Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 968
Hva er en avhengighet som du sliter med og hvorfor?
Koffein, fordi jeg er immun og når jeg prøver å slutte får jeg en form for hangover.
Klarte å komme meg av nåla, men å slutte med snus klarer jeg ikke.
Snus. Og jeg sjekker freak.no alt for ofte.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Vært avhengig av to ting i mitt liv. Hasj og snus.
Hasjen klarte jeg å slutte med for et par år siden etter en del år som stoner, men er ganske sikker på at jeg kommer til å ligge i likkista med en snus under leppa..
Sist endret av Bombasa; 2 uker siden kl. 23:57.
Alkohol, League og betting.
Dekstroamfetamin. Får 0.1g hver dag på resept. Ja, jeg bor i utlandet. Vanskelig å slutte eller trappe ned når det har gått en del måneder.
Hadde skrevet snus jeg og. Hvis det ikke var for at jeg endelig brøt svenske-cursen nikotin er em jævel.

Så pointless. Nå setter jeg til sides nikotinpenga til andre ting.
Nikotinspray. Har sluttet med rusmdler. Kuttet ut koffein også, men vanskelig å finne motivasjon til å kutte ut nikotin.
Sist endret av FriFugl; 2 uker siden kl. 06:39.
Tramadol og snus. Har vært uten Tramadol i 5 uker nå, etter over 20 års bruk. Sliter ennå med lite energi. Men ser ut til at jeg har klart det. Startet å røyke som 11 åring, men gikk over til snus for 12 år siden, da legen sa at jeg holdt på å utvikle kols. Har tenkt på å slutte med snus i noen år, men det tror jeg blir veldig vanskelig, når man har vært avhengig av nikotin i over 40 år
Hasj, snus og koffein! Har haft missbruk av forskjellig art oppgjennom tiden! Coke, Amf, Benzo. Det er ferdig, men hasjen er vanskelig synes jeg. Samme med snusen, lyst til og slutte, men ser ingen vits i og slutte ��
Snus. Har prøvd å slutte flere ganger men blir så jævlig sur i flere uker etterpå, noe som er ekstremt slitsomt.

Har vært hekta på mye rart opp igjennom åra, men følger nå den smale sti.
Nikotin og hasj, men har kuttet ut begge regelmessig. Røyker når jeg drikker, og bruker hasj når jeg vil chille en gang i blant.
De som sier hasj ikke er avhengighetsskapende prater piss, for jeg ble griseavhengig psykisk
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 14:37.
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Nikotin og hasj, men har kuttet ut begge regelmessig. Røyker når jeg drikker, og bruker hasj når jeg vil chille en gang i blant.
De som sier hasj ikke er avhengighetsskapende prater piss, for jeg ble griseavhengig psykisk
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om de som alltid skal ufarligjøre det, ja hasj er det minst farlige rusmiddelet. Men jeg kan telle på 2 hender om kompiser som enten har havnet i psykose eller fått andre psykiske problemer grunnet hasj. Dette er da snakk om ungdommer som åpenbart ikke burde begynt så tidlig.