og så dikter man opp småbevis for at de kan leve. Courtney Love drepte ikke, eller leide ikke noen til å knærte Kurt. Han var en musiker i særklasse, men han hadde store problemer med seg selv, bare les litt om det og se en dok. så vet du det du og.

jeg vet ikke hvor vanntett teorien om at elvis ble tatt a romvesen er heller........

men tilbake til quoten, ikke kall det fjortis håp. det er mange over 14 år her i verden som skulle ønske ett dødsfall var fake.
Kurt Cobain er an hero.

Neida, men for å være seriøs tror jeg ikke det er så veldig sannsynlig at mannen kommer tilbake. Om det ville skjedd, så ville nok en del mennesker vært ganske sinte og sure (men på den annen side fant de jo faktisk kroppen hans så full av heroin at det faktisk er blitt bragt opp om han var i stand til å faktisk plukke opp eller trekke av med hagla han hadde i handa).
Sist endret av Gest; 31. desember 2007 kl. 12:58.
Sitat av heykey
Det er kult å ha bevis for at de lever, når man er fan av en eller fler av disse artistene så er man jo keen på å høre fra de selvom de er "døde".

Rapperne bryr jeg meg ikke så mye om, klart ikke gøy at folk dør, men de ypper seg jo til det i hver eneste låt.

Rockerne derimot er mye kjipere, de lagde udødelig musikk, men alikevell har de selv dødd. Derfor sitter man liksom å håper på at det ikke skal være "sant" og så dikter man opp småbevis for at de kan leve. Courtney Love drepte ikke, eller leide ikke noen til å knærte Kurt. Han var en musiker i særklasse, men han hadde store problemer med seg selv, bare les litt om det og se en dok. så vet du det du og.

jeg vet ikke hvor vanntett teorien om at elvis ble tatt a romvesen er heller........

men tilbake til quoten, ikke kall det fjortis håp. det er mange over 14 år her i verden som skulle ønske ett dødsfall var fake.
Vis hele sitatet...
Faen, endelig en som skjønner det!
De fleste maser hele tiden om at Courtney drepte Kurt. Det er mongo å tro noe sånn!
Kanskje Courtney ikke er perfekt, men dere skal vere glad Kurt ble elsket av noen.
Les Heavier Than Heaven, for det er en genial bok som virkelig viser hvor mye Kurt slet.
Jeg leste i Turboneger-biografien at Kurt Cobain tok livet sitt fordi musikken hans var blitt populær hos alle og enhver, og det var ikke det han ville oppnå. Han ville at musikken skulle være personlig og for dem som følte på samme måte som ham selv.
Det er hvordan jeg har hørt historien...
Kurt var fulltids heroinist, speq.Han var så avhengig av att han tilomed brukte crack.Og hadde han ikke dødd så kunne det hende han måtte ha amputert ene armen grunnet skitne sprøyter.Kurt Cobain var psykisk syk derfor tok han selvmord.Mange tror depresjonen skyldes pga foreldrene skiltes.Han var så opptatt av å bruke heroin att nesten hver kveld Courtney var hjemme så så leide han seg rom på ett motell så han kunne bruke (grunnet Courtney prøvde på å bli rein å nekta bruk inne når ungen var der) Kurt selv valgte å bli junkie som han skrev i dagboken sin for han følte seg som en pga mageproblemene sine.
Sist endret av StaiN; 31. desember 2007 kl. 14:25.
Jeg synes faktisk at det er litt skrullete at folk skal spekulere så mye rundt superstjerners død.
Er det noen som faktisk må ha hatt det vondt med seg selv så er det definitivt Kurt Cobain..

En ting er Tupac Shakur, sikkert jævli fett å si "ja, jeg later som om noen skyter meg i hue 467 ganger,
og så kan folka liksom lure på om jeg fremdeles lever.. Jævli wangsta lizzom".

Men nå snakker vi om stakkars alkoholiker/rusmissbruker som mente at han ikke hadde noe igjen å glede seg over i livet.
Som jeg har sagt før: driver man på med en konspirasjons teori så er hue så fokusert på å finne svar at du garantert klarer å koble ting opp mot teorien selv om det kanskje ikke har en drit med saken å gjøre.

Feks. har jeg funnet ut at over 30% av alle avdøde superstjerner har dødd i flyulykker - jeg sier alikevell ikke at Buddy Holly, Steve Ray Vaughn og resten av gjengen er connescted to each other på en eller annen måte - jeg bare spekulerer på at det merkelig siden at fly er så sikre, og at folk i teorien burde omkomme i tourbussen i stedet, alikevell har flere blitt drept i flyulykker.

Så: give it a fucking break.

Elvis lever!
Sist endret av Joachimsen; 31. desember 2007 kl. 14:43.
Menne kan noen av dere vise meg sources til hvor det står att han var alkoholiker??? har lest/sett om Kurt i 12-13 år nå å har aldri sett noe om det.I de siste årene mener jeg da.
Sist endret av StaiN; 31. desember 2007 kl. 14:42.
Sitat av StaiN
Kurt var fulltids heroinist, speq.Han var så avhengig av att han tilomed brukte crack.Og hadde han ikke dødd så kunne det hende han måtte ha amputert ene armen grunnet skitne sprøyter.Kurt Cobain var psykisk syk derfor tok han selvmord.Mange tror depresjonen skyldes pga foreldrene skiltes.Han var så opptatt av å bruke heroin att nesten hver kveld Courtney var hjemme så så leide han seg rom på ett motell så han kunne bruke (grunnet Courtney prøvde på å bli rein å nekta bruk inne når ungen var der) Kurt selv valgte å bli junkie som han skrev i dagboken sin for han følte seg som en pga mageproblemene sine.
Vis hele sitatet...
Dette er helt rett. Kurt greide å holde seg unne heroin 6 uker en stund da han gikk på metadon, men det var det lengste.
Sitat av C.Hendrix085
Har vært en lik rundt Elvis også
http://www.elvissightingbulletinboard.com/
Vis hele sitatet...
haha, lest de 3 øverste historiene posta av Joey der? Virka skikkelig blåst i hue, sett Elvis 3 ganger, første gang ble han rana av Elvis, og senere kasta elvis gresskar på dem å ropt "NOBODY F***'s WITH THE KING!"..
Selvfølgelig lever Elvis om dette har skjedd med Joey
La nå de døde være døde for svarte.
Vel, ingen må amputere armer grunnet bruk av skitne sprøyter. De eneste amputeringene man ser hos sprøytemisbrukere, er amputerte bein hos noen av de som bruker de store; dype venene i lyskene. De får noen ganger blodpropp som fører til amputasjon. Men ingen må amputere armer. Off topic fra Drøggs.
Hmmm, elvis lever også da?
Jeg er kurt kobain btw.

Nei, jeg tror ikke det er så veldig mangen som gjør dette.
Tror dette er mer et evig håp fansen lever på.
Men, morsomt hadde det vært om Kurt plutselig kom tilbake
og hilste på!
men michael jackson lever hvertfall enda, den siste av de store som enda lever.
Men han burde dødd etter karien var på topp, slik legender blir til.
Ta bare jimi, bob, elvis, kurt og 2pac, man blir ikke skikkelig legende om man ikke dør ung.

Nå kommer vel inleggene om at mj bare er en childrapist og en musikals talentløs iidiot, men, men.
Sist endret av the captain; 31. desember 2007 kl. 19:03.
Sitat av Drøggs
Vel, ingen må amputere armer grunnet bruk av skitne sprøyter. De eneste amputeringene man ser hos sprøytemisbrukere, er amputerte bein hos noen av de som bruker de store; dype venene i lyskene. De får noen ganger blodpropp som fører til amputasjon. Men ingen må amputere armer. Off topic fra Drøggs.
Vis hele sitatet...

Vedde eller?, En gammel kompis av meg har fått amputert armen nettop på grunn av bruk av skitne sprøter og gjenntatt bruk i samme åre og stikk. Så det så!!. (han blir idag kalt stompen) (Off-topic, jeg vet.)
Hva fikk han, koldbrann? Selv om du lager f eks en blodpropp i en grunn vene som de man bruker på armen, skjer ikke noe annet enn at den venen visner bort. Ganske ufarlig. Det folk oftest får av skitne sprøyter, er abcesser, byller. De behandles med antibiotika og ved å skrape ut pussen. Ufarlig det også, men det etterlater arr. Gamle jønkiser som har drevet med skitne sprøyter i tredve år+ kan etter hvert ikke ha flere vener igjen på armene, og gjerne arr etter alle abcessene, men de må aldri amputere. Amputasjoner skjer ikke pga noe du gjør med en grunn vene-åre.
Sist endret av Drøggs; 31. desember 2007 kl. 19:49.
Sitat av Drøggs
Hva fikk han, koldbrann? Selv om du lager f eks en blodpropp i en grunn vene som de man bruker på armen, skjer ikke noe annet enn at den venen visner bort. Ganske ufarlig. Det folk oftest får av skitne sprøyter, er abcesser, byller. De behandles med antibiotika og ved å skrape ut pussen. Ufarlig det også, men det etterlater arr.
Vis hele sitatet...


Jeg vet ikke hva han fikk, men det jeg vet er at han mangler en arm.
Og som han sier selv var det på grunn av uvettig bruk av skitne sprøyter. Og jeg tviler ikke ett sekund på det, for den gutten var rimelig hard på nåla.

Og som han også sa; Det var enten livet eller armen.
Sikkert en bettenelse av et slag som hadde gått for langt.
Sist endret av Pablo_P; 31. desember 2007 kl. 19:56.
Jeg har brukt sprøyter i 25 år, og har kjent tusenvis av andre sprøytebrukere. Ingen jeg har vært boti har måttet amputere en arm. Bein har jeg som sagt sett folk måtte amputere pga uvettig bruk av de store lyske-årene. Kameraten din må nesten ha gjort noe veldig feil, og i tillegg brukt en arterie eller dyp vene. Ved vanlig sprøytebruk skal det ikke skje.
Sist endret av Drøggs; 31. desember 2007 kl. 19:57.
Kan også legge til at han var svært selv-destruktiv, SVÆRT selv-destruktiv!
Yeah, rett som pablo sier han tok bare mer og mer og ga faen i att alle sa han ikke måtte ta så mye.Han hadde jo prøvd selvmord 2 gang før så selv-destruktiv det var han.
Kurt var en genial mann med geniale meninger som dessverre ikke var glad nok i seg selv til å fortsette å leve, mer er det ikke å si om denne saken.
Er du sikker bigsmoke1? En hel nettside påstår noe helt annet, og er mer enn takknemlig for all hjelp eller bidrag som kan oppklare om Kurt ville ha levd idag, om det ikke var for at andre ikke var glad nok i ham til at han fikk fortsette å leve

kilde
Sitat av paranoy
Er du sikker bigsmoke1? En hel nettside påstår noe helt annet, og er mer enn takknemlig for all hjelp eller bidrag som kan oppklare om Kurt ville ha levd idag, om det ikke var for at andre ikke var glad nok i ham til at han fikk fortsette å leve

kilde
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke sikker, men utifra sånn jeg ser Kurt er det størst sjangse for at han tok livet sitt.
Men det er min mening.
Og det vil jo alltids bli teorier når en sånn mann dør, stort sett fordi folk likte/liker han så godt at de nekter å tro at han tok sitt eget liv.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av StaiN
Kurt var fulltids heroinist, speq.Han var så avhengig av att han tilomed brukte crack.Og hadde han ikke dødd så kunne det hende han måtte ha amputert ene armen grunnet skitne sprøyter.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på at dette er riktig? Vet du egentlig hva det du beskriver innebærer?
Sitat av StaiN
Kurt Cobain var psykisk syk derfor tok han selvmord.Mange tror depresjonen skyldes pga foreldrene skiltes.Han var så opptatt av å bruke heroin att nesten hver kveld Courtney var hjemme så så leide han seg rom på ett motell så han kunne bruke (grunnet Courtney prøvde på å bli rein å nekta bruk inne når ungen var der) Kurt selv valgte å bli junkie som han skrev i dagboken sin for han følte seg som en pga mageproblemene sine.
Vis hele sitatet...
Ettersom vi begge har lest den publiserte dagboken til Kurt C i tilegg til andre medier, ser jeg ikke poenget i at vi skal måle penis lengde i Kurt Cobain kunnskap.
Du skriver mer eller mindre det jeg allerede har skrevet ( Det gjør også du Pablo B) og vi kunne sikkert begge (med flere) skrevet side opp og side ned med informasjon som vi kan om fyren. At du henger deg opp i en liten detalje som at jeg påstår han var deltids heroinst og at du mener han var fulltids heroinst blir bare teit. Samma F.!.
Poenget mitt var at mainstream inntrykket av Kurt Cobain er at han var en heroin misbruker til the bitter end, noe jeg synest blir vinklet feil.
*Ja, han brukte heroin, men han gjorde også så mye mye mer enn det.
Når man berører dette temaet bør det jo også vises til en tidslinje hvor han ikke alltid var like beruset som man skal ha det til. Når og hvor i livet hans det var værst bør jo også komme frem.

Kurt Cobain ønsket å være en privat person samtidig som han var verdens stjerne, det sier seg selv at det ikke fungerer. Spesiellt da ikke på den måten han selv ønsket det.

Sitat av StaiN
Menne kan noen av dere vise meg sources til hvor det står att han var alkoholiker??? har lest/sett om Kurt i 12-13 år nå å har aldri sett noe om det.I de siste årene mener jeg da.
Vis hele sitatet...
De siste årene? Wut?

Kilde:

Kurt Cobain - The Nirvana Years
The complete chronicle.
Av: Carrie Borzillo-Vrenna

Jeg synest du burde slutte å prate om Kurt Cobain som om du noen gang har kjent han. Du på lik linje som meg har ikke møtt Kurt Cobain, så all informasjon både du og jeg skriver er basert på ting som har blitt lest, hørt og sett.
At han bare tok mer og mer og gav faen i andre er noe de aller fleste heronister gjør før eller senere - er han spesiell av den grunn?
Du har noen utalelser jeg ikke helt skjønner meg på.
Jeg har også lest om mannen i mange år. Jeg er ikke ekspert av den grunn. Ei heller er du!

Om vi skal diskutere dette noe særlig videre, burde vi kanskje regge oss på et Nirvana diskusjon board og ta det der.
Som sagt, det er ikke av min intreresse å måle penis lengde i Nirvana kunnskap.
Les Heavier than heaven av Charles R. Cross tror jeg det var der står det om alt, intervjuer av slekt og venner og familie har vært med på boken også eneste boken som Courtney Love har vært med på.Måtte bare si det tenkte kanskje noen andre og ville lese boken står veldig mye Intressant der.Også har du jo dagboken til Kurt Cobain "Kurt Cobain the journal" ellerno.Nei jeg skriver bare om det jeg har lest mente ikke att jeg kjente han.Menne når jeg skreiv han ga faen var det for å vise ett eksempel med hvor selv-destruktiv han var ifølge Courtney Love og vennene hans.Og jeg pirket bare på det du skrev om heroin misbruken hans da det er dokumentert av både venner og familie att han misbrukte det sterkt.Eller han var jo på avvening i noen dager før han døde menne der rømte han jo ifra.Jeg skrev dette for å forsvare det jeg skrev mente ikke å være så jævla pirkete speq.

Edit:Med de siste årene mente jeg de siste årene da han var kjent.Menne som du sier så er det sant han har
misbrukt andre rusmidler og iaffal i ungdommen.

Edit:Jeg skrev att han kunne miste armen var en overdrivelse, jeg leste avsnittet nå å det står han hadd abscess og "was facing health care problems" sorry guys.
Sist endret av StaiN; 1. januar 2008 kl. 16:40.
[skikkelig overbevisende] Jeg ser Kurt Cobain på MacDonalds i Haugesund hele tiden jeg!
Han er prikk lik hvertfall - og da er det jo _nødt_ til å være ham!
Og en gang såg jeg Vin Diesel på flyet hjem fra England, så kult at han snakker Norsk, hvertfall! [/skikkelig overbevisende]
Sitat av GothQueen
[skikkelig overbevisende] Jeg ser Kurt Cobain på MacDonalds i Haugesund hele tiden jeg!
Han er prikk lik hvertfall - og da er det jo _nødt_ til å være ham!
Og en gang såg jeg Vin Diesel på flyet hjem fra England, så kult at han snakker Norsk, hvertfall! [/skikkelig overbevisende]
Vis hele sitatet...
Tror deg ikke på en FLEKK GothQueen! Jeg har vert på Mac'en her i Haugesund minst 2 ganger i mnd, å ALDRI har jeg sett snevet av Kurt Cobain!

Liar liar pants on fire! ;(

OT: Faket sin egen død? Ingen av disse "stjernene" hadde klart det med den egoistiske tankegangen deres! Tror du virkelig en artist hadde klart seg vekke fra rampelyset UTEN å få oppfylt pr-kåtheten sin i over et halvt år? Neppe! Dem hadde SKREKE om å få stå opp fra de døde lenge før den tid.
Ehhh


Sitat av speq
Ettersom vi begge har lest den publiserte dagboken til Kurt C i tilegg til andre medier, ser jeg ikke poenget i at vi skal måle penis lengde i Kurt Cobain kunnskap.
Du skriver mer eller mindre det jeg allerede har skrevet ( Det gjør også du Pablo B
Vis hele sitatet...
Vil bare påpeke at jeg ikke har uttalt et eneste ord som omhandler Kurt, men derimot hadde en off-topic diskusjon med Drøggs . speb
Sist endret av Pablo_P; 3. januar 2008 kl. 20:39.
Hvem var det som var svært selv-destruktiv da, Pablo P. Kompisen din som mista armen? (spøk)

EDIT:
Svar til Pablo under (tar det på edit siden det var litt off-topic)

Å ja - haha, det kunne jo oppfattes som du mente Kurt Cobain da -lol-
Sist endret av paranoy; 3. januar 2008 kl. 20:43.
Sitat av paranoy
Hvem var det som var svært selv-destruktiv da, Pablo P. Kompisen din som mista armen (spøk)
Vis hele sitatet...

Det var det jeg skulle frem til ja.