Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1160
Hei, jeg skal mekke en graffit film me noen venner, så trenger jeg et program eller en tutorial på hvordan jeg gjør en stemme mørk ellr veldig uklar...

Dere vet sånn stemme folk bruker på telfoner når de ringer for å ikke bli gjennkjent

Takker for alle svar!
Fant endel på Youtube, hvis du søker der etter "How to change your voice..." så finner du mye nyttig.
Du tar bare " slowmotion" på stemmen til feks 70 prosent, så vil ingen kjenne igjen stemmen.
Sitat av NidarSverre Vis innlegg
Du tar bare " slowmotion" på stemmen til feks 70 prosent, så vil ingen kjenne igjen stemmen.
Vis hele sitatet...
Yes, og så laster jeg ned filmen, og spiller den 70% raskere. Hva gjør TS da?
Du finner noe som heter " pitch " og endrer der .
Hvis du bruker Sony Vegas, kan du bruke EQ på lydsporet, og skifte mye rart
Sist endret av RydEN; 23. september 2010 kl. 01:07.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Du finner noe som heter " pitch " og endrer der .
Vis hele sitatet...
Og da er det bare å gjøre det samme som fulloggal sier, bare med å justere pitchen.

Gjør deg et søk etter "Voice scrambler" på google du, så finner du sikkert det du leter etter.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Yes, og så laster jeg ned filmen, og spiller den 70% raskere. Hva gjør TS da?
Vis hele sitatet...
Han ler antageligvis bare av deg, ettersom du fortsatt ikke vil kjenne igjen stemmen når du spiller den av i 51% av original hastighet.
Sitat av byp4ss Vis innlegg
Han ler antageligvis bare av deg, ettersom du fortsatt ikke vil kjenne igjen stemmen når du spiller den av i 51% av original hastighet.
Vis hele sitatet...
Hvor kommer 51% inn i bildet? Hvis du senker hastigheten på noe ned til 70% av originalt, så spiller du den av 70% fortere enn nåværende hastighet... Hvordan i huleste kommer du fram til at det blir 51% av originalhastigheten?

Edit:

Om ikke jeg er helt nedsnødd akkurat nå, og matteferdighetene mine har blitt blåst bort, vil regnestykket bli slik:
0.7 * 1.7 = 1.19. Hastigheten vil da være raskere enn originalt.
Sist endret av Amitabha; 23. september 2010 kl. 06:23.
Sitat av byp4ss Vis innlegg
Han ler antageligvis bare av deg, ettersom du fortsatt ikke vil kjenne igjen stemmen når du spiller den av i 51% av original hastighet.
Vis hele sitatet...
Tror heller han ler av deg, som spiller av en film som er senket 70% i fart på 51% høyere
En venn av meg endret pitchen (tror jeg) på et South Park klipp slik at vi fikk høre hvordan den orginale stemmen hørtes ut, var fett :P
bruk magix, der kan du lage mørk stemme eller smurfe stemme veldig enkelt
Sitat av Amitabha Vis innlegg
Hvor kommer 51% inn i bildet? Hvis du senker hastigheten på noe ned til 70% av originalt, så spiller du den av 70% fortere enn nåværende hastighet... Hvordan i huleste kommer du fram til at det blir 51% av originalhastigheten?

Edit:

Om ikke jeg er helt nedsnødd akkurat nå, og matteferdighetene mine har blitt blåst bort, vil regnestykket bli slik:
0.7 * 1.7 = 1.19. Hastigheten vil da være raskere enn originalt.
Vis hele sitatet...
My bad, trodde han skrev 70% tregere, altså 30% av originalt.
Poenget er fortsatt det samme.
Sist endret av TanteSpiker; 23. september 2010 kl. 21:19.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
den filmen blir fet, legg ut teaser og legg ut link her
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sir samme som drittsekken ! legg ut